P.O.V Hanna
Nu cred ca voi dormii in noaptea asta ,am emotii mult prea mari .
Justin nu m-a lasat sa contribui deloc la organizarea nuntii! Mor de curiozitate! Nici macar nu stiu cum arata rochia de mireasa si toate astea doar pentru ca zice ca vrea sa fie o surpriza...
Surpriza, pe naiba, eu vreau sa stiu tot...o sa primeasca o morala pentru asta dupa ce trece ziua de maine, de fapt azi fiindca e 3:26 si eu nu am inchis un ochi!!
Justin a disparut pe la 8 seara spunand ca are ceva important de facut...ma enerveaza cu toate secretele astea..
Dar daca s-a razgandit si nu mai vrea sa ne casatorim? Poate ca din cauza asta a disparut el asa subit in seara asta?!
Sunt trezita din gandurile mele pesimiste de o bataie in usa! Doamne, cat e ceasul?
Jus: De ce nu dormi? Odihneste-te, maine va fi o zi grea..
H: Da, o zi grea, dar frumoasa! Unde ai fost? Am crezut ca te-ai razgandit si vrei sa ma parasesti la altar!J: Nuu, cum poti sa crezi una ca asta! Am avut ceva de facut, am fost sa semnez niste acte,spune cu o voce inceata si dupa aceea un zambet strengar ii apare pe fata..
H: Hmm, ce acte? Ce pui la cale?
Sta si se gandeste o secunda si dupa aceea se aseaza langa mine pe pat si ma trage la pieptul lui!J: Eee, sa zicem ca am achizitionat un nou mijloc de transport!
H: Ti-ai mai luat o masina? Chiar nu te saturi niciodata de cumparat masinii? Cred ca ai o gramada si-Ma opreste din vorbit cu un pupic pe frunte si incepe sa rada cu pofta !
H: Ce e? Nu mai rade!
J: Iubito, nu mi-am luat o masina noua! Altceva!
H: Ce ? Zi!!!
J: Ghiceste! Iti dau un indiciu! E pentru amandoi si e foarte scump!!H: Ce pot sa zic, m-ai ajutat enorm! De parca nu tot ce cumperi tu e scump!
Fara sa vreau, in secunda urmatoare, imi scapa un cascat, iar Justin se incrunta si da sa plece, dar eu il prind de mana si il trag inapoi!J: Trebuie sa plec! Iti este somn si nu vreau sa te mai retin, trebuie sa fi treaza maine ca sa nu zici dupa aceea ca te-ai castorit cu mie fiindca erai adormita si nu stiai ce faci, zice si incepe din nou sa rada!
H: Razi cat vrei, dar nu ma culc si tu nu pleci de aici pana nu imi zici ce ti-ai cumparat, ma incrunt si ma ridic din pat, iar el imi urmeaza gestul si vine si ma ia de maini!
J: Bine, iti zic! Stii ca fiecare nou cuplu casatorit, dupa nunta pleaca intr-o luna de miere!
H: Da, da , treci la subiect! Nu mai trage de timp!
J: Noi o sa mergem in mai multe tari si de aceea m-am gandit ca ar fi mai romantic daca am folosi un iaht pentru a ajunge la destinatiile dorite...Spune si eu ma desprind din stransoarea lui si raman uimita. Un iaht, la asta chiar nu m-am gandit ! Nu pot sa cred!
J: Ce e iubito, daca nu esti de acord nu o sa il folosim!
H: Nu, nu ! Sunt doar foarte uimita! Multumesc frumos! Va fi superb!
Vine si ma saruta prelung si dupa aceea se intristeaza!H: Ce e ?
J: Nu vreau sa plec! Obiceiuri prostesti! De ce sa nu am voie sa dorm cu viitoarea mea sotie!
H: Eee, o noapte nu mori! Acum pleaca , nu trebuie sa te vada cineva aici!J: Of! Bine! Noapte buna! Te iubesc!
H: Noapte buna si tie! Te iubesc mai mult... Aaa, si Justin! Rochia mea de mireasa cand o vad!
J: Ti-o vor aduce domnisoarele de onoare dimineata!
H: Bine!Si cu astea fiind spuse, Justin imi paraseste camera si eu ma asez in pat gandindu-ma la plimbarea cu iahtul pregatita de Justin!
***
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanfictionAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...