Plecarea...

624 32 5
                                    

P.O.V Chad

Am mers fiecare la el in camera si am inceput sa impachetam ....dupa cam doua ore eu si Amber am terminat ... frate , deci eu am doua geamantane mari pline ..........dar Amber ....nu inteleg pentru ce ii trebuie atatea haine ...are patru geamantane mari pline ,plus inca doua mici cu farduri si accesorii ......

C: baby ....la ce iti trebuie atatea haine ?

A: sunt trei luni ...tu ce crezi ca plec doar cu cateva haine la mine ? si asa ca mi-am pus putine haine ....tu ai vazut bagajele Hannei ....are cam cinci sau sase geamantane cu haine si inca vreo trei cu maruntisuri gen farduri si coliere .....si sa vezi ca in doua din acele bagaje si-a indesat o droaie de pantofi ....eu mi-am pus doar vreo 15 perechi de pantofi si vreo zece tenesi plus inca cativa adidasi etc .etc .......

C: wou ....lasa ca iti ajunge cat ti-ai pus in geamantanele alea .....Hanna ....e nebuna ....ce naiba si-a luat atatea cu ea ?

A:Hanna ca Hanna ...dar sa vezi Juss cate si-a luat are o gramada de bagaje ..

C: hai ca pe el il stiu ca mereu asa face ....

A: serios ? ....

C: da ..serios ...odata trebuia sa ajungem in Franta pentru o saptamana fiindca avea Juss un concert la Paris ....eu aveam un bagajel amarat acolo iar Juss avea patru geamantane mari ....cand l-am intrebat ce are in ele de si-a pus asa multe, le-a deschis ...intr-un singur geamantan avea cateva haine , nu era mare lucru ....haine necesare pentru o saptamana , in alte doua avea papuci ,stii si tu tenesi ...supras ...converse ...na tipic Juss ....dar in cel de-al treile geamantan avea ....ghici ce !! poze cu el semnate ....si citez "trebuie sa le dau fanilor poze cu mine ...ei sunt viata mea ...stiu ca isi doresc asta ,uite frate sunt si semnate " Deci era super hilar ...cara dupa el fotografiile alea peste tot ca sa le dea fanilor ..bine ca asta era la inceput inca nu aveam asa multi oameni in echipa ''BIEBER''

A: Mie mi se pare dragut ca tinea asa mult la fanii lui ...si inca tine ...

C: da ...fanii inseamna foarte mult pentru el ....e si normal ...nu ar fi fost aici daca ei nu erau .

Atunci am auzit o bataie in usa ...

C: intra ...

J: hey guys ce faceti?

A: Bine uite tocmai ce am terminat de impachetat .... tu?

J: bine am dus toate bagajele la autocar e in fata casei ...fiindca deocamdata facem turul Statelor Unite ale Americii ..deci o luna calatorim doar cu autocarul ....

C: yah yah imi place ..abia astept ...merg sa duc si eu bagajele acum ...Ray si Bri le-au dus ?

J: da ,acum le-au dus si ei ...te ajut ?

C: nu las ca ma descurc eu ...tu ai avut mult de carat ...bag pariu

J: da ....Hanna are ceva bagaje

C: eu vorbeam de tine

J: ce ? eu nu am multe bagaje ....................sau daca stau sa ma gandesc ,am .

Atunci am inceput sa radem cu totii

P.O.V Justin

Dupa ce am iesit din camera celor doi am ajuns la mine si la Hanna in camera ,si am gasit-o pe iubita mea dormind ca un ingeras ....asa ca m-am pus langa ea iar in cateva minute am adormit .....

DE DIMINEATA

M-am trezit cam pe la ora 15 ... am dormit ceva ....m-am uitat in dreapta mea si am vazut ca Hanna doarme inca ....ne-am culcat azi dimineata pe la cinci de aceea am dormit atat .

Love me forever  (Justin Bieber FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum