pov Sietske
We zitten in het vliegtuig we gaan 3 dagen naar Suriname. We hebben weer zoon luxe vliegtuig want we moeten weer 8 uur vliegen. dus we krijgen weer lunch in het vliegtuig ik heb besloten dat ik de eerste 2 lord of the rings films ga kijken dan zijn we er precies. ik neem een cola als drinken en een broodje tonijn als lunch. we zijn er redelijk snel we gaan gewoon eten en dan weer slapen. We zijn wakker het is 8 uur we zijn om 9 uur bij het ontbijt om 10 uur gaan we rijden we rijden 3 uur uit Paramaribo het oerwoud in daar moeten ze 15 mooie foto's van verschillende soorten dieren maken daar hebben een uurtje voor wat genoeg tijd zou moeten zijn ze hebben daardoor ook 15 goede foto's van verschillende dieren met een mooie camera. Ze gaan naar de volgende opdracht die heel lang gaat duren omdat ze moeten gaan kamperen wat koen heel leuk vind niet. ze moeten ook opdrachten doen ze krijgen een beetje eten en moeten zelf vuur maken wij als productie krijgen natuurlijk gewoon eten. Ze moeten ook wat andere opdrachtjes doen maar het is nu vooral bier drinken. Het is de volgende dag ze moeten vandaag wel wat meer opdrachten doen ze moeten hun tenten van gisteren opruimen en zelf naar paramaribo komen anders moeten ze nog een nacht buiten slapen ze krijgen twee tuk tuks en moeten zelf de route uitvinden ze hebben een kaart maar geen idee waar ze zijn het is 12 uur en ze moeten er vanmiddag om 16 uur zijn het is 2 uur reiden maar ze gaan sowieso verkeerd rijden dus daar hebben ze 2 uur voor als ze er zijn hebben ze gewoon vrij en mogen ze lekker drinken. ze rijden het eerste half uur de verkeerde kant op maar daarna rijden ze goed en zijn er een half uur op tijd. dus ze mogen gewoon lunchen zuipen en avond eten. daarna gaan ze naar het hotel en slapen. het is 9 uur we gaan weer ontbijten en dan vliegen we naar Cuba we vliegen om 1 uur in de middag we zijn om 10 uur klaar met eten dan gaan we de een huur auto in onderweg zien we dat iemand een lift wilt het zijn de jongens van stuk wij hebben toch plek in de auto ze willen voor Road trippers naar Paramaribo dus we brengen ze daar heen het is 2 uur rijden vanaf hier naar Paramaribo we vragen waar ze begonnen zijn ze zeggen dat z in Brazilië begonnen zijn zij moeten ook naar het vliegveld ze hebben dezelfde vlucht als wij dus we hebben besloten dat we met z'n allen gaan we rijden rustig naar het vliegveld. Daar doen we allemaal onze spullen in het ruim stuk tv heeft een backpack die ze zelf bij de handbagage doen het enige probleem is dat ze daar camera's in gedaan hebben die doorzocht moeten we wachten even op de jongens na een half uurtje zijn ze klaar met de camera's checken ze hebben een tussenstop op Havana en gaan daarna door naar Miami wij zeggen dat we over 3 dagen naar La gaan we hebben afgesproken dat zij daar ook heen komen want het is toch verder van hun start punt. Daardoor kunnen wij hun naar San Francisco helpen en hebben we een goeie nieuwe opdracht voor onze serie. we halen met z'n alle lekker lunch en gaan dan het vliegtuig in naar Havana.
dit was het hoofdstuk dat stuk tv deel kwam misschien een beetje random maar daardoor is m'n tekst nog wel 600 woorden geworden en heb ik een nieuwe opdracht verzonnen tot het volgende deel ik ga nu slapen volgende deel misschien morgen en anders later.
JE LEEST
de edit slet
Fanfictionlynn is fan van de bankzitters en is als beroep editter ze heeft een vacature van bankzitters getekent als hoofd editter omdat anton ontslag genomen heeft wat er uiteindelijk gebeurd lees je disclaimer klein beetje smut soms t wordt duidelijk aangeg...