SLMMMMMM NASILSINIZZZ
SİZE TEK BİR ŞEY DİYECEM SÖVMEK SERBESTTTTTRemus odasında oturmuş huşu , hayret ve korku içinde teste bakıyordu . Pozitif çıkan hamilelik testi Fenrir'in ona olan sevgisinin kanıtıydı hemen önünde . O küçücük şeyde , iki insanın aşkını , o aşkın nelere yol açabileceğini , neler yapılabileceğini gösteren o küçücük önemsiz plastik parçası .
Gülümseyen Remus i eşine bir mektup yazdı , kanıt olarakta testi gönderdi ve bu mektubun yalnızca kendisi tarafından görülmesi için büyüledi . Mektup sevgi doluydu ve yatak odasında çekilmiş bir resim vardı ve bu onların ilk buluşmalarındandı ; Remus Fenrir'i bir Muggle filmine götürmüştü ve Fenrir kurt adamlar hakkında bir korku filmi seçmişti . Film berbattı ama gece düşündüklerinden daha iyi bitmişti , ilk öpücüklerini paylaşmışlardı . Fotoğraf kabininde öpüşürken çekilmişti . Fenrir her zaman bunun en sevdiği fotoğraf olduğunu söylerdi çünkü Remus sonsuza kadar olacağı yerdeydi , Fenrir'in kollarındaydı .
************
Sirius uyurken Harry'nin huzurlu yüzünü izliyordu . Harry uykuda o kadar huzurluydu ki , ağzı hafifçe açılmış , küçük horlamalar geliyordu . " Uyanma vakti yavrum . " Sirius onu uyandırmak için başından öperken . " Müdür senin kaybolduğunu anlamadan kahvaltıya gitmeliyiz . " Harry yavaşça gülümsedi ve yataktan çıkmadan önce Sirius'u öpünce Sirius onu tekrar yatağa sürüklememek için kendini zor tuttu . Harry , Sirius'un gömleği ile uyumaya alışmıştı , bu onu sakinleştirmeye yardımcı oluyordu tabii ama bu kadar ateşli görünmesi de Sirius'un kendini kontrol etmesi için fazladan mesai yapması neden oluyordu .
" Saçlarımı evcilleştirmeme yardım eder misin ? " Harry fırçayı tuttu ve Sirius eşini lavabo tezgahının üzerine kaldırdı . " Deneyebilirim , James'e her zaman yardım ederdim bazen işe yarardı , doğru ürünlerle . " Sirius vahşi , siyah saçlarını uysal , nazik dalgalar halinde fırçalamaya başladı .
" Saçlarım hiç böyle görünmemişti . " Harry şaşırmıştı , saçları evcilleştirilemez olarak sınıflandırılmıştı ama Sirius bir mucize yaratmıştı .
" Seni gülümsetecek her şey . Seni seviyorum küçük yavrum . " Harry bacaklarını Sirius'un bacaklarının etrafına doladı ve kendisini eşinin kollarına doğru hareket ettirdi .
" Giyinmeliyiz , tüm gün dersimiz var , sonra Arthur ve Percy ile buluşacağız , ayrıca Remus bizimle paylaşacak büyük haberleri olduğunu söyledi . " Sirius artık uzun , sarı olan saçları ile ilgilenmeye başladı .
" Sanki babamı öpüyormuşum gibi hissediyorum , ikiz gibisiniz tılsım varken . " Harry , Sirius , Lucius Malfoy'un sesi ile ' Ben senden daha iyiyim ' dedi kıkırdayarak .
" Sinir bozucu bir yavru tarafından aşağılanmayacağım . " Sirius güldü ve tılsımı kaldırıp eşini öptü . " Hadi gidelim , Draco senin için endişeleniyor . " Sirius tılsımı tekrar yaptıktan sonra gizli öğretmen geçitleri aracılığı ile ofise gitti .
" Har , acele etmemiz lazım , ikizler çoktan oradalar . " Draco , Harry'yi Büyük Salona sürükledi . Fred ve George Weasley , Draco ve Harry'yi bekliyorlardı . " İkiniz de buna bayılacaksınız ! " Beraber konuştular . Hermione , Ron ve Ginny Büyük Salona hücum ettiler ve doğruca Slytherin masasına doğru yürüdüler .
" Ne yaptın ! Seni pis hain ! " Ron , Harry'ye bağırıyordu ve bu çok komikti çünkü Ron'un saçları parlak neon yeşili ve cildi de parlak gümüş rengiydi . Harry öğretmen masasına baktığında babasının gülmemek için çok zorlandığını gördü . Sirius sırıtışını gizlemiyordu ama götüyle gülmemek için zor duruyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM( ÇEVİRİDİR )
FanficBeklenmedik bir yaratık mirasından sonra Harry Potter aydınlık tarafın sözde doğrularını öğrenir . Harry , Dumbledore ' un büyücülük dünyasına bilhassa kendisine yapmayı umduğu şeyi öğrenir . İkinci yılın sonundan beri Harry , Gryffindor ' u seçti...