Mutarea ...

794 30 1
                                    

P.O.V Justin

Dupa cateva ore in care am negociat ...am cumparat casa si am vazut tot din ea .... am plecat spre casa caci era deja ora 16 si noi la 17 cu Ryan si Bridgit iar Chad trebuie sa mearga si el dupa Amber ....tot drumul am vorbit despre casa si despre cum o sa mutam toate lucrurile ...Hanna i-a sunat pe cei de la paza si le-a spus sa inceapa sa stranga toate lucrurile din bucatarie si din sufragerie ....l-am lasat pe Chad la el acasa si ne-am grabit acasa ca sa vedem ce fac acasa ....cand am ajuns am vazut ca paznicii au strans deja tot ceea ce era in bucatarie si se apucau de strans din sufragerie ....

H: Iubire ...eu merg sa ma schimb ...hai si tu mai avem 10 minute si apar ceilalti ..

J: ok hai ca vin ...

Am urcat sus si imediat eram in dormitor ..

H: vaiii avem o multime de haine ...dressing-ul e plin ....ce facem ?

J: ne descurcam noi ...avem toata noaptea la dispozitie ...camionul vine maine la 8 dimineata ...

H: crezi ?

J: sigur ...hai aici ..

Atunci am luat-o in brate si am sarutat-o usor iar de jos s-a auzit soneria de la usa ...asa ca am strigat de sus

J: Deschideti unul din voi ..noi ne imbracam ...

Dupa ce am terminat sa ne schimbam am coborat si i-am vazut in sufragerie pe cei 4 ...fetele radeau impreuna semn ca deja se cunoscusera si s-au imprietenit ...iar baietii discutau ceva foarte serios dupa expresia fetelor lor ...

J: hey guys ...ce faceti ?

R: J frate de cand nu te-am mai vazut ? ce faci ...ooooo Hanna tu ce mai faci ?

H: Bine ..ma bucur ca sunteti aici .....

J: da frate chiar nu ne-am mai vazut de ceva timp ...Bridgit ...sis ...ce mai faci ?

B: Justin ...bro..ce ma bucur sa te vad ...Hannaaaa in sfarsit ne intalnim ... esti foarte frumoasa

H: oooo mersi ..dar nu sunt mai frumoasa ca tine ....si eu ma bucur enorm sa te intalnesc ....

B: Ryan mi-a povestit de tine ...te-a laudat in continuu ...

H:ooo Ryan mersi ....

J: Amber ?

A: aaa da ?

Atunci ne-am apropiat si eu si Hanna de ea ..

J: Buna eu sunt Justin

H: Iar eu sunt Hanna

A: stiu ...Chad mi-a povestit totul despre voi ....parca va stiu de o viata ..

H: si noua ne-a povestit Chad de tine dar nu ne-a spus ca esti chiar atat de frumoasa ...

A: eh esti tu o draguta ...mersi

H: deci fetelor ....am sentimentul ca noi trei ne vom intelege de minune ....

A&B: si eu ...haha

Au spus amandoua in acelasi timp .

J: Baii ii grav ...

C: ce ? de ce ?

R: s-a intamplat ceva ?

J: bai astea trei o sa se alieze impotriva noastra ..parca vad cand unul din noi greseste cu ceva ..o sa auzi numai taca taca taca triplu ...parca nu era de ajuns una ....sa vezi tu daca unul din noi o sa se certe cu iubita lui ...si celalat ii ia apararea ...o sa dormim toti trei pe canapea ...eu va zic de pe acuma eu dorm pe canapea voi pe jos

Love me forever  (Justin Bieber FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum