Hailey elinden geldiğince etrafa bakmadan ve hızlı adımlarla yürümeye çalıştı. Yürüdüğünü düşünmek adımlarını saçmalaştırdığı için nasıl yürüdüğü üzerine düşünmemeye çalıştı ama düşünmemeye çalıştıkça daha da çok düşündü ve yürüyüşü düzensizleşip sarhoş adımlarına dönünce utançla yutkunup altta alta birinin görüp görmediğine bakındı.
"Her şey yolunda mı?"
Hailey neredeyse çığlık atacaktı. Remus bir iki adım önünde, elinde okuma kitaplarıyla dikiliyor ve başını hafifçe eğmiş kıza bakıyordu. Genç kız ise kıpkırmızı kesilmiş, hafif aralık ağzıyla oğlanın ayakkabılarına. Hailey ciddi anlamda yok olmayı, uçmayı, buharlaşmayı ve hatta saksı olmayı diledi. Ama sadece üç saniye boyunca karşılıklı dikildiler ve kekelercesine:
"E-evet." diyebildi. Remus hafifçe başını salladı.
"Kızları arıyorsan köşede diğerleriyle sohbet ediyorlardı." diyerek arka taraftaki Gryffindor ve Slytherin kızlarından oluşan topluluğu gösterdi. Hailey öyle tatlı kafa salladı ki oğlan az kalsın gülümseyecekti.
"Teşekkür ederim." diye mırıldandı Hailey. Gitmek için bir adım atmışken Remus:
"Görüşürüz." dedi ve o da elini sallayıp gülümsedi.
"Görüşürüz."
Ve Remus arkasını tekrar döndüğü anda koşturmaya başladı. İki adım sonra başka birine toslayıp yere düşünce bu kez ciddi anlamda ayağa kalkıp daha fazla utanç verici olay yaşamadan koşmayı ve camdan atlamayı düşündü.
"Çok özür dilerim!"
James hızla kızı elinden tuttu ve Hailey ne olduğunu dahi anlayamadan çekip ayağa kaldırdı. Çantasını ve dökülen eşyalarını toparlamaya başladığında Hailey şaşkınca ona bakıyordu. Sirius ise gülerek elini Hailey'nin gözü önünde salladı ve:
"Aloooo! Dünyadan Hailey'e!" diye seslendi. Ne yani, adını biliyorlar mıydı? Çapulcular, adını mı biliyordu!
"Kızımı rahat bırak Black!"
Amelia Sirius'ı omzundan tutup kenara çekti. Peter büyükçe bir adımla kenara çekildi ve Ophelia James'ın topladığı çantayı alıp teşekkür etti.
"Hailey!"
Lily de görününce Hailey kocaman gülümsedi. Bu kadar çok arkadaşı olduğunun bir süredir farkında olmadığını fark etti.
"Evans!"
Herkes sessizce bakışlarını James'a çevirse de James utanmadı, hatta saçlarını düzeltip kolunu Sirius'a dayadı ve:
"Cadılar Bayramı Balosu'nda kolumda güzel görünürdün." dedi. Lily yüzünü buruşturup:
"Daha korkunç bir kostüm düşünemiyorum Potter." diyerek Hailey'nin yanına geldi, kızın koluna girdi ve diğer kızlara ufak bir göz işaretiyle sinyal verdi. Kızlar topluca uzaklaşırken Amelia son an arkasını dönüp silah yaptığı elini kafasına dayadı ve James'a bakarak "Puf!" diye fısıldadı. Sirius kocaman sırıtırken Peter oğlanın sırtını sıkı bir şekilde pat patladı ve James kıza güzel bir orta parmak hediye edip oğlanlara yakınmaya başladı.
Hailey ise bahçeye kadar Lily ile yürürken çoktan sohbete dalmıştı ancak yanakları az önce yaşananlar yüzünden hâlâ pembe pembeydi ve aklının bir köşesinden Remus'un nazik vedasını atamıyordu.
"Aptal bir parti ama eğlenceli olacak." Evans bir süredir şu herkesin konuştuğu Cadılar Bayramı partisinden bahsediyordu. Ophelia başını salladı.
"Profesör Tress sonraki haftanın ilk derslerinin sürpriz bir Hogsmeade gezisi için iptal edilebileceğini söyledi." diye ekledi. Amelia heyecanla:
"Üstelik bedava atıştırmalıklar!" diye atıldı.
"Cadılar Bayramı atıştırmalıkları!" dedi Hailey aynı heyecanla ve kızlar gülüşmeye başladılar.
"Eşli mi peki?" diye sordu Ophelia. Lily omuz silkti. Hâlâ Hailey'nin kolundaydı.
"Öyleyse bile Severus iyi bir partner olur." dedi. Amelia hafifçe dudak büzerek:
"Jamie epey üzülecek." dedi. Lily sessizce Amelia'nın alaya alan yüz ifadesine baktı ve iç çekti.
"James ile arkadaş olduğunuzu biliyorum ama lütfen sen de yapma Amy. Cidden, okuldaki kızların şunu söyleyip demesinden bıktım."
Lily diğer kızları taklit ederek sesini değiştirdi ve ellerini rastgele havada sallayarak:
"James Potter harika, notları iyi, Quidditch oyuncusu ve yakışıklı. İnan o kadar bıktım ki! Bir erkeği iyi yapan şeyler bunlar değil benim gözümde ve ben ondan iğreniyorum. O senin arkadaşın, kırılmanı istemem ama korkunç biri. Ne yaparsa yapsın, istediği kadar değişsin, benim gözümde hep o iğrenç zorba olarak kalacak."
Kızlar sessizleşti, Amelia alaya aldığına pişman oldu ve anlayışla başını salladı.
"Sadece oğlan işte, olaylara bu kadar bakamıyor."
Lily:
"Bu kadar mı?" diye sordu hayal kırıklığıyla.
"Abartıyor muyum sence..."
Amelia omuz silkti.
"Hayır, sadece olgun bir kızsın."
Lily tekrar iç çekti, kolunu yavaşça Hailey'ninkinden sıyırdı ve:
"Üzgünüm, sonra görüşürüz." diye mırıldandı. O uzaklaşırken Amelia onu izledi, tekrar kızlara döndüğünde ikisi de ürkekçe Amelia'ya bakıyordu.
"Ne?" diye sordu kız.
"Yanlış bir şey söylemedim."
Hailey sessiz kaldı, Ophelia ise omuz silkip:
"Ve o da söylemedi." dedi.
"James konusunda haklı." diye mırıldandı Hailey. Amelia dudak büzdü.
"Bence çok kasmaya ya da bu kadar çocukça üstüne gitmeye gerek yok. Bu onların sorunu." dedi ve konuyu uzatmadan adımlarını hızlandırıp sonraki dersine yol almaya başladı. Kızlar da sessizce vedalaşıp dağıldılar.
*fanart @tolovethemoony isimli pinterest hesabına aittir*
Bu hafta cuma da bölüm atacağım ama bugün de atmak istedim. Hâlâ almost sixteen'ken son bir bölüm ve sonra Hailey tarafından Amelia tarafına geçeceğim ✨
Ve lütfen, oğlanlara sadece oğlanlar deyip geçmeyin. İşte o zaman sadece oğlan olarak kalırlar, şımarık adamlar olarak büyürler. Ne pahasına olursa olsun, Lily'nin bu konuda çektiği sorunları göz ardı etmek isteyeceğim son şey.
Hepinize büyülü günler dilerim /*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlarımız Kayana Dek
FanfictionKöşe başında sarı, kırmızı ve yeşil tonları birbirine karıştı. Genç bir kızın durgun, hoş tınılı sesi duyuldu. "Pişman olmadan yaşayalım." Gryffindor kızı kocaman gülümsedi ve Hufflepuff kızı elini aralarındaki boşluğa uzattı. "Göz açıp kapayınca...