Bölüm 16

128 23 21
                                    

SLMMMM NASILSINIZZZ SONUNDA SEÇİME YB ATABİLDİMM ..

Tom oturup Nagini'nin küçük odada Kılkuyruk'u kovalamasını izledi . " Kıymetli Naginim bana gel . " Çataldilinde tısladı . Büyük yılan sürünerek ilerledi , tısladı , gülüyordu , Tom da ona söyleyene kadar fare adamı öldürmeyecekti . " Çevresine dikkat etmesi gerekiyor . " Yılan , Tom'un yanına oturmak için ayrılırken hala gülüyordu .

" Eşlerimle dönüşümüm hakkında konuşmak istiyorum . " Nagini efendisini dinledi ve efendisine istediğini getirebilmeyi diledi . Nagini her zaman Sirius'u sevmişti ; o iyi bir adamdı ve efendisine hakaret edenleri ısırması için teşvik ediyordu .

" Usta , seni görmelerine izin vermelisin , sana ihtiyaçları olacak . İtaatkarınızın size ihtiyacı var ." Nagini efendisini anlamadı , eşlerine ihtiyacı vardı ve onların da ona ihtiyacı vardı . Eşleri birbirlerine çok ihtiyaç duyuyordu , bu ona basit görünüyordu , birlikte olmaları gerekiyordu ve onun nasıl göründüğü umurlarında değildi .

" Beni en zayıf halimle görmelerini istemiyorum . Ben onların hakimiyim , eğer onları koruyamazsam beni koruyucu olarak görmezler ." Tom onların burada olmasını istiyordu ama güçlü olması ve vücudunu geri alması gerekiyordu . " Onlara başka bir mektup yazacağım , benden daha sık haber almalılar , özellikle de kur yapma sürecine başladığımız için Harry . " Tom biraz parşömen getirdi ve büyük bir zorlukla da olsa eşlerine büyük bir sevgiyle yazdı . " Bunları eşlerime gönder ve beni yarı yolda bırakma . " Kılkuyruk korkudan titriyor ve kekeliyor , Nagini'den uzak durmaya çalışıyordu .

" Bunlar sana daha çok mutluluk getirecek efendim . " Nagini uykuya dalmadan önce Tom'a rahatlatıcı bir şekilde tısladı .

*****

Arthur , Percy , Sirius , Harry , Bill , Fleur , Charlie , Viktor , Fred , George ve Draco , Remus'un küçük oturma odasında oturmuşlardı , Remus mutlulukla parlıyordu . " Eşimi ziyarete gittim ve bazı şeyler oldu . " Remus kızarıyodu ve evlilik yüzüğüyle oynuyordu . " Hamileyim . " Remus ağzından kaçırdı . Herkes onu tebrik etmeye ve ona sarılmaya başladı ; Remus sahip olduğu bu yeni ailenin sevgisinde boğuluyordu .

" Remmy ! " En çok Harry ona sarılıyordu . " Sen dünyanın en iyi annesi olacaksın , Moony . " Sirius en yakın arkadaşına sarılarak söyledi . "Hepimiz senin adına çok mutluyuz . " Percy , Arthur' un kucağındaki konumundan Remus'un karnına merak ve huşu ile bakarak söyledi .

" Fenrir biliyor mu ? " Charlie sanki gitmesinden korkuyormuş gibi Viktor'un kolunu tutuyordu . " Evet ilk öğrenen oydu . Ona sadece kendisinin görebileceği bir mektup yazdım ve testi de onunla birlikte gönderdim . " Bilinmeyen bir baykuş içeri girip tekrar uçmadan önce bir mektup bıraktığında Remus gülümsüyordu . " Bu ondan ! " Remus ayağa fırladı ve mektubu yırtıp açtı .

' Benim mükemmel küçük kurdum , çok sevindim ! Umarım buradan çıkıp seni tekrar görebilirim ve ikinizle birlikte olabilirim . Senin yanında olmayı çok isterim , resmi ve testi her zaman yanımda tutacağım . Sen benim kurdum dünyadaki en iyi anne olacaksın ve hamileliğin her detayını isteyeceğim ve eğer azgınsan lütfen ziyarete gel , eşin olarak yardım edeceğim . Dışarı çıkıp seninle ve yavrumuzla birlikte olmaya ve tüm hayatımı size adamaya çalışacağım .
Seni her zaman seven Fenrir Lupin Greyback . '

Remus ağlamaya başladı ve onlara Fenrir'in kendisi ve yavrusuyla birlikte özgür olmak istediğini söyledi . " Patiayak , yardım edebilecek misin ? " Sirius sadece başını salladı .

" Keşke yardım edebilseydim ama bir Grimm olarak ve Fenrir de bir kurt adam olduğundan dolunay sırasında ona gümüş zincirler takabilirler . Birkaç hafta yemek yemeyi bıraktım , sonra köpek şeklimi aldım ve hücremin parmaklıklarının arasından çıktım . Fenrir istediği zaman kurduna dönüşemiyor . " Remus'un yüzünden aşağı düşen sessiz gözyaşları vardı .

" Seni üzmek istemiyorum Moons . Sana yardım etmeye çalışıyorum . " Sirius Remus'a sarıldı ve sırtında rahatlatıcı daireler çizdi .

" Belki bir Muggle alıp onu çok özlü iksir ile Fenrir'e benzetebiliriz ve Fenrir ile Remus'u dolunaya çıkarabilir ve sahte Fenrir'in iksir altında ölmesini sağlayabiliriz . Sahte Fenrir sonsuza kadar gerçek Fenrir'e benzeyecek çünkü çok özlü iksir altında ölen herkes sonsuza kadar böyle görünür." Draco bunu önerdiğinde şok oldular , bunu düşünememişlerdi .

" Bunun işe yarayacağına inanıyorum . " dedi Arthur ve sonra plan üzerinde çalışmaya başladılar, Harry sahte Fenrir'i görünmezlik pelerini ile gizlice içeri sokabileceklerini söyledi . Hogwarts'a ya da Kovuk'a dönmek zorunda kalmadan önce daha detaylı plan yapmaya başladılar .

" Sen Fenrir'i alana kadar daha sık burada olacağız çünkü ikinizi tanıyorum ve siz ikiniz bir araya gelene kadar burdayız . " Remus kızarıp onu uzaklaştırırken Sirius kıkırdadı . Bir kez daha kocasıyla birlikte olmak muhteşem olacaktı ve birlikte bir yavru sahibi olmayı doğru dürüst kutlayabileceklerdi .


NASILDI BÖLÜMM OY VE LÜTFEN BOL YORUM YAPINNN


SEÇİM( ÇEVİRİDİR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin