de zaterdag met tess

59 0 0
                                    

Pov Rob

Ik word wakker. Ik ben dit hele weekend bij Tess. We hebben morgen een feestje met haar en een paar van haar vriendinnen. We hebben nu officieel. We gaan vandaag gewoon chillen met een filmpje op de bank. Ik heb beloofd dat ik vandaag eten regel. Als lunch weet ik nog niet wat ik ga maken maar als ontbijt maak ik zo een lekker Engels ontbijtje en als avond eten bestellen tijdens de film ga ik Nacho's regelen. Ik ga het bed uit en kleed me aan ik doe mijn bankzitters trainingspak aan. Ik loop naar de keuken om de spullen te pakken. Ik pak spullen voor roerei. Ik pak een blik bonen uit de kast de worstjes die ik gehaald heb uit de koelkast en de bacon ik pak ook nog 2 sneetjes brood die ik ga toasten. Ik heb het eten klaar zet het op en bord en dat op een dienblad ik pak ook 2 glazen jus. Ik loop naar Tess toe. Ze is net wakker geworden. Ik zet het op het nachtkastje. Ik pak zelf een bord en geef haar een bord de glazen laten we nog even op het kastje staan. Ik loop nog even de keuken in om voor ons koffie te zetten. Ik doe voor Tess een cappuchino en voor mij een lungo espresso ben ik niet zo van is mij iets te sterk. Ik maak de koffie en ga weer naar de slaapkamer. Als ik terug kom heeft Tess de worstjes al op. "Waren ze lekker schat?" vraag ik. "ja zeker echt lekker." zei ze. Ik was blij dat te horen want kan dus eindelijk een beetje koken. "Dan ga ik ook maar beginnen." zeg ik. Ik begin met de worstjes ze zijn inderdaad heel lekker. Daarna gaan we samen door met het ontbijt. Na het ontbijt bedenk ik me dat ik vandaag wel moet voetballen. Ik vraag aan Tess: "Kut ik moet wel voetballen zo zou je mee willen of moet ik zelf?" Ze vond het een leuk idee om mee te gaan. We hebben een wedstrijd van creators fc. Alle jongens van bankzitters en Russo doen mee en nog wat andere mensen zoals jayjay en celine van cemi. Oke schat dat is leuk het is vanmiddag pas dus we hebben nog wel even. Zeg ik. We gaan op de bank zitten en zetten een serie aan. We kijken een serie over misdaad best interessant. We hebben 4 afleveringen gekeken en ik merk dat het al weer vier uur is en om 6 begint de wedstrijd in hel Philips stadion wel de beste. Ik doe mijn kleren aan en zeg tegen Tess dat we kunnen gaan. "ik rij wel." zeg ik. Na een klein kwartiertje omdat Tess iets buiten het centrum woont zijn we aangekomen. Ik parkeer mn auto onde het stadion. (ben nooit bij psv geweest dus weet niet of dat kan maarja.) Ik loop naar de kleedkamer en zeg tegen Tess dat ze op de tribune naast de andere vriendinnen mag gaan zitten. Ik ga de kleedkamer in en het plan en de opstelling word gepresenteerd. Iedereen van ons staat in t veld en niek en celine zitten reserve. (ik ga snel door de wedstrijd heen.) Bij de tweede helft staat het 2-2. Roy zegt dat we het goed doen en dat we het gewoon zo moeten blijven doen. We gaan weer het veld op voor de tweede helft. De tweede helft eindigt met 4-2 voor ons tegen t jong psv vrouwen elftal. Na de wedstrijd ging ik meteen naar Tess toe. Maar zij was niet zo blij. Ze vond t best saai. En om t erger te maken zei ze dat ik maar lekker naar mn stomme vrienden moest gaan slapen en dat t uit was. Ik was een beetje verdrietig. Maar laat het niet merken. Ik ren naar mn auto en rijd snel weg. "als die slet t nu al uitmaakt hoef k t niemeer en kijkt ze zelf lekker hoe ze thuis komt." denk ik in mezelf. Als ik in de auto zit bel ik mat. Jo kan ik zo even bij jou chillen? vraag ik. tuurlijk mag dat rijd maar achter me aan. zegt hij. Ik rijd achter Mat aan. En na anderhalf uur reiden komen we aan. Ik loop naar Mat toe. "Hey mat." zeg ik. hij begroet mij ook. ik vraag of ik vandaag bij hem mag slapen. hij vind t een leuk idee. maar zegt dat Ezzie wel komt. Ik vind t prima ik kan namelijk altijd goed met m opschieten. We gaan samen met hem n biertje doen in de bar in Ameide. Ik vind dat natuurlijk een leuk idee. We kijken eerst even een filmpje. En dan is Ezzie er Mat gaat zich even omkleden ik had al prima kleding en een luchtje op. Als Mat klaar is gaan we weg het is 10 minuten lopen naar de bar. Het is een typische bruine kroeg ze hebben bitterballen, Heineken en Texels en alleen cola als frisdrank. Ze draaien ook de hele tijd van die oude bar muziek zoals Hazes. Ik betaal het eerste rondje we nemen allemaal een Texels en bitterballen.  De jongens gaan tegen wat meiden praten dus ik ga het ook maar proberen. Ik zie een leuk meisje die ook een beetje aan het zoeken is. Ik spreek haar aan. En ze zegt hey terug. Ik vind de eerste indruk van haar meteen goed. We beginnen een gesprekje. Ze zegt dat ze 24 is en in Eindhoven woont en ze doet een beetje low key editen terwijl ze haar studie voor editen afmaakt. Ze is dus en leuk en kan een editor voor ons zijn denk ik bij mezelf. Wil je wat drinken? vraag ik. Ja graag. zegt ze. Ik loop naar de bar toe en haal 2 Heineken. Ik kom terug en we drinken het op. ik vraag waarom ben je eigenlijk in Ameide als je in Eindehoven woont. ze zegt dat kan ik net zo goed aan jou vragen. ik zeg ik ben met een vriend van mij en zijn broertje die hier wonen. Zei zegt mijn ouders wonen hier. Ik zeg grappend dan wonen ze wel in het kutste dorp van NL. Klopt zegt ze. Mag ik je een beetje een ondeugende vraag stellen? zeg ik. sure zegt ze. Heb je een vriendje? nope heb ik niet reageert ze. zou je dr een willen? vraag ik. Ja heel graag. mag ik je nu een ondeugende vraag stelen? isg zeg ik. Mag ik misschien je nummer? isg geef maar een bierviltje dan zet ik het er op. Ze hebben hier toch alleen maar Heineken viltjes. die ze overal hebben en van het minst lekkere bier. Dat klopt zegt ze. ze geeft me een viltje. Ik zet mn nummer dr op +31 6 12345678. Ze zet hem meteen in haar telefoon en stuurt me hey. Ik stuur naar haar morgen bij jou afspreken? ze stuurt. jaa lijkt me heel leuk. Oke dan ga ik weer terug naar mn vriend en zie ik je morgen we bellen nog wel ff. Isg zegt ze. Ik loop naar mat en ezzie. Ze zeggen dat het al laat  is en we zo gaan ik vind het goed. Ik heb toch al gedaan wat ik wilde doen. We drinken nog 1 pilsje en gaan dan. Als we thuis zijn gaan we meteen naar bed. We slapen ook direct.

dit was weer een hoofdstuk sry voor zolang geen  deel ik ga nu meteen aan de volgende beginnen. dit was wel weer een langere het is nu in iedergeval uit met Tess ik denk dat rob de rela hopper wordt maar of dat zo is zie je vanzelf.

de edit sletWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu