P.O.V. Justin
Atunci mi-am dat seama ca nu era. bine ce faceam asa ca am rupt inbratisarea si m-am departat de ea . Nu puteam sa ii arat ca o plac fiind ca ar fi mult prea periculos ...si pentru mine deoarece atoa deja prea multe despre mine , dar si pentru ea caci viata pe care o duc eu este una extrem de periculoasa iar ea pare a fi un om prea bun pentru a face parte din ea .
H: Ce sa intamplat ?
Cand am auzit aceste cuvinte nu stiam se sa zic , dar stiam ca trebuie sa o indepartez de mine cat mai repede .
J: Nimic ... trebuie sa pleci de aici , imediat !
H:De ce , ce ti sa intamplat ?
J: Tu esti tampita ? nu auzi ce ti-am zis ? Misca mai repede trebuie sa pleci de aici !
Ma durea sa ii spun toate aceste lucruri , insa nu puteam sa risc sa ii distrug viata .
P.O.V. Hanna
Bipolaru naibii ! ce dracu s-a intamplat cu el ? acum cateva secunde era sensibil si dragut iar acum .....
H:Bine vin !
J:Hai ...
Am iesit din casa pana la masina care era parcata in fata . Era un Range Rover negru superb .Ne-am urcat in masina si am plecat la drum ....
H: Unde dracu ma duci ?
J: Aloooo limbaju ! Ai grija cum vorbesti !
H: Vai ce sa zic mie foarte frica ...bipolarule!
J: Cum mi-ai zis ! ?
H: Nu am zis nimic ...
J: Repeta !!
H: ok ok am zis ca esti bipolar ...
J:In locul tau nu as mai zice asta inca odata fiind ca as putea sa te omor ...
H: Ce tot vorbesti acolo ?
J: Nimic ...doar zi-mi adresa ta ca sa te duc acasa .
H: str...nr...
J:ok a...si sa nu dea naiba si sa spui cuiva ceva despre mine si tot ceea ce sa intamplat ca altfel o sa fie urat ...ai inteles ?
H:Wou wou wou de ce nu am voie sa zic nimic despre tine ?
J: Nu mai pune intrebari stupide .....daca eu am zis nu ...atunci nu ramane ! Da ?!!
H:ok... ia stai putin ! eu ce le voi spune parintilor mei cand ma vor intreba unde am fost si de ce sunt ranita ?
J: Nu ma intereseaza ce le vei zice atata timp cat nu intra si numele meu in discutie ....
H: Esti incredibil ..... si nu intr-un sens bun .
Fara sa imi dau seama ajunsesem deja in fata casei mele ....am coborat din masina trantind portiera cu putere din cauza nervilor pe care ii aveam .
Cand am descuiat usa ma asteptam sa imi apara mama in fata foarte nervoasa ....insa nimic casa era foarte pustie .
H:Mamaaaa Tataaaa am venit acasa !!!! strig eu cu toata forta ...
Insa iar nimic ....era o liniste de mormant .... m-am dus pana in bucatarie iar pe frigider era pus un bilet pe care erau scrise urmatoarele randuri :Hanna sa stii ca eu si tatal tau vom fii plecati pentru doua luni in Europa fiind ca firma tatalui tau din Italia e pe cale sa dea faliment asa ca este nevoie de tot ajutoru....te rog sa ai grija de tine! "
Wau un sfarsit se intampla si ceva bun ....oricum mai am doar o luna pana sa devin majora asa ca nu e nici o problema in a sta singura acasa ...Am urcat scarile si m-am dus la mine in camera ....abia asteptam sa fac un dus ....ma simteam murdara ....mi-am luat lenjerie intima si un tricou alb lung pentru schimb si am intrat in dus ....simteam cum picaturile de apa navalesc pe corpul meu intr-un mod alarmant incercand parca sa relaxeze fiecare muschi din mine ....insa in mintea mea era doar Justin si acea imbratisare ,nu imi puteam lua gandul de la el ,chiar daca imi doaream asta efectiv nu reuseam ....dupa cateva minute am iesit din dus , m-am imbracat si am parasit baia .
Imi puteam auzii stomacul urland asa ca m-am hotarat sa imi comand o pizza ....am pus mana pe telefon si am dat comanda .....
Dupa 30 de minute in care ma gandisem doar la Justin ...am auzit soneria ....era el ....era Justin stand in fata usii mele .
P.O.V Justin
Dupa ce am lasat-o pe Hanna in fata casei ei am plecat insa tot drumul m-am gandit doar la ea si la acea imbratisare...nu simtisem atata linste niciodata ca in acel moment cand am imbartisat-o , cel putin nu de cand m-am apucat de "afaceri". Stiam ca nu e bine sa ma gandesc la ea ..
dar nu ma puteam abtine ...simteam cum un fior ma cuprindea cand ma gandeam la ea .Dupa cateva minute in care m-am tot gandit mi-am dat seama ca nu e bine sa dau cu piciorul la tot si ca toate cele intamplate ,precum accidentul si lesinul meu,nu sunt intamplatoare .Sigur Hanna a aparut in viata mea cu un motiv .Asa ca am intors masina m-am dus spre casa ei ..cand am ajuns in fata usii ...am sunat la sonerie iar dupa cateva secunde apare ea in fata mea .Am inceput sa imi musc buza cu putere la vederea ei ...era atat de hot ..avea pe ea diar un tricou mai lung care acoperea exact strictul necesar si nimic mai mult .
H: Justin ? ce cauti tu aici ? de de nu ma lasi in pace ? acum doua ore te chinuiai din rasputeri sa scapi de mine iar acum vi la mine acasa ?
J:ok ...ok ... da-mi doar trei minute sa iti spun totul iar apoi tu vei decide daca sa ies din viata ta sau nu ...
H: ok intra ...ai doar trei minute zi!
J: Ok deci .....eu fac afaceri cu droguri ai arme iar in acest moment risc foarte mult spunandu-ti tie aceste lucruri insa trebuie sa stii ce simt ... atunci cad Herry a dat cu masina peste tine el incerca sa ma omoare pe mine fiind ca nu i-am dat banii in urma unei afaceri cu arme ... dupa ce te-am adus la mine acasa ...si am avut acel moment impreuna mi-am dat seama ca nu e bine ce fac si ca trebuie da te indepartez de mine ...din acest motiv m-am comporta urat cu tine ..si te rog sa ma ierti pentru asta nu am vrut sa te ranesc incercam. doar sa te protejez ....
H: ok si acum de ce te-ai intors ?
J:eu...eu ...
H: Tu ce? Justin ?
J:Hanna eu te vreu in viata mea fie ea cat de periculoasa ...Hanna eu te plac foarte mult ...
H: Justin ...eu ...chiar nu stiu ce sa zic ...
J: Zi-mi ca si tu simti la fel ....
H: Da Justin si eu simt la fel ca tine ...de cand m-ai adus acasa nu m-am putut gandii decat la tine.......
Hey hey guys ...scuze ca am postat mai greu dar scrisesem un alt capitol pe care l-am sters din greseala ...deci a durat oleaca sa il rescriu ... a da si va rog sa imi scuzati greselile dar am sa il mai corectez eu in zilele urmatoare ...va pwp ..:*
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanfictionAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...