Slmmm
Yazar biraz zaman atlaması yapmış bu bölüm Üç Büyücü Turnuvası olacak ve bölüm biraz kısa bol bol yorum yapın iyi okumalar dilerim .
Aile üyelerinin her görevde bulunmasına izin verilmişti ve her şampiyonun yanında bir aile üyesi vardı . Fleur'da Bill ve kız kardeşi Gabrielle , Viktor'da Charlie , Cedric'in babası ve Harry'nin de babası ve eşi Sirius vardı .
" İlk göreve hoş geldiniz . " Harry çadırda küçük bir panik atak geçirirken Dumbledore ilk görevi duyuruyordu .
" Harry ? " Sev elini oğlunun omzuna koydu .
" Biraz havaya ihtiyacım var . Bana yumurta vermesi için yuva yapan bir anne ejderha ile savaşıcam . " Harry çıldırıyordu , bu anlaşılabilir bir şeydi . Sirius eşini kollarına aldı ve ona küçük bir öpücük verdi .
" Hiçbir şeyin sana zarar vermesine izin vermeyeceğiz . " Sirius eşini yavaşça salladı .
" Ejderhalar sana zarar vermez Harry . " Charlie Harry'ye bir şişe verdi . " Bu sakinleşmen için bir iksir ve ejderhalar Neko'lara zarar vermez . " Charlie Viktor'a daha da sokuldu , tüm ejderhalar Charlie'nin kokusunu biliyordu , bu yüzden Viktor Charlie gibi kokuyorsa bunun ona faydası olurdu . Cedric onlara yaklaşma zahmetine bile girmedi . Cedric homofobik bir şeyler söylemiş ve ardından Draco , Fred , George ve Harry' ye yumruk atmış ayrıca Profesör Malfoy ile bir ay gözaltında tutulmuştu .
" Bayan Delacour'un ilk göreve başlama zamanı geldi . " Bagman bunu için fazlasıyla heyecanlıydı . Fleur yumurtayı ejderhanın kuyruğundan sadece hafif bir kesikle aldı . Sonra Cedric gitti ve kimse ilgilenmedi . Viktor yuvaya gizlice girmeyi başardı ve yalnızca küçük bir ısırıkla kurtuldu bu ısırık şefkat içeriyordu . Daha sonra Harry gitti ve anne ejderhayı gördü .
" Küçük Neko , burada ne yapıyorsun ? " Ejderha çataldili ile sordu .
" Yuvanıza sahte yumurtayı almak için geldim . " Harry onun çataldilini konuştuğunu kimsenin duymamasını sağladı .
" Sahte olanı al ve eşine geri dön , size zarar verecek bu kadar çok insan varken burada olmak güvenli değil . " Ejderha , Harry'yi dürttü ve altın yumurtayı alırken çocuğu korudu .
" Teşekkür ederim anne ejderha . " Harry gülümsedi ve ejderha onu yaladı .
" Dikkatli ol küçük Neko . " Harry sağ salim Profesör Snape'e getirildi ve Madam Pomfery'e herhangi bir yaralanma olup olmadığını kontrol ettirdi .
" Peki Bay Potter , mükemmel bir puanınız var . " Dumbledore planı mükemmel gittiğinden mutluydu .
" Uyuyabilir miyim Profesör Snape . " Harry eşiyle vakit geçirmek istiyordu ve yorulmuştu .
" Evet Potter , bu görevden sonra biraz uyumayı hak ettin . " Severus çocuğu Slytherin yatakhanesine götürdü . Moody , Snape ve Sirius kılık değiştirerek ya da not kağıtlarını kontrol etmek bahanesiyle Harry' yi korudular . Sirius ödevlere not vereceğini ve Severus da Lucius' a görev sırasında olanları anlatacak ve anılarını paylaşacaktı . Sirius doğruca Harry' nin yatakhanesine gitti ve cazibesinin düşmesine izin verdi ; Harry de çekiciliğini bıraktı .
" Benim tatlı yavrum . " Sirius , Harry'yi öptü ve sonra bir baykuşun uçtuğunu gördü .
" Yavru uyan . Tom'dan bir mektubumuz var . " Sirius eşini kucağına koydu ve mektubu açtı .
' Sevgili Kedim ve Yavru Köpeğim , ikinizin de Barty ve Severus ile birlikte emin ellerde olduğunuzu biliyorum . Keşke ikinizi de kollarımda tutmak ve güvende , Mutlu ve Sevildiğinizden emin olmak için orada olsaydım . Kediciğim , turnuvada olduğunu biliyorum ve görevler yüzünden tehlikede olman beni daha çok korkutuyor . Bana homurdanma Sirius , öyle olduğunu biliyorum , bu sözde oyunların çetelerle dolu olduğunu çok iyi biliyorsun . Kediciğim , Köpeği'nin ben onunla dövüşme fırsatı bulamadan Dumbledore' u öldürmediğiden emin ol . Nagini ikinizin de benim gibi görmesini istiyor ama yapamam , biliyorum seni gördüğüm anda kendime hakim olamayacağım ve gitmene izin vermeyeceğim . Aşklarım , bir bütün ve gücüm olduğu zaman sizi kollarımda tutmam çok uzun sürmeyecek . ~ Tom . PS . Harry çataldilinde bir sonraki göreve yardımcı olacak küçük bir büyü var , Barty bana ne olduğunu anlattı . '
Harry büyüyü buldu ve suyun altında nefes almak için olduğunu gördü .
" Bir sonraki görev su altında kalmamı sağlıyor ! " Harry dehşete kapılmıştı ve mektubu kendisine yakın tuttu , belki Tom'dan üzerinde onun kokusu olan bir pelerin göndermesini isteyebilirdi . Yani baskın eşin küçük kokusuna sahip olmak gerektiği kadar yardımcı olmuyordu .
Bölümü nasıl buldunuz ??
Oy atmadan gitmeyinn :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM( ÇEVİRİDİR )
FanfictionBeklenmedik bir yaratık mirasından sonra Harry Potter aydınlık tarafın sözde doğrularını öğrenir . Harry , Dumbledore ' un büyücülük dünyasına bilhassa kendisine yapmayı umduğu şeyi öğrenir . İkinci yılın sonundan beri Harry , Gryffindor ' u seçti...