P.O.V Justin
Este dimineata iar alarma telefonului meu suna asurzitor ....mi-am deschis ochii si am observat ca e atat de devreme incat nici soarele nu a rasarit inca ...e cinci dimineata asa ca ar trebuii sa imi trezesc ingerasul fiindca avem avion intr-o ora ...
J:Neata iubire ....hai trezirea ....trebuie sa plecam .
i-am zis eu luand-o in brate usor ....H: hai mai lasa-ma sa dorm inca 5 minute ...plizz ...
Mi-as fi dorit sa o las sa mai doarma dar nu avem timp trebuie sa plecam, insa pana am sa fac eu bagajele si voi suna la aeroport o mai las sa stea in pat .....
M-am apucat de impachetat tot si cam in zece minute am si terminat caci nu reusisem aseara sa despachetam tot asa ca erau bagajele pe jumate facute deja , apoi am sunat la aeroport sa vad daca au pregatit avionul ca la 6 sa plecam pentru a putea ajunge la timp acasa ca sa ne apucam sa impodobim casa pentru craciun .
Cand am vazut ca este deja 6 :30 m-am gandit sa o trezesc pe Hanna ...m-am asezat in pat langa ea si am sarutat-o usor iar ea si-a deschis ochii incetul cu incetul .H: trebuie sa ma trezesc ?
J: cam da .....hai lenes-o te-am lasat sa dormi pana acum dar trebuie sa te trezesti ....
H: aaaah ...stii ca te iubesc nu-i asa ?
J: si eu te iubesc si da stiu ca ma iubesti dar acum chiar trebuie sa te trezesti ...avionul e gata si acasa avem o droaie de treaba ....hai ...!!!
H : Bine ma trezesc ....dar ce treaba avem acasa ?
J: Azi e ajunul craciunului iar noi nu avem facute nici cumparaturile si nici casa nu e impodobita ...by the way nu avem nici brad ...
H: Aoleu avem treaba hai ..
Dupa ce Hanna s-a aranjat am si plecat iar in mai putin de 8 ore eram din nou in America...se pare ca pilotul ne-a citit gandurile si a facut tot posibilul si am ajuns mai repede acasa .
H: Casa dulce casa ....bby eu zic sa nu mergem direct acasa ...hai sa luam masina si sa mergem direct sa cumparam tot ce trebuie pentru casa de craciun decoratiuni si altele ...ce zici ? esti obosit ? daca esti obosit mergem mai tarziu ...
J: nu nu sunt obosit ..e mai bine asa cum ai zis tu ...economisim timp ....hai ...
Apoi am plecat direct spre supermarket si am cumparat o multime de lucruri ....aproape ca nu mai aveam loc in masina din cauza decoratiunilor si a bradului imens pe care ne-am gandit noi asa inteligenti cum suntem sa il ducem noi cu masina noastra ca sa economisim timp si sa nu mai trebuiasca sa ii asteptam pe cei de la magazin cu livrarea bradului ....Dupa aproape o ora de mers cu masina spre casa ...am ajuns .
H: in sfarsit ...mor de oboseala ...hai sa mergem sa dormim o ora ..ca nu mai pot serios ....
J: Atat de tare ai obosit ha ?
H: da .. hai
P.O.V Hanna
Am coborat din masina si ne indreptam spre usa si deja simt cum mi se inchid ochii gandindu-ma la patul moale care ma asteapta . Am intrat in casa si am urcat direct la etaj ...directia:dormitorul,patul. M-am schimbat in pijamale la fel si Justin ...ne-am pus in pat iar Justin ,ca deobicei , si-a infasurat bratele in jurul taliei mele ....iar somnul a pus stapanire pe noi .
..................................................................................................................................................................................................
As long as you love me......
Imi aud telefonul sunand si raspund repede astfel incat sa nu il trezesc pe Juss ...
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanfictionAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...