Stronger ... trained.... silver

660 34 4
                                    

DIMINEATA
P. O. V Hanna

M-am trezit în cel mai frumos mod posibil.... în bratele LUI.... cel care ma iubește cu bune și cu rele....

După câteva minute în care am stat și m-am uitat la fata lui perfecta.... și-a deschis ochii...

J:Neața îngeraș.... cum ești? te mai doare asa tare?

H:nu.... sunt bine....

J:ma duc sa fac micul dejun... stai aici? după ce termin ne facem cate un dus și mergem la plimbare.. ești ok cu asta?

H: da sigur... de ce nu? mi-ar prinde bine niște aer curat.....

J: ok eu ma duc.... NU TE MISCA.....

Justin a plecat iar eu mi-am deschis laptop-ul sa vad ce se mai întâmplă pe net.... după câteva minute în care am stat pe net.... în camera a intrat Amber bandajat la un brat....

H: ce ți s-a întâmplat?... e din vina mea?.... de ieri...

A: da este de ieri dar nu este vina ta ci a acelui bou.... dar lasă-mă pe mine... eu nu am nimic este doar o zgarietura... zii... tu cum ești....

H: eu sunt bine datorita vouă... tuturor...

A: este datorita ție fiindcă ai fost puternica....

H: asa este... însă voi m-ați salvat.... Va iubesc pe toți...

A: și noi te iubim.... dar cred ca cel mai tare te iubește Juju.... știi ca lui i-au cerut răscumpărare sa moara el iar el spunea deja ca nu contează dacă el moare atâta timp cât tu trăiești.

Am început sa plâng când am auzit asta.... atunci în camera a întrat Bridgit împreună cu băieții.....

B: Nu mai plânge ca te bat...

H: de când stați la ușă?

R: de mult... am auzit tot.... și noi te iubim...

C: mult.... sis...

P. O. V Justin

Am urcat sus și am intrat în camera acolo era toata gașca... apoi am văzut-o pe Hanna plângând la fel făcând și ceilalți...

J: ce se întâmplă.....???

H: nimic... le spunem eu cât de tare ii iubesc....

J: pai și eu ii iubesc... dar tu pe mine ma iubești?

H:... nu.. pe tine te ador... și te iubesc.... mult

J: Si eu te iubesc mult ...mult .....................Gasca ...de acum noi sase suntem o familie....vom si uniti mereu da ?

Atunci toti au raspuns tare DA si ne-am imbratisat ....

J: Guys cine vrea micul dejun? am facut clatite cu nutele si banane ............

H: yamiii ....imi este foame ...foarte foame ...hai sa mancam ...

A: Chiar ....e foame mare ...hai la masa ...

Am coborat cu totii si am mancat micul dejun ...dupa care am strans masa si ne-am dus cu totii sa ne schimbam pentru o plimbare ..........apoi sa revenim acasa si sa ne relaxam ....

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................

DUPA DOUA LUNI

P.O.V Hanna

Au trecut doua luni de la ceea ce s-a intamplat ...ranile mi s-au vindecat ...am inceput scoala ....bine acasa cu un profesor particular ,Lana este foarte de treaba imi pune note mari ,imi place .....Justin a inceput iar concertele si inregistrarile .............in tot acest timp am fost antrenata de catre Juju sa ma lupt ....si chiar ma pricep ....sa manuiesc pumnale chinezesti si catana respectiv sabia ....cu pistolul nu nici nu mai spun .. deja este o joaca pentru mine ....am inceput de cateva saptamani sa frecventez depozitul ...la inceput oamenii lui Justin au comentat si au incercat sa isi bata joc de mine crezand ca sunt usor de fraierit insa ..i-am pus la respect pe fiecare ...acum nu mai indrazneste unul sa comenteze in fata mea ....Justin le-a spus ca de acum pe langa el voi fi si eu iar ei ma vor asculta ...la fel si pe Chad ,Amber,Ryan si Bridgit .................Am aflat in ultima vreme ca Amber stie sa se lupte si sa manuiasca arcul de cand era mica ....a invatat singura pentru a se putea apara ....iar Bridgit a invatat de la Ryan ....

Love me forever  (Justin Bieber FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum