We gaan vandaag voor twee hele weken naar Ibiza. We gaan video's opnemen ik heb een Mac gehaald via mijn werk waar ik op kan editen want ik ga daar al een beetje aan de video's werken. We hebben een villa gehuurd en we gaan de hele twee weken vloggen. het worden er best veel we gaan 1 week elke dag vlogen en dan komt voor 7 weken achter elkaar op de vrijdag de video's van deze vakantie posten. De jongens komen zo dan gaan we naar Schiphol en vliegen het is heel vroeg en ik moet me nog snel even klaar maken. Ik doe een beetje basic make-up look en dan zijn de jongens er. we rijden vanaf Utrecht naar Amsterdam we hebben heel veel koffers en 1 hele koffer met allemaal camera's en dingen. We zijn er wel redelijk vroeg want we zijn al door de douane en hebben nog 2 uur dus we gaan even ontbijten en wakker worden en dan vliegen. We ontbijten met een koffie en een broodje. als we die op hebben maken we een paar story's gaan we een klein deel vloggen en gaan we het vliegtuig in we moeten 2 uurtjes vliegen. Toen we op gestegen waren kwam de stewardess willen jullie wat eten vroeg ze wij namen allemaal wat drinken. Het viel me op dat Rob wel heel geïnteresseerd naar de stewardess aan het kijken was. Toen ze weg liep keek hij haar aan totdat hij haar niet meer kon zien. Voordat ik het door had gingen de bordjes al weer aan dat we gingen landen. Na n kwartiertje stonden we aan de grond toen we uit het vliegtuig stapte kreeg ik meteen een klap van warmte in mn gezicht. Toen we de slurf uit kwamen liepen we naar de koffers ze waren dr al we pakte ze en filmde dat we aangekomen waren. We haalden de auto die we gehuurd hadden en reden naar het huis. Toen we bij ons huis kwamen gingen we de kamers verdelen iedereen sliep bij dr vriendje en Roel sliep bij Rob en Amy. We zette al onze spullen in het huis en toen was het al 17 uur. We gingen dus even naar de winkel omdat we wel eten nodig hebben niet voor vanavond want dan gaan we uit eten maar wel voor ontbijt snacks en avond eten voor morgen. Ik en Mat gingen er heen terwijl de rest het huis een beetje doorzocht wat er allemaal is en hoe het zwembad werkt. We hadden natuurlijk veel teveel eten gekocht. Toen we bij het huis was gingen we meteen naar het restaurant een hele lekkere we zaten helemaal vol toen we klaar waren met eten gingen we nog zuipen. Daar gebeurde niet heel veel. om 1 uur gingen we slapen.
sorry voor het beetje kut hoofdstuk maarja
JE LEEST
de edit slet
Fanfictionlynn is fan van de bankzitters en is als beroep editter ze heeft een vacature van bankzitters getekent als hoofd editter omdat anton ontslag genomen heeft wat er uiteindelijk gebeurd lees je disclaimer klein beetje smut soms t wordt duidelijk aangeg...