"Anneme bir mektup gönderdim." dedi Amelia. Pek memnun olmayan bir ifadeyle en sonki SBD'sinden aldığı nota bakıyordu. Hailey arkadaşının not kağıdını göz ucuyla kontrol etti ve eğilip kızın kolları arasına girdi. Hailey, kağıt ile kendi arasında kalınca Amelia buna güldü ve kızı uzaklaştırdı.
"Büyümüş bir bebek gibisin İly." dedi. Ona böyle seslenirlerdi. Grubun ufak tefek Hufflepuff'ı İly. Amelia ise genelde Hogsmeade gezilerinden ve sonsuz eğlenceden bahseden Gryffindor kızıydı, mektup yazmadığı zamanlar belki de. Muggle doğumlu babası görmeden annesine ulaşması gereken düzinelerce mektup vardı ve hiçbirinin de geri dönmesini istemezdi.
"Asıl sen bebek gibisin, SBD'lere sadece akılsızlar ağlar."
Amelia göz devirdi, ikili kol kola kuleden inerken:
"Peki ya notlar? Hiç umrunda değilmiş gibi davranma, onlar geleceğimizi belirliyor." dedi Amy. İly omuz silkti.
"Potter onlar olmadan da geçebileceğimiz bir yol bulmasına az kaldığını söylemedi mi? Sen demiştin." dedi. Amelia Hailey'nin buna gerçekten de inandığını bildiği için kahkahalarla güldü ve:
"James Potter yıllardır aynı kızın peşinde koşuyor ve hâlâ sap. Cidden ona mı güveneceğiz?"
Hailey omuz silkti. Bahçede temiz hava almak için yollarını uzattılar ancak geçen gün bir öğrenciyi hastanelik etmiş olan Koca Şamarcı Söğüt'ten uzak durmaya gayret ettiler. Şatoya girmeden önce onları başka biri yakaladı.
"Saatlerdir sizi arıyorum, bir tane bile ortak dersimiz yoktu şansa." dedi söylenerek. Ne kadar söylenirse söylensin, Amelia onun sesinin hep hoş ve lirik bir tınısı olduğunu düşünürdü.
"Yasak saate kadar kütüphanede pineklesek hoş olmaz mıydı?" diye sordu Hailey. Ophelia'nın yanakları kızardı ve Slytherin cübbesiyle tezatlık oluşturdu oysa Amelia kararsızca:
"Sanırım bu gece erken yatmak istiyorum." dedi. Kızlar onu üstelemediler. Ophelia Amelia'nın kolunu sıvazladı ve Hailey:
"Sana iyi gelecekse." diye fısıldadı. Son dersleri ortaktı, Biçim Değiştirme sınıfı dolup taşıyordu. Üçlü kendileri için güzel bir köşe seçtiler. Cam kenarında Lupin ve Pettigrew olduğu için sınıfın taş duvarlarla örülü diğer köşesindeki sıralara yerleştiler ve dakikalar içinde Profesör McGonagall sınıfa girdi. Arka sıraların arasına yavaşça yürüyerek dersini anlatmaya başladı. Birazdan sınıfa üstleri başları dağılmış iki Gryffindor öğrencisi girdiğinde hızlı bir numarayla tekir bir kediye dönüştü ve koşturarak yanlarına gitti. Koyu tenli, gözlüklü oğlan kediyi gördüğü an çığlık çığlığa masaya çıktı, koyu renk saçları omuzlarında deri ceketli oğlan ise kediyi yakalayıp havaya kaldırdı ve:
"Günaydın Profesör!" dedi neredeyse bağırarak. McGonagall tekrardan insan formuna dönerken masanın üzerindeki James masaların ve öğrencilerin üzerinden atlayarak en arkadaki arkadaşlarının yanına döndü. Mcgonagall omuzlarının altından Sirius tarafından kavranmış ve öfkeli bir şekilde bakarken ise Sirius kocaman sırıttı.
"Bay Black?"
Kadının kaşları hafifçe havalanmış, gözlüğü burnunun ucundan düşmüştü.
"İşte şimdi işi bitti." diye fısıldadı Ophelia. Diğer iki kızın arkasında tek başına oturuyor olduğu için onlara doğru hafifçe eğilmişti. James da Ophelia'ya doğru yan sıralardan eğilip fısıltı bir bağırışla:
"İşte şimdi öldü." diye seslendi. Hem Sirius'un hem de Mcgonagall'ın gözleri ona döndüğünde Remus gerçek bir fısıltıyla:
"Ve sen de." diye onu tamamladı. McGonagall öfkeyle kabarırken tekrar Sirius'a döndü ve öksürerek:
"Bay Black!" dedi. Sirius hızlıca ellerini kadının koltuk altından çekti ve bir prensese reverans yaparcasına eğildi.
"Bağışlayın Profesör, kuleye çıkmak çok uzun sürdü ve James beni iki kez yarı yolda aşağı yuvarladı."
Bu kesinlikle Sirius'un kuralları alaya alma şekliydi ve bunu bilen sınıf kıkırdamaya, Amelia ise arkada kahkahalarla gülmeye başladı. McGonagall iç çekip üstünü düzeltirken:
"Bay Potter ve Bayan Rutherford ile birlikte dersten sonra yanıma uğrayın." dedi. Sirius Amelia'ya göz kırparken Amelia kızlara 'kadının ne kadar abarttığı ve hıncını ondan çıkardığından' bahsedip söylendi. Sirius yerine geçerken sınıf sessizleşti, parşömenlerce not çıkarmış ve çıkarmaya devam eden Slytherin oğlanlardan biri Amelia'ya çenesini kapamasını söyledi ve Amelia onu çıkışa çağırdı. Hailey çıkışta McGonagall ile görüşmesi olduğunu söyleyince Slytherin oğlanı güldü ve ortalık daha da kızardı. McGonagall Amelia için yeni bir ceza kesmeden önce Hailey bir sonraki gün dövüşmesi için Amelia'yı, Ophelia ise çenesini kapatıp parşömenine dönmesi için bina arkadaşını uyardı ve sessizlik sağlandı. Ders boyunca Bay Lupin'in kaçamak uykusu arasındaki hırıltılarını saymazsak tabii.
McGonagall'ı ve ona benzeyen Biyoloji öğretmenimi seviyorum, oh ladies!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlarımız Kayana Dek
FanfictionKöşe başında sarı, kırmızı ve yeşil tonları birbirine karıştı. Genç bir kızın durgun, hoş tınılı sesi duyuldu. "Pişman olmadan yaşayalım." Gryffindor kızı kocaman gülümsedi ve Hufflepuff kızı elini aralarındaki boşluğa uzattı. "Göz açıp kapayınca...