Bölüm 12

244 28 66
                                    

İYİ OKUMALARRRR BÖLÜMÜ SEVECEKSİNİZ 💚💚💚

Hogwarts' a dönme zamanı gelmişti ve Ron , Hermione , Ginny ve Molly , herkes Harry' nin bir şey yapmasını bekliyor gibiydi ve bu onu korkutuyordu .
" Harry , dostum , gel bizimle otur . " Ron Harry' e Hermione ve Ginny' nin yanına oturmasını işaret etti .

" Üzgünüm Ronnikins , şimdi onu çalıyoruz . " İkizler Harry' nin kolunu tutup onu arkalara götürdüler , trende öğrencileri izlemekle görevlendirilen öğretmenler vardı .

" Profesör Malfoy . " İkizler sırıttı ve Draco' larını bulmaya gitmeden önce Harry' yi kompartımana ittiler .

" Profesör ? " Harry görünüş tılsımının kalktığını ve Sirius' un önünde durduğunu görünce gülümsedi .

" Siri ! " Harry Sirius' un kucağına tırmandı ve onu yüzünün her yerinden öptü . ( AWWWW YERUMMM LANNN ) Harry Sirius' un tılsımını görmemişti ve bu iyiydi , eşini tanımamıştı bile ve onunla aylardır birlikteydiler .

" Hogwarts' a vardığımızda , ilk yıllardan sonra sen , Fred ve George , Neville ve Luna seçileceksiniz . " Sirius , eşi ceplerini karıştırır ve patlayan bonbonları ararken kıkırdadı .
" Tam burada yavrum . " Sirius , şekerleri vermeden önce Harry' yi öptü . Harry' nin de Lucius gibi patlayan bonbonlara karşı bir takıntısı vardı , evet , büyük kötü Lord Malfoy patlayan bonbonları severdi ve malikanenin her yerinde onlardan vardı .

" Seni seviyorum Siri . " Harry tatlıyı yemeden önce eşini öptü ve ardından ikizler Draco' yla birlikte içeri girdiler , ardından Neville ve Luna geldi . " Selam Harry . " Kız ona sarıldı ve Neville' in yanına oturdu .

" İkizler çok korkutucu . " Neville titriyordu ve sonra resmen ciyakladı . Fred , Draco' nun daha rahat olabilmesi için çocuğu kenara çekti .

" Onlar korkutucu değiller , bunu Gelincik' in , Fahişe Gelincik' in , çamurlu kanın çıkarı için yapıyorlardı . " Dedi Draco ve sonra ikizler tarafından öpüldü , onu kucaklarına koydular , Darco artık buna alışmıştı .

" Yani seni rahatsız mı ediyorlardı . " Diye sordu Harry arkadaşına .

" Hayır , Hımhımlardan kaçmaya çalışıyorlardı . " Luna rüyasında gördüklerini anlatırken rüya gibi sesi kompartımanı doldurdu ve bahsettiği şeylerden biri de Tom' un dönüşüydü .

" Bunu söylemekten nefret ediyorum yavrum ama Hogwarts' a yaklaştık , cüppeni değiştirmen gerek . " Sirius , Harry' yi öğretmenler bölümündeki banyoya getirdi ve üzerini değiştirdi .

" Seni seviyorum yavrum , hepinizi . " Sirius , Harry' nin çıplak omzunu  sonra boynunu ve en sonunda dudaklarını öptü .
" Ben de seni seviyorum Sirius , en iyi eşim . " Harry , Sirius' un dövmelerinden birini öptü ve yeni bir dövmesi olduğunu fark etti . Bu bir kara kedi yavrusu ve kara , kırmızı yılan bir Grimm' di . Harry bunların hayvan formlarıyla sembolize edilen eşler olduğunu fark etti .

" Siri . " Harry ağlamaya başlıyordu ; eşi gerçekten muhteşemdi ve onu çok seviyordu .

" Seni ve Tom' u hayattan daha çok seviyorum yavrum , bunu unutma . " Sirius Harry' yi öptü , kompartımanlara geri döndüler ve Draco' yu trenden inerken takip ettiler .

" Böylece masalara gidiyoruz ve ardından seçmen şapka tarafından çağrılacağız . " Luna onlara bir kâhin olarak ne olacağını bildiğini , bunu başka kimsenin bilmediğini  , Dumbledore' un bilmesini istemediğini söyledi .

Yıllar önce , Luna' nın annesi Pandora Lovegood Hogwarts' tayken birisi onun bir kâhin kanı taşıdığını öğrenmişti ve Dumbledore' un yardım teklifini reddettiğinde , tüm kâhinleri kısırlaştıran bir yasa çıkardım , Pandora Tarikat'taydı ve bu yasa kabul edildiğinde Luna' ya hamileydi ama o yine de Dumbledore' a yardım etmeyi reddetti bunun üzerine Dumbledore onu Luna' nın önünde onu öldürdü .

SEÇİM( ÇEVİRİDİR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin