Bölüm 6

314 39 31
                                    

BÖLÜM ERKEN GELDİ CANLARRR İYİ OKUMALARR

Molly Weasley ileri geri yürüyordu , Harry nasıl Ginny'i gömezden gelmeye cesaret edebilirdi ! Harry Potter onun sinirlerini bozuyordu ve Albus çocuğun yaratık mirasına sahip olmayacağını ve eğer öyleyse Albus eşlerini öldüreceğini ve böylece Harry'nin Ginny ile evleneceğini söylemişti . Çocuk sabrını zorluyordu .
Harry ikizlerin odasında uyuyordu ; Molly, Ron, Ginny ve Hermione evdeyken yalnız kalmak istemiyordu . Harry Sirius' un yanına kalırdı normalde ama bugün dolunay vardı o yüzden Sirius Remus'un yanına gitmişti , yanında olmalıydı .
Harry Sirius'u özlemişti ve uykuya dalmakta zorlanıyordu . Fred ve George , Sirius gibi kokan bir şeyin işe yarayacağını düşündüler ve sonunda Sirius'un yastığını , gömleklerinden birini ve tabii ki deri ceketini aldılar . Harry sonunda huzurlu bir uykuya daldı ve rüyasında Sirius'u gördü .
( Abiii Ahahahahadjerfe )   
Sirius da Harry olmadan zor zamanlar geçirdi , Harry'yle birlikte olmak istiyordu ama aynı zamanda Remus'la da olmak zorundaydı . Remus'un kurdu , eşi olmadan o kadar uzun süre geçirdi ki dengesizleşti . Fenrir'in olmaması Aylak'ı kızdırdı ve mesafeli hale getirdi . Aylak Sirius'u sürünün bir parçası olarak gördüğünden Sirius güvendeydi , o asla sürü üyelerine saldırmazdı .
Bill ve Fleur odalarında oturmuş önümüzdeki yıl nasıl ilerlemeleri gerektiği hakkında konuşuyorlardı . Charlie mutluydu dünyaca ünlü Quidditch arayıcısı olan erkek arkadaşı Viktor Krum ile konuşuyordu . Ejderha terbiyecisi ile bir ejderhayı Durmstrang'tan çıkarmaya çalışırken tanışmışlardı . Bunun üzerine Viktor ve Charlie konuşmaya başladılar ve sonra Viktor yaratık mirasına geçti , Charlie onun eşiydi .
" Seni özledim küçük kartalım ." dedi Charlie Viktor sadece gülümsedi .
" Dünya kupasında olacağım , sana ve arkadaşlarına en iyi koltukları ayarlayabilirim . Takımımdaki tüm oyuncularla tanışabilirsin . " Charlie haykırmaya başladığında Viktor gülmeye başladı . Bir süre normal şeylerden konuştular ve uyuyakaldılar .
Percy , Molly ve Arthur'un odasına girdi ve odasında bir şey gördüğünü , Arthur'a onu kontrol edip edemeyeceğini sordu .
" İyi misin bebeğim ? " Arthur eşine .
"Evet baba , artık buradasın . " Percy eşine sarıldı be birlikte uykuya daldılar .
Ginny odasında Harry'nin üzerinde kullanacağı bir aşk iksiri için planlar yapıyordu . Annesi ve Dumbledore ona Leydi Potter olacağına ve parayı alacağına dair söz vermişti . ( SİKECEM BU KIZI AMA ARTIK YETER ARTIK YAW )
Ron odasından çıkıp gizlice Hermione'nin odasına doğru gidiyordu . Hermione ve Ron , Harry'ye verecekleri sadakat iksiri için planlar yapıyorlardı . ( HER BİRİNİN GÖTÜ AYRI OYNUYOR AMK )
" Trenle başlayacağız ; annen herkes için bazı atıştırmalıklar hazırlayacak . " Hermione , Ron'a boynunu öperken söyledi .
" Çok güzel kokuyorsun Mione . " Ron onu öptü ve birlikte kaldılar . ( HAYATIMDA BU KADAR TOKSİK İLİŞKİ GÖRMEDİM MİDEM KALKTI )

*********

Sirius , Harry'i tekrar göreceği için heyecanlıydı , eşini çok özlüyordu .
" Patiayak , Harry'i bende seninle görebilir miyim ? Onun nasıl bir yaratık olduğunu görmek ve ona yardım edip edemeyeceğimizi görmek istiyorum . " Remus dolunay yüzünden hala zayıftı ve Sirius Remus'un onunla kalmasını kabul etti .
" Sirius ! " Harry vaftiz babasının yanına koştu ve onun kollarına atladı .
" Hey yavru , beni özledin mi ? " Harry başını salladı ve yüzünü Sirius'un boynuna saklamadan önce hızla Sirius'un yanağını öptü .
( AWWW DÜŞTÜMMMM )
" Hey yavrum , seni görmek güzel . " Remus Harry'nin başını okşadı ve Harry kıkırdayarak kuyruğunu Sirius 'un koluna dolayarak Sirius'a daha da sarıldı . ( YİAAAAA ERİDİMMM AĞĞĞĞ )
Sirius ve Harry'nin odasının yanındaki odaya gittiler .
" Biraz dinlen Remmy , sana biraz yiyecek getireceğim . " dedi Sirius ve anında Kreacher belirdi .
" İyi olmayan efendinin kurdu için biraz yiyeceğim var . " Kreacher , Remus'a yemeği verdi ve çoğunlukla çikolatalı şeylerdi ve çikolata , Remus'un rahatlatıcı yemeğiydi .
" Küçük Efendi Harry , o kızıl saçlı kızın yediği şeyi yememeli . Kreacher onun Küçük Efendi Harry hakkında kötü şeyler söylediğini duydu . "
Sirius sadece Harry'yi kendine daha yakın tuttu .
" Teşekkürler Kreacher . " Harry kıkırdadı ve hazırlanmaya gitti .
" Hey Harry ! " dedi Ginny mutlu bir şekilde ve Harry'ye içecek bir şeyler verdi .
" Teşekkürler Gin . " Harry fincanı odasına getirdi ve sonra Kreacher'i çağırdı .
" Bunu bana Ginny verdi ve tuhaf kokuyor . " Kreacher bardağı yok eder ve Sirius'u çağırır .
" Hey yavru, Ginny sana ne verdi ? "
" İçecek bir şeyler ama tuhaf kokuyordu . Kreacher'e verdim . " dedi Harry neşeyle ve Sirius'a sarıldı .
" Bu benim gömleğim değil mi ? "  Sirius , Harry'nin ne giydiğini yeni fark etmişti .
" Uyuyamadım ama senin gibi kokan bir şeyim olursa daha iyi uyuyabilirim diye düşündük . " dedi Harry utanarak . ( AĞĞĞĞ HARRY SENİ ISIRIRIMMMM )
" Birbirimizi daha yeni bulduğumuza göre mantıklı  . " Sirius Harry'e sarılıp öptü .
Harry çok mutluydu , şimdi eşi buradaydı ve güvende hissediyordu .

**********

İVETTTTT BÖLÜM BİTTİİ
NASIL BULDUNUZ BAKALIM YORUMLARI BEKLİYORUM
BİTİRMEDEN ÖNCE BU BÖLÜMÜ ÖNCELİKLE BANA DESTEK OLAN @Dolunay_slytherin , YİNE BANA  DESTEK OLAN VE KİTAP KAPAĞI KONUSUNDA BANA YARDIMCI OLAN @TomMarvoloRiddle_15 ÇOK SEVDİĞİM YAZAR ARKADAŞLARIMA İTHAF EDİYORUM CANLARIM DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZZZZ

SEÇİM( ÇEVİRİDİR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin