P.O.V Hanna
Nu puteam sa cred ca tocmai i-am spus ca il plac , defapt nu puteam sa cred nimic din tot ceea ce se intamplase ...Doamne sper ca nu e un vis !! Si daca este nu vreau sa ma mai trezesc ....
Apoi toata acea liniste in care eu si Justin ne scufundasem a fost intrerupta de sonerie exact in momentul cand Justin venea spre mine sa ma ia in brate .Ma duc spre usa ,o deschid si il vad pe baiatul cu pizza ...uitasem ca am comandat pizza.Cand Justin a vazut pizza a spus ....
J:Wou super ...mor de foame
H:Stai ca vin imediat cu banii asteapta putin ...zic eu spre baiatul cu pizza .
J:Nu ...nu iubita stai nu te duce dupa bani ...platesc eu .
Si si-a scos portofelul din buzunar si a platit mancarea ...a luat pizza de la baiat si a inchis usa ...
H:Justin ? tocmai mi-ai spus "iubita"?
J: Pai nu esti tu iubita mea ...spune el cu o voce alintata dar totusi foarte sexy .
In acel moment a lasat pizza pe masa si a venit spre mine ,m-a luat in brate , mana lui dreapta imi mangaia usor spatele in timp ce mana stanga statea atarnata pe soldurile mele .Nu am ezitat si i-am raspuns la imbratisare infasurandu-mi mainile dupa gatul lui iar capul meu fiind acum asezat in dreptul inimii sale .Ii puteam auzii ritmul inimii care era foarte alert ...dupa cateva secunde in care am stat asa nemiscati ...el s-a desprins din imbratisare departandu-se putin de mine . Mi-a luat mana in mainile sale si a pozitionat-o in dreptul inimi sale apoi a spus :J:Simti ?Simti cum imi bate inima cand sunt cu tine ? Bate ca nebuna numai cand ma gandesc la tine ...Hanna cred ca m-am indragostit de tine !
H: Justin ....
Nu apuc sa termin ce vroiam sa ii zic pentru ca Justin ma saruta usor dar apasat ...buzele lui erau acum peste ale mele miscandu-se intr-un mod ametitor fiind ca si eu i-am raspuns la sarut .Dupa ce ne-am desprins din sarut ii spun
...
H: Justin si eu m- am indragostit!J: De cine ? spune el in gluma...
H: De tine ...normal !
J:Cred ca ar trebui sa plec ...e tarziu iar parintii tai sigur vor ajunge in curand !
H:Nu pleca te rog ..mai stai ...si oricum parintii mei sunt plecati pentru doua luni de acasa ...sunt singura aici ...
J:Esti sigura ca vrei sa mai raman ?
H:Da normal ca sunt sigura !
J:ok atinci stau...
Ne-am asezat pe canapea si am stat de vorba .... am incercat sa ne cunoastem ....bine defapt sa ma cunoasca el pe mine fiind ca eu stiu tot despre el doar sunt fana lui .
J: Si mai zi-mi ceva despre tine ?
H:Pai ce vrei sa iti mai spun ...ti-am zis de parintii mei ca sunt afaceristi ...ti-am zis de Anna prietena mea cea mai buna ...ti-am zis de Nick fostul meu iubit ...ce vrei sa iti mai spun ?
J: Ceea ce era cel mai important ...cand e ziua ta ?
H:Luna viitoare pe 22...
J: Ok deci am retinut ...pe 22decembrie este ziua iubitei mele ... dar tu m-ai intrebat nimic ...nu vrei sa stii nimic de mine ?
H: Justin sunt fana ta de cand ai aparut la TV prima oara stiu totul despre tine ...
J: ba nu stii chiar tot ..de exemplu nu stiai ca ma ocup cu traficul de arme si droguri ...
H: Asa e ai dreptate nu sti chiar tot...dar acum ca esti iubitul meu stiu tot .
J:Asa va fi mereu nu am sa iti ascund nimic ...iti promit ....
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanfictionAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...