Dupa un timp....
P.O.V Hanna
Dupa seara aceea de la gala relatia mea cu Justin a evoluat in bine ...cu fiecare sarut parca ma indragostesc din nou de el ...ne mai certam noi dar pana la urma impacarea este foarte dulce .
Sa revin la zilele noastre ...este iarna suntem pe 20 decembrie ...mai sunt doua zile pana la ziua mea dar am impresia ca Justin a uitat de ea fiind ca este foarte ocupat cu concertele sezonul acesta .Eu stau in acest moment cu Pattie si gatim ...ne intelegem foarte bine ,inca din prima clipa in care am vazut-o am simtit ca ne vom intelege de minune .
P:Scumpo pot sa te intreb ceva ? daca nu te superi desigur....
H:Pattie ai tot dreptul sa ma intrebi si sa stii orice !!!
P:ok atunci ...am sa te intreb direct.........
H:ok spune ...
P: .....Uite ...pai ....tu si Juss sunteti impreuna de o luna de acum si ma intrebam daca voi sunteti ok ?
H:Da suntem foarte bine ...doar ca stii si tu acum el este foarte ocupat cu fanii si e mai greu sa ne vedem ....dar suntem bine .
P: tocmai de asta te-am întrebat fiindcă știu ca are o mulțime de treaba.... Și nu prea a avut timp liber ....
H:Suntem bine... Stai liniștită....
Atunci deodată am auzit ușa deschizându-se ....am fugit spre ușă știind ca era Justin.... Când l-am văzut am rămas socata, mana lui era plina de sânge la fel și tricoul.....
H: Ce ,doamne iartă-mă ,ai pățit?
J:Buna iubito ....nimic important doar un transport neplătit.... Atâta tot....
Ma mira cu cata nepăsare spunea toate aceste lucruri ....aproape ca ma speria.... Dar chiar dacă face foarte mult rău...sufletului meu ii face bine.... Îl iubesc prea mult.... Știu ca încearcă sa se tina totuși oa depărtare de toate afacerile astea... Dar din când în când este nevoit sa le facă ....
H:Justin ascundete imediat....!!!!
J:ce ? De ce?
H:mama ta e aici...nici nu vreau sa știu ce va face când o sa vadă în ce hal ești.... Ce ai sa îi răspunzi când va vedea sângele... Hai ascundete.... Repede hai....
J: de ce nu mi-ai zis mai devreme.... Gata plec ...
A iesit pe ușă exact când Pattie a apărut în cameră...
P: hei cine era ?
H: a nu a fost o greseala căuta alta adresa....
P: aha ok.... Eu trebuie sa plec .....te pup.... Vezi ca mâncarea este în cuptor... Sa ai grija... Pa
H: ok am înțeles pa pa
După ce a plecat mi-am luat telefonul și l-am sunat pe Juss sa îl anunț ca poate venii
După câteva minute isi face apariția însă de data aceasta tot sângele dispăruse .
J:Iubito scuze ca a trebuit sa ma vezi în halul ăla dar uitasem ca ești aici.... Iartă-mă
Auzind acele cuvinte l-am luat în brate și l-am sărutat timp de câteva minute.
J:pentru ce a fost asta?
H:pentru ca te iubesc enorm de mult... Și pentru că știu ca și tie îți e greu ca ma ai pe cap și trebuie sa ai grija de mine...
J: nu te am pe cap.... Te iubesc și cu sau fără toate chestiile astea în viata mea tot mea tot mi-aș face griji pentru tine... Pentru ca asta fac iubiții....
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanficAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...