P.O.V Justin
Am coborat la parter impreuna cu printesa mea iar acolo ne asteptau Bri si Ray ....
J: gata de distractie guys ?
R: let's party started ....le'gogo
Ne-am urcat cu torii in masina mea fiindca eu mi-am propus sa nu beau in seara asta ....spre deosebire de Ray care vrea sa se imbete manga .....
Am ajuns la club si am coborat din masina deschizadu-i iubitei mele portiera ....deja se simtea mirosul de nicotina si alcool ....
Au trecut deja trei ore de cand suntem in club ...am dansat cu Hanna tot timpul asta ...Ray s-aimbatat insa nici Bri nu e mai breaza ..e beata crita ....acum sunt cu Hanna la bar si ne odihnim ...
H: Iubitule eu ma duc pana la baie ...vin in cateva minute
J: ok ai grija ......
Hanna a plecat la baie ....iar pe langa mine a trecut un tip imbracat in negru ...cam dubios ....
Au trecut deja 10 minute iar Hanna nu s-a intors ....ce o fi cu ea ???Am plecat spre baie ..iar acolo am vazut-o pe Hanna batandu-l mar pe acel tip dubios ...Sincer am inceput sa rad cand am vazut cum ditamai tipul isi mananca bataie de la printesa mea ....Hanna il tinea cu fata lipita de perete rasucindu-i mana si tinand-o strans la spate .
H: Daca mai incerci vreodata sa violezi o fata asa cum ai incercat sa o faci cu mine ..te gasesc si in gaura de sarpe ai inteles ...te omor ....
Strain: ok ok acum imi dai drumul ..la naiba chiar doare ....
Cand am auzit ca a incercat sa o violeze ...m-am oprit din ras ..nervii fiind acum vizibili pe fata mea .....si am intrat in baie ..scapandu-l pe tip din mainile Hannei si luandu-l la pumni pana cand i-a dat sangele si a cazut pe podea ghemuit ...
J: Ba jigodie ....te-ai atins de fata mea ?? Te omor ....nu stii ceva ...defapt am sa te fac sa iti doresti sa te omor ...
Strain : Stai ..te rog nu mai da .....nici nu am apucat sa o ating ...as fi vrut ..dar nu am apucat ...fata ta a inceput sa ma bata ...serios ...ghinionist ca mine ..nu cred ca mai exista ..incerc si eu sa fac o treaba de-asta ..si dau peste o karatista ...serios care erau sansele
Atunci am inceput sa radem si eu si Hanna plecand din baie ..
J: Bravo iubire ...stii sa te aperi ...mi-a placut ce i-ai facut boului ...
H: oh mersi ...dar asta a fost nimic ..hahahaha
J: Te cred ...te-am vazut facad lucruri mai rele ........mergem acasa ??????
H: da ...bataia aia m-a stors de energie ....dar mai intai hai sa ii cautam pe astia doi ...
J: ok hai ....
Dupa cam o ora de cautari ..am renuntat crezand ca au plecat deja acasa ....insa cand am iesit din club si am ajuns la masina i-am gasit pe acstia dorind pe capota masinii ...beti duhnind a bautura ....
J: valeeeu ...nu cred asa ceva ...
H: hai sa ii trezim si sa mergem acasa ...
J:nu stai ....mai intai trebuie sa le fac o poza ...ha ha ha ha ha ....
Am facut poza si i-am trezit pe cei doi ....
R: ce naiba ....vai ce ma doare capu bagami-as ....cum dracu am ajuns aici?
B:Idiotule ...ce ma doare capu nu mai tipa ....hai acasa ...mor de somn ...
Ne-am urcat in masina si in 15 minute eram acasa ....am condus foarte repede ....am urcat fiecare in camerele lor ...
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanfictionAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...