TW ABUSE ( Trigger Uyarısı Taciz )
Harry dolabında oturmuş o gün olanları düşünüyordu . Petunia teyzenin kahvaltıyı hazırlaması ve hiçbir şeyi yakmaması için bağırmasıyla uyandı , Harry her zamanki gibi söyleneni yaptı . Ne var ki Dudley tarafından tuzağa düşürüldü ve Petunia teyzesinin çayı Vernon eniştesinin yeni ve pahalı ayakkabılarının üzerine döküldü . Vernon enişte haykırdı ve Harry ' e günün geri kalanını dolabında geçirmesini ve hiçbir şey için , tuvaleti kullanmak için bile çıkmasına izin vermeyeceğini söyledi . Harry tek çaresi olan köpek yatağına uzandı ve Dumbledore ' un ona neden yardım edemediğini düşündü .
Hogwarts ' taki tatillerde Harry , kan koğuşlarının ancak evde sevgi varsa veya kişi o evi kendi evi olarak görüyorsa işe yaradığını okumuştu , Harry Dursley ' lerde hiçbir zaman evindeymiş gibi hissetmemişti . Dumbledore muhakkak Harry ' i öldürmediklerinden emin olmak için onu izleyecek birilerini ayarlamıştır , değil mi ? Değil mi ?
Basilisk olayından beri Harry , Dumbledore ' un ' Altın Çocuğun ' sağlığını gerçekten umursadığından şüphelenmeye başlamıştı . Yaşlı adam , Harry görkemli yılanı öldürmesi gerektiğini söylediğinde dinlememişti , Harry vaftiz babası Sirius Black ' in masum olduğunu söylediğinde , Dumledore onu bir kez daha dinlememişti , Harry bir kez bile dinlemiş midir diye merak etti . Dışarısı gerçekten de bir çocuğun iyi havalandırılmayan bir dolapta mahsur kalması için fazla sıcaktı .
Harry akşam yemeği hazırlaması için ' sözde ailesi ' tarafından dışarıya sürüklendiğinde , Marge hala , eniştesinin kız kardeşi Harry dolabındayken ( Marge önceki sene olanları hatırlamıyor )
" Viskiyi getir çocuk ! " Marge hala Harry ' e talep etti . Kadın Harry 'nin hatırladığı kadar aşağılıktı .
" Neden orada duruyorsun ! Viskiyi getir şimdi ! " Harry viskiyi çoktan getirmiş ve Vernon enişteye vermişti ama kadın bunu görmemişti ve şimdi ayaktaydı . Ne olacağını anlayan Vernon güldü ve Petunia gitti ; büyük ihtimalle kocasının altı yaşından beri Harry 'e karşı kullandığı kırbacını almak için . Dudley teyzesinin canını sıktığı için gidip babasının Harry 'e karşı kullandığı bıçağını aldı .
" Seni işe yaramaz velet ! Sen ortaya çıktığın anda Vernon ve Petunia seni öldürmeliydi ! Sen bir köleden başka bir şey değilsin ! " Petunia kırbacı Marge ' a verdi ve her harekette kırbaç Harry ' nin derisini parçaladı , zaten korkmuş olan vücudunda daha fazla iz bıraktı . Sonra gelen bıçakla daha fazla kelime eklenmişti . İbne , işe yaramaz , fahişe ve sürtük , ucube ve köleye ve Harry ' nin göremediği daha fazlası eklenmişti . Bu yıl daha güçlü bir büyü kullanması gerekecekti .
Harry geceyi geçirmek üzere dolabına atıldıktan sonra , Marge ' nin sanki on dört yaşında bir büyücüğü neredeyse öldürmemiş gibi güldüğünü duyabiliyordu . Harry acının vücuduna yayıldığını hissetti , eskisinden de kötüydü , bunu kemiklerinde hissedebiliyordu , tıpkı kanın kaynama büyüsü gibi .
Hayır , bu daha çok Cruciatus lanetine benziyordu , vücudundaki her hücresi yanıyordu , çığlık atamazdı bu Vernon ' u , Petunia ' yı , Marge ' ı uyandırırdı . Harry şu anda daha fazlasını kaldıramazdı .
Yaşadığı acının onu kurtaran büyüsü olduğunun pek farkında değildi . Harry , eniştesinin ona yaptıklarına rağmen ölmemesinin tek nedeninin büyüsü olduğunu anlayacaktı .
Daha öncekilerin hiçbiri bu kadar kötü olmamıştı .
Vohaa ilk bölüm bitti ve Merlin ! Yazarken çok sinirlendim . Eeee nasıl buldunuz ??
Sevgili yazarım bölüm sonunda Harry ' i kimin kurtarmasını istersiniz diye sormuş ben de onun sorusunu size yöneltiyorum . Harry ' kim kurtarsın Severus mu ? Sirius mu ? Yoksa Remus mu ?
Cevabınızı ve yorumlarınızı bekliyorum canlarrr !
Sonraki bölümde görüşmek üzere sihirle kalın !
( NOT : Bölüm geç gelebilir malum yazılılar . Yazılısı olanlara şimdiden başarılar . )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM( ÇEVİRİDİR )
FanfictionBeklenmedik bir yaratık mirasından sonra Harry Potter aydınlık tarafın sözde doğrularını öğrenir . Harry , Dumbledore ' un büyücülük dünyasına bilhassa kendisine yapmayı umduğu şeyi öğrenir . İkinci yılın sonundan beri Harry , Gryffindor ' u seçti...