Bölüm - 8

263 37 60
                                    

Narcissa kütüphanede pencerenin önünde oturuyor , oğlunun dışarıda arkadaşlarıyla oynamasını izliyordu. Onu mutlu ve kaygısız görmek o kadar güzeldi ki ,  o sadece bir çocuktu . Draco mutluydu ve bu onu hem mutlu ediyor hem de gururlandırıyordu . Lucius içeri girdi ve gülümsedi , Narcissa 'yı şu anki haliyle mutlu görmek hoşuna gidiyordu.

Narcissa ve Lucius evlenmek zorunda olsalar da hiçbir zaman bağ kuramadılar ve sadece Draco' ya sahip olmak için birlikte oldular , bundan sonra Lucius Narcissa 'yı kız kardeşi olarak kabul etti. Evlilik sözleşmesinde yalnızca bir varise sahip olmaları gerektiği belirtilmişti , sonsuza kadar birlikte kalmaları gerektiği yazmıyordu ve ayrıca Lucius her iki eşiyle de tanışmıştı .

James , Lily ile onu korumak için onunla evlenmişti ve bir oğlu vardı , Lily kanserden ölüyordu ve kimsenin bilmesini istemiyordu . James Harry' i koruyordu , Dumbledore ise Karanlık Lord Voldemort ' a karşı savaşında bir silah olarak kullanmak için oğlunun peşine düşüyordu.
James Harry' i de alıp saklandı, Harry ona Lucius ve Severus' tan daha çok benziyordu ve Lily onun karısı gibi davranmaya fazla istekliydi . Albus' un onu öldürmesi ya da Azkaban' a göndermesi durumunda velayeti Lily alacaktı ve orada Dumbledore' un oğlunu kullanmasına imkan yoktu .

Severus Draco' yu içeri çağırdı ve özel ders için iksir laboratuvarına gittiler .
" Bunu seviyorum, sadece James' in onun büyüdüğünü görmesini isterdim . " Narcissa ve James , Narcissa ' nın eşi onu reddedip Tarikat' a katıldığından beri arkadaşlardı .

Lucius onun üzülmesini izliyordu, geceleri kız kardeşleriyle uyanık kalır ve reddedilmenin yarattığı acıyı iyileştirmeye çalışırdı , depresyona girmemesinin nedeni Draco' ydu , onun şu ana kadar güçlü kalmasının tek nedeni .
Severus ve Lucius oradaydı, James de onun için oradaydı ve Lily de oradaydı . Lily bir yaratık değil , normal bir cadıydı eşi tarafından reddedilmenin acısını bilmiyordu . Hepsi Draco' nun eşi( leri ) tarafından reddedilmenin nasıl bir his olduğunu bilmemesi için dua etti .

Albus Dumbledore , Hogwarts' taki ofisinde Harry Potter hakkındaki raporları okuyordu , Arabella Figg , Harry ' nin Grimmauld Meydanı ' na gitmeden önce Dursley' ler tarafından fena halde dövüldüğünden bahsetmişti . Oysa ki onlara Harry' i olduğu yerde tutmaları , onu ölüme yakın dövmemeleri ve bir yaratık mirasına zorlamamaları söylenmişti .
Çocuğun Molly' nin yaptığı yemeği yememesi ve Ginny' nin ona verdiği hiçbir şeyi içmemesi onu çileden çıkarıyordu . Masasına Sihir Bakanlığı' dan bir mektup gelmişti .

" Tüm öğrencilere başvurulması gerekmektedir. Seçmen şapkanın tahrif edildiği ve evinde mutsuz olan her öğrencinin başvurması gerekiyor. "
Bu Bakanlık Müsteşarı Dolares Umbridge' in sesiydi . Dumbledore kendini hasta hissetti . Şapkayı Harry Potter ' ı Slytherin ' e değil Gryffindor ' a yerleştirmeye zorlamıştı . Eğer Harry Slytherin ' e seçilmiş olsaydı , Dumbledore çocuğu manipüle edemezdi .

" Ona başvurulmasına izin veremem . " Bunu duyan şapka ve portreler çocuğu koruyacaktı .
Kreacher , tüm Hogwarts ev cinlerine söylediği gibi Dobby' ye de söylemişti , hepsi Harry' nin tüm yiyeceklerini kontrol edeceklerine ve çocuğa göz kulak olacaklarına söz vermişti. Harry ' nin sandığından daha çok müttefiki vardı .

Harry tatlı bir çocuktu; tüm hayaletlere ve portrelere saygıyla davrandı ve Mızmız Myrtle bile genç Gryffindor' u takdir etti . Kalenin kendisi çocuğa yardım edecekti . Onu korumak için orada oldukları sürece hiç kimse Harry Potter' a zarar veremezdi .

SEÇİM( ÇEVİRİDİR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin