Where I am?

1.8K 80 0
                                    

P. O. V Hanna

M-am trezit deodată într-o camera care mai mult ca sigur nu era a mea... M-am uitat în jur și era superba acea camera... Mobila mov ce se împletească frumos cu pereții albastrii crea o imagine de vis..
Însă nu reușeam sa ma concentrez căci o durere imensa ma cuprinde , ma durea capul îngrozitor si când am pus mana sa simt din ce cauza ma doare am simțit bandajul de la frunte ... La atingerea rănii mi-am desprins buzele scoțând un puternic Auuuuuu.

Când m-am uitat la dreapta mea un băiat stătea lângă mine privindu-mă îngrijorat....mi-am ridicat privirea care s-a intersectat cu privirea băiatului ce ședea lângă mine, ochii lui căprui caramelizati ma făceau sa ma pierd în iei însă speriata fiind l-am întrebat..

H: Ce caut eu aici? ce sa întâmplat?

J: În sfârșit..... Credeam ca nu te mai trezești odată.. M-ai speriat e moarte!

H:Stai,stai,stai.....tu ești tâmpitul care ma lovit?

J:WOU WOU WOU stai asa ... Nu eu te-am lovit și ai grija cum vorbești!
Îmi zice el încruntat....

H:Lasă-mă sa înțeleg... Dacă nu m-ai lovit tu atunci cine? Și ce caut eu în locul asta?

J:În primul rand aștept niște scuze de la tine.... După ce eu ți-am salvat viata ma mai faci și tâmpit.. Și ca sa îți răspund la întrebare.... Un nemernic pe nume Harry te-a călcat cu mașina în timp ce vroia sa ma omoare pe mine .

H: Si de unde stiu eu ca tot ceea ce tu imi spii este adevarat ?

J: Tu vorbești serios .... dacă nu ai fi ranită nici nu m-ar interesa de tine pentru că ești foarte enervantă .spune el rastit catre mine .

H: wou wou wou ..eu sunt enervantă ? după ce am fost lovită de o masină care te viza pe tine , dupa care am fost adusa in locul asta de catre tine , care apropo nu stiu ce este si unde mai exact sunt ca sa pot pleca naibii odată acasa ....tot eu sunt aia enervantă.!!!

Baiatul asta ma calca pe ultimul nerv ramas chiar nu inteleg ce naiba vrea de la mine si de ce nu ma lasat atunci acolo sau de ce nu a sunat la salvare , politie sau ceva de genul , si ma adus aici dar nu vreau sa il mai intreb nimic fiindca nu il pot suporta .

J: Da tot tu esti cea enervanta si ca să stii si tu esti la mine acasa , stand in patul meu asa ca eu unul nu as comenta daca as fi in locul tau . A da si nu pleci nicaieri pana nu iti revii complet , nu vreau sa patesti ceva ca mai apoi sa te am pe constiintă ...ai inteles ?!

M-am intors cu spatele la el iar dupa cateva minute am auzit un bubuit cand m-am uitat spre el am observat ca era intins pe jos fara sa se miste .... asa ca eu am plecat spre usa care dadea afara pentru a pleca de acolo fiind ca ma simteam ca o prizoniera insa cand am pus piciorul pe pragul usii mi-am intors capul si un gand imi dadea fiori ..si daca ce mi-a spus e adevarat ? daca el m-a salvat ? ..in momentul acela m-a cuprins vinovatia ..stiam ca totusi nu e bine ce fac chiar daca e posibil ca el sa fie cel care mi-a cauzat toare aceste probleme daca plec si il las zăcând acolo as fi mai rea ca el ..

M-am intors si l-am intins pe pat , nu intelegeam de ce a lesinat apoi cand m-am uitat la vratul lui drept am vazut ca era ranit iar sangele curgea necontenit ... probabil a pierdut prea mult sange ... am cautat trusa de prim ajutor si i-am curatat rana apoi l-am bandajat pentru a oprii sangerarea ..as fi sunat la salvare dar m-am gandit ca daca nici el nu a facut-o cu mine eu de ce sa sun la salvare ...

Cat timp am asteptat sa se trezeasca m-am gandit la tot si la toate am pus totul cap la cap. realizand ca el nu este cel care ma ranit fiind ca daca o facea nu m-ar fi ajutat ..stiu sunt o proasta el a tot incercat sa imi explice dar eu incapatinata cum sunt nu am acceptat ceea ce el imi spunea .
Am stat si i-am analizat toata camera si bine inteles pe el . Statea intins acolo si nu se misca incepusem sa ma sperii dar deodata a deschis ochii ..

P.O.V Justin

M-am trezit buimac , ea state pe un scaun langa pat si se uita ingrijorata la mine ...

J: Ce s-a intamplat ?

H : Ai lesinat .... ai pierdut prea mult sange, aratand ea spre rana de la bratul meu care spre surprinderea mea era bandajata ...

J: Tu m-ai bandajat? ...intreb eu uimit deoarece credeam ca ma uraste ..

H: Da normal ca eu cine altcineva vroiai sa o faca ? nu puteam sa te las asa .

Dupa ce a facut o pauza cam de vreo 5 minute isi desprinde buzele si zice...

H: Scuze ....

J : Nu am inteles pentru ce imi ceri scuze !

H: Paai pentru faza de mai devreme cand te-am facut tampit .

J: Ok uite stiu ca noi doi nu am inceput prea bine asa ca ce ai zice sa o luam de la capat ?

H: Hum nu stiu ...bine hai fie .

In sfarsit ,simt ca se intampla si ceva bun azi .Ii intind mana si ii zic .....

J: Buna frumoaso eu sunt Justin Bieber tu cum te numesti ?

H: Buna ...eu sunt Hanna Montez ... ia stai asa tu esti Justin Bieber .Asa ametita sunt ca nici nu mi-am dat seama ca esti tu cum de nu te-am recunoscut ? sa stii ca iti iubesc muzica a da si abdomenul ... si in general pe tine ...doamne nici nu ma mai pot numi fana ta dupa cate ti-am zis si nici nu te-am recunoscut . Atunci o lacrima isi facu aparitia pe obrazul ei alb ca zapada .

J: Hei ...Stai linistiată te inteleg ...si pana la urma nu ai facut nimic rau ...ii spun punandu-mi mana pe obrazul ei fin stergandu-i lacrima...

H: Serios chiar imi pare rau de tot ceea ce s-a intamplat !!

J: Sa stii ca acum imi pare rau mie ca ti-am zis ca sunt Justin Bieber ,daca stiam ca ai sa plangi nu iti mai ziceam !

H: ..... nu plang pentru că esti cine esti , plang pentru ceea ce era sa iti fac ?

J: Nu inteleg ...ce era sa imi faci ?

H: Pai cand ai lesinat eu am vrut sa plec si sa te las acolo asa incostient ... de asta plang era sa te omor ...,spuse ea inecandu-se in lacrimi .

J: Dar te-ai intors asta e ceea ce conteaza ...
In acel moment nu m-am putut abtine si am strans- o tare in brate ,ea la randul ei raspunzandu-mi la imbratisare .

H: Deci nu ma urasti ?

J: Normal ca nu te urasc ... cum as putea sa urasc o fata atat de frumoasa ...

Heeeey , gata si capitolul doi .
Sper sa va placa ...scuzati greselile ca doar na sunt si eu om si mai gresesc ....va pup ! :*

Love me forever  (Justin Bieber FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum