Bölüm 13

218 27 47
                                    

MEDYAYI SEVERUS VE LUCİUS VARMIŞ GİBİ HAYAL EDİN :) 

İlk ders Profesör Moody ile Savunma dersiydi ve Harry önde Draco'nun yanında , Neville Blaise'nin ve Luna da Pansy'nin yanında oturuyordu . Hermione ve Ron yan yana oturuyordu ve Harry'ye Slytherin'de olduğu için kızıyorlardı , Deli-Göz Moody sınıfa dalmadan önce bir şey söylemeye başlıyorlardı ." Ben Alastor Moody ! DADA hakkında bilmeniz gereken en önemli şey SÜREKLİ TETİKTE OLUN !" Profesör Moody son kısmı bağırdı ve Neville korkudan titremeye başlayarak Blaise'nin elini tuttu .

" Bugünün dersi Affedilmez lanetler . Neye karşı savaştığınızı bilmeniz gerekir , böylece nasıl uygun şeklide hazırlanacağınızı bilebilirsiniz . " Moody , Neville'in önüne yürüdü ve bir kitap bıraktı . " Mr. Longbottom , bana lanetlerden birinin adını verin . " Moody Granger'ın yüzünün onu tanıdıkça iğrendiğini izledi . " Miss. Granger evcil hayvanınız bu gösteriye katılacak . " Moody , Crookshanks'ı Hermione'den aldı ve Imperius lanetini yaşlı kedi üzerinde uyguladı . " Şimdi başka bir lanet daha var Mr Malfoy bize büyüyü söyleyin . " Draco kedisi suya baş aşağı daldırıldığı için gözyaşlarına boğulmak üzere olan Weasley ve Granger'a baktı . 

" Cruriatus , işkence laneti . " Draco , Ron'un ona attığı bakışlardan korkmuştu . " Doğru , genç Malfoy , işkence laneti deniyor , CRICIO ! " Kedi seğirmeye başladı ve Neville , kitabı açtığı anda etrafına susturucu bir büyü yerleştirildiğini fark ederek yüzünü kitaba sakladı . " Moody , Frank ve Alice Longbottom'un işkenceyle delirinceye kadar lanetin etkisinde bırakıldığı gece Neville'in orada olduğunu hatırladı . 

" Durun ! Lütfen Tanrı aşkına durun ! " Hermione ağlıyordu ve Harry onun acısından biraz tatmin oluyordu , Harry arkadaşları kedinin miyavlamasını duymasın diye bir büyü yaptı . 
" Şimidi son lanete geçelim Miss Granger , lanetin ne olduğunu biliyor musunuz ? " Hermione'nin yüzü bembeyaz oldu , Profesör kesinlikle bu laneti bir öğrencinin evcil hayvanına uygulayamazdı.  

" Lanetten yalnızca bir kişi kurtuldu ve o da bu odada . Harry Potter bize son laneti söyleyebilir mi ? " Harry , Moody' nin sırıtışını gördü ." Avada Kedavra , öldüren lanet . " Harry soğukkanlılıkla söyledi ve ardından Deli-göz Moody gözünü bile kırpmadan Granger' ın kedisine doğru laneti gönderdi , ama canavarı öldürmek yerine yanındaki bir kavanoz örümceği öldürdü .

" Bu üç lanetin nasıl kullanıldığını ve bunlara mücadele edilip edilemeyeceği hakkında bir metrelik bir makale yazmanızı istiyorum . " Granger kendisinin yanına koştu ve yaralı kediyi kucakladı . " Oh , Crookshans" Kedisinin keçeleşmiş kürkünün içinde hıçkırdı , açıkçası cadı kediyi fırçalama zahmetine bile girmemişti .

" Sırada , Profesör Malfoy' la Sihir Tarihi var . " Luna' nın rüya gibi sesi , Pansy' nin kıza sarılması ve ardından onu kaldırmasıyla biraz boğuklaştı . Pansy 1 .75 boyunca , Luna ise 1 .52 boyundaydı. 

" Günün en iyi dersine hazır mısınız ? " Harry nerdeyse sınıfa koştu ve Hermione'yi koridorda gördüler , kedisi Madam Pompfrey'le birlikteydi . 

" Keşke kuşu olanlar getirebilse . Malfoy'un aptal kartalının Cruciatus lanetini almasını çok isterdim , o zaman o bu kadar yüce ve kudretli olmazdı . " Ron , acı verici bir büyüyle vuruldu , Slytherin'ler köşeyi döndüğünde gülümseyen bir Dolores Umbridge ile karşılaştılar . 

" Her şey yolunda mı canlarım ? " Hala acı veren büyü nedeniyle acı çeken Ron'a gülümsedi . Büyünün suçlusu açıkça Dolores Umbridge'ti ; okul yıllarında en sevdiği şeylerden biriydi . Dolores dışarıdan kurallara uyan biriydi ; arkadaşları çoğuna göre onun genç Slytherin'lere hakkında hak etmeyen kötü bir şey söyleyen herkesi büyüleyeceğini biliyordu . 

SEÇİM( ÇEVİRİDİR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin