*********
Boğazına yapıştığım armut ayısı kıpkırmızı olmuş durumdaydı.Bana doğruyu söylememek için çırpınıyordu.Ama ben onun ağzından doğruyu almadan durmayacaktım.
Ona baktığım gözlerimi daha çok büyüttüm.Dişlerimi sıktım,"Söyle lan benim dolabıma sen mi saksıyı koydun?"Boğazına biraz daha baskı uyguladım.
Ölüme doğru gidiyordu.En sonunda sertçe elimi boğazından çektim.Öksürmeye başladı.Yere doğru eğilip oturdu.
Yakasından tutup ayağa kaldırdım.Öksürmesi şiddetli bir şekilde çıkıyordu.Kesik kesik aralara öksürük girdiği bir cümle kurdu."Ben yapmadım."
"Benim şeftali sevdiğimi bir sen biliyorsun başka kim biliyor."dedim.Bir kez öksürdükten sonra gülmeye çalıştı."Bu kokuyla herkes."
Beni daha fazla deli etmek için yemin etmiş olmalıydı."Bak Poyraz seni bir sikerim aklın hayalin şaşar.ANLADIN MI!?"
Poyraz bana bakarak bir kez daha öksürdü.Ser bir yutkunma yapıp kollarımı tuttu."Açel vallaha ben yapmadım yapsam yaptım derim."
Sabahtan beri tekrar ettiği sözleri artık kulaklarım geri çıkartıyordu.Yakasını bırakıp bir adım geri gittim.Bu armut ayısının yapmadığı ortadaydı.
Kim getirmişti o zaman bu siktiğimin saksısını?
Elimdeki kağıdı kaldırdım.Poyraz'a gözümle işaret ettim.Poyraz gözlerini kağıdı çevirdi ve bir süreliğine kağıda baktı.
Yüzündeki sinirli ifadenin sebebini çözememiştim."Bir dakika bu aşk mektubunu sana hangi it yazdı.Benden habersiz hangi it sana yazabilir?Ne hatle yazabilir?Açel sen yoksa biriyle mi çıkıyorsun?Bana neden haber vermedin?"
"Poyraz senin beynine oksijen gitmiyor mu?Bu kağıttaki yazıyı yazanı bilseydim senin boğazına çökermiydim."Gözlerimi devirip Poyrazdan gözlerimi çektim.Tekrardan okumak istediğim yazıya döndüm.
El yazısıylada yazmamış yazan.Bilgisayardan çıkarmış.
Poyraz ellerini yumruk yapmış,kaşlarını çatmıştı."AAAA!"dedi ve kapıya doğru ilerledi.Kapıyı sertçe açtı."HANGİ İT BU YAZIYI YAZDI LAN!"diye bağırmaya başladı.
Şok içinde Poyraz'a baktım.Allahım sen aklıma mukayet ol beni bu delilerin arasından al ya da bu delilerin aklını delilikten al.
Hızlıca Poyraz'ın yanına gittim.Kolunu tutup içeriye çektim.Zaten rezil olmuştuk olacağımız kadar.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"dedim fısıltılı bir ses tonuyla."Açel sana yazılan bu yazıdan sonra sinirlerim hopladı.Tutma beni."
"Sanane hem bana yazılan yazıdan sevgilimmisin,anamısın babammısın?Sanane."Poyraz gözlerimin içine baktı.Çatık kaşları düzleşti."Doğru."
Önümden çekilip kapıyı tekrardan açtı.Ben ise arkasından bakmakla yetindim.Bu tavrının hesabını ondan sorucaktım ama şu anda başka hesaplar sormalıyım.
Elimdeki kağıdı cebime doğru soktum.Ben de odadan çıktım.Aklıma gelen şeyle tekrardan döndüm.Sarı dosyayı unutmuştum.Kahverengi masamın üstünden sarı dosyayı aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEFTALİ KOKUSU
Ficción GeneralKendini güçlü tutan bir kadının hikayesi O bir asker O bir şeftali hastası