P.O.V Justin
Ne-am pregatit amandoi ,dupa ce Hanna a stat un car de ani in baie ,cat poate sa dureze sa iti faci niste bucle ,si am coborat la receptie unde i-am gasit pe cei patru .....
A: a dat Domnu ....ati venit si voi...
J: hai ca nu am intarziat tare mult
C: 20 de minute ti se pare putin ?
J: nu e vina mea ca cineva s-a blocat in baie 15 minute ca sa isi faca parul ...
H: recunoaste ca iti place cum arat ...
J:nu am zis ca nu iti place ....esti foarte sexi baby cu buclele alea ...
H: mersi ...
C: ok acum ca ati terminat cu flirtatul ....ce ziceti sa mergem si noi sa ne distram ?
J: mergem in One time .....cel mai tare club
C: stiu frate ...tii minte ..ultima data cand am fost acolo ne-am intors acasa a doua zi la 7 beti morti ....adica asa cred ca s-a intamplat ..nu imi mai aduc aminte ...
J: da inca nu imi amintesc cum am reusit sa ajungem acasa ....ha ha ha
ASu ineput toti sa rada apoi Ray a zis
R: hai sa mergem zic ..e deja 23:15 ...
J: hai sa mergem ...am inchiriat o masina ...cu sofer ..ca sa putem cu totii sa bem cate ceva ...
H: bravo ....iubitul meu constincios ...
J: stiu nu?sunt cel mai tare ..
H: asa este ...
........................................In club dupa trei ore de distractie si bautura .............
J: wooooo .....guys va iubesc mult ..sper sa ramanem asa mereu ...
H: si eu va iubesc mult ....ha ha ha
Toti:si noi pe voi ....
J:maine avem treaba ...concertul ....Scott an ajuns acum doua ore aici este la hotel ...eu zic sa mergem si noi...avem repetitii de la 11 ...
H: da si eu cred ca ar cam trebui sa mergem
R: hai sa mergem ....Sunt prea beat sa mai stau aici ....am sa dau in coma alcoolica daca mai vad bautura
B: hai ...deja ma doare capul...
C: hai ...Amber ...hai sa mergem ..
A: hai ...ca deja incepusem sa ma plictisesc ...
..........................in camera de hotel .............
Am ajuns in camera de hotel iar Hanna s-a dus sa isi faca un dus iar eu am intrat putin pe net sa vad ce mai fac belieberi mei ...
Dupa cam 10 minute iese si Hanna din baie ...
H: gata baby poti sa intri si tu ...
J: imediat iubire ...sa termin asta si intru la dus ...
H: ce sa termini ? ce faci ?
J: vorbesc cu belieberi ...am postat o poza cu noi si acum vorbesc cu cativa din cei care au dat primii comm la poza ...te plac mult iubire .....
H: ma bucur ...vreau si eu sa vad ce poza ai pus .....
J: uite ..
Atunci i-am aratat poza cu noi doi de azi cand eram la plimbare iar Amber ne-a facut poza in timp ce ne sarutam ...
CITEȘTI
Love me forever (Justin Bieber FF)
FanficAfacerile ilegale dominau viata faimosului Justin Bieber pana in momentul in care se indragosteste de Hanna Montez .Ea este cea care reuseste sa il schimbe pe Justin intr-un om mai bun insa pe parcurs si ea se alatura lui in aceste afaceri ilegale...