Ophelia Rowena Ravenclaw kostümü içinde kız yatakhanesinden indi, herhangi bir Slytherin oğlanı ona bir başka arkadaşının ne zaman geleceğini sormadan kaçmak için hızla ortak salonu geçti. Neredeyse başarılıydı. Zindanlardan çıkmadan göz göze geldiği tek kişi Severus'tu ve o da muhtemelen şimdiden sarhoştu. O yüzden genç kız kolaylıkla Hufflepuff ortak salonuna açılan fıçıların olduğu mutfak koridoruna açılan kısa yola varmıştı. Karanlık zindanlarda tek başına, eski ve sürekli pinekleyen yaşlı ve göbekli koca adamın tablosunun arkasından biraz kavisli bir yolla mutfağın kilerlerine ulaşmıştı. Ev cinleri parti için olan ikramlarla meşgulken kolaylıkla sıvışmış ve fıçıların önüne ulaşmıştı. Burası Hufflepuff ortak salonuna açılan fıçılar ile ortak salon arasındaki taştan ve engin geçidin bir köşesinde, fark edilmeyecek ve rutubetli bir yerdi. Kızlar burayı keşfettiklerinde henüz birinci sınıfın sonlarındaydılar ve Hailey Helga ile Salazar'ın gizli bir ilişkisi olduğuna o an emindi. Ophelia ise bu fikre pek sıcak bakmazdı ama kızın hayallerini yıkmamak için pek bir şey demezdi.
Genelde görünmeden buluşmak için en iyi yol buydu ancak parti günündelerdi ve Ophelia'nın tül hırkası taş duvarlara takılıp duruyordu. Neyse ki az sonra Hailey niffler kostümü içinde geldi. İkisi de fısıltı şeklindeki heyecanlarla birbirlerine övgüler savurdu. Hailey'ninki gerçekten bir kostümdü ve sarılırken yumuşak tüyleri sizi sarmalıyor, ceplerindeki çalınmış altınların sesleri kulaklarınıza çalınıyordu. Üstelik kafasına takmak için başlığı bile vardı! Ophelia'nınki ise toplanmış parçalardan özenle oluşturulmuş birebir ve asil bir Rowena kostümüydü. O tacı yapmak için kızlar gizli dolaplarında birkaç uzun gece harcamışlardı ama parlayan taca kesinlikle değmişti. İki kız sonunda fıçıların ardından kol kola çıkınca ilk olarak:
"Eeee, kavalyen nerede?" diye fısıldadı Hailey heyecanla. Ophelia için fazlasıyla heyecanlıydı.
"Bilmiyorum ki." diye fısıldadı Ophelia ikisi kol kola merdivenleri çıkıyorken. Hailey hafif aralık dudakları arasından:
"Diggory seni almaya geliyordu!" dedi. Ophelia'nın kaşları havalandı ve:
"Onu göremedim, haberim de yoktu." dedi. Hailey endişeyle merdivenlerden aşağı bakındı, arkadaşının kolundan sıyrıldı ve:
"Slytherin oğlanları onu çiğ çiğ yemeden alıp geliyorum, sen de Amelia'yı bul." dedi endişeyle. Ophelai iç çekti, başını salladı ve Büyük Salon'a yöneldi. Amelia gelene dek masasında otura umuduyla Slytherin masasına ilerlerken ise yolunu bir başkası kesti.
"Ah, Leydim!"
Neredeyse Kafasız Nick kostümü içinde olan uzun bir oğlan genç kızın önünde eğilip selam verdi ve Ophelia'nın elini kavrayıp parmak uçlarına bir öpücük kondurdu. Ardından geri çekildi, sahte kafasını eğip selam verdi ve bu ister istemez genç kızı gülümsetti.
"Bu gece bana eşlik etmez misiniz? Kayıp ruhuma ancak siz umut olabilirsiniz, o duru güzelliğinizle."
Ophelia bundan hoşlandığını kendine itiraf etse de elini yavaşça çekti ve:
"Öncelikle bir başka kişiden teklif aldım." dedi nazikçe. Amos Diggory'den henüz teklif almamış olsa da oğlanı öylece bırakırsa çok üzüleceğini biliyordu. Oysa bu hayalet kostümlü olan da bir an için kırılmış gibi görünmüştü ve bu Ophelia'yı Amos'tan daha da kırmıştı.
"Ama talih sizden yanaysa parti başlamadan yollarımızın kesişeceğini umuyorum." dedi iki kez düşünmeden. Oğlanın gözleri parladı, gülümsedi ve:
"Umarım." diye mırıldandı. Ophelia masasına çekilirken göz ucuyla oğlanı izledi ve Ravenclaw masasındaki arkadaşlarının yanına dönüşünü gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlarımız Kayana Dek
FanfictionKöşe başında sarı, kırmızı ve yeşil tonları birbirine karıştı. Genç bir kızın durgun, hoş tınılı sesi duyuldu. "Pişman olmadan yaşayalım." Gryffindor kızı kocaman gülümsedi ve Hufflepuff kızı elini aralarındaki boşluğa uzattı. "Göz açıp kapayınca...