Merhaba arkadaşlar.
Geç yb attığım için her birininizden özür dilerim:(
Keyifli okumalar ❤️🩹Önceki bölüm:
"Ne bileyim ben kim jisung? Bir sürü Jisung var koca okulda! Kim Jisung, Choi Jisung, Park Jisung"
"HAN JİSUNG'DAN BAHSEDİYORUM SALAK!"
Jisungie?...
Flashback-
O sırada zil çaldı. Minho hala şoktayken Jake sırasını geçti. "Onu kendi ellerimle bulacağım zaten.Hiç sorun değil" Jisung'dan be istiyor ki??
Minho elimdeki biyoloji kitabıyla kapıda öylece dikildiğini fark edince oda yerine geçti.Sınıfa Bayan Kim girdi.
"Günaydın çocuklar!"
"Günaydın hocam"
Genç kadın çantasını masanın üzerine bıraktı. "Önceki konuyla ilgili sorularınız varsa sorabilirsiniz"
Kimseden ses çıkmayınca yeni konuya geçmişti.Minho pek dersi dinlemiyordu. Jisung için endişeleniyordu. Bir dakika bile aklından çıkmıyordu. Tek isteği ders bitince onu bulup konuşmaktı. En azından sorunun ne olduğunu öğrenirdi.
...
"Evet çocuklar, konumuz bu kadardı. Dersin bitmesine 1 dakika kalmış zaten-"
Tam o sırada zil çaldı. Öğretmen sanki bunu bekliyormuş gibi gülümseyerek sınıftan çıktı. Minho da bunu fırsat bilip Jake'den önce sınıftan çıktı. Hızla Jisung'un sınıfına gitti. Kapıyı çaldı. Öğretmen olmadığını gördüğünde kapıyı açtı."Merhaba gençler"
Sınıfta sadece 3 kişi vardı.
"Merhaba Minho hyung" okulda herkes onu tanıyordu zaten. Minho çocuğun onu tanımasına pek şaşırmadı.
"Jisung yok mu?" çekik gözlü oğlan düşünür gibi oldu biraz, sonra tekrar Minho'ya döndü.
"Biraz önce çıktı sınıftan, acelesi vardı biraz"
"Peki sizce nereye gitmiş olabilir?"
Sarı saçlı kız konuştu
"Bence kütüphanede olabilir"
"Yada kantinde"
"Bence bahçededir"
Minho çocuklara teşekkür etti. Tam çıkacakken sarı saçlı kız konuştu.
"Oppa Jisung senin neyin? Arkadaşın mı?"
"Niye soruyorsun...?"
"Sophia ve merak ettim"
"Arkadaşim" Daha fazla bir şey söylemeyip sınıftan ççıktıHızla kütüphaneye gitti. Ders çalıştıkları büyük masaya baktı. Orda yoktu... Kütüphaneni karış karış gezdi. Ama bulamadı Jisung'u...
Kantine indi bu sefer. Tek gördüğü sohbet eden arkadaş gruplarıydı. Saatine baktı. Pek bi zamanı kalmamıştı. Kantinden iki süt aldı. Ve kantinden çıktı.
Bahçeye baktı bi süre. Hep sohbet ettikleri yerde oturdu. Bi ses duydu. Sesin geldiği yöne baktı. Jake Jisung'u duvara kıstırmış ve yakasindan tutmuştu.
"Sophia'ya mi yürüyon lan sen?!"
"H-hayır gerçekten!" Minho yanlarına gitme istedi ama biraz daha bekleyecekti. Jake Jisung'a yumruk atınca iki büklüm oldu. Tekrar yakasından tutup duvarla sırtını buluşturdu. Jisung acıyla tıslayınca Minho'nun canı yandı.
"Hm Jisung? İtiraf et. Hala inkar etmeye devam ediyorsun!"
"Gerçekleri s-söylüyorum. Biz s-sadece birlikte k-kütüphanede ders çalıştık."
Jake Jisung'a yumruk atacakken kolundan tutuldu.
"Napıyorsun sen?!" oldukça sinirli olduğu yüzünden belliydi Minho'nun.
"H-hyung...?" Jisung'a dönüp gülümsedi Minho. Jake'le kendisi ilgilenecekti.
"Vayvayvay Minho? Sen kafanı kitaplardan kaldırır miydin ya? Dersi de dinlemedin bu gün? Demekki Jisung senin için çok önemli ha?" Jake gülmeye başlayınca Minho onun kolunu sıktı.
"Gelip burda Jisung'u suçlayacağına git sevgilinle konuş bence Jake. Bence o Jisung'a yürüyor." Jake kolunu çekti.
"Ne saçmalıyon sen?! Düzgün konuş lan!"
Yumruk atacakken Minho onun elini tutmuştu.
"Hmm sandığım kadar hızlı değilmişsin Jake" Jake Jisung'a dönüp konuştu.
"Demek bu kadar korkaksın ha?! Gelmeden önce Minho'yu çağırmışsın!"
"Ben çağırmadım h-hyungu!"
Minho Jake bıraktı. Yerde duran sütleri alıp Jisung'un yanına gitti.
"Hadi gidelim Jisungie."Jisung kafasını sallayınca yürümeye başladılar.
"Hey Jisung! Bu iş burda bitmedi!" Minho gerçekten sinirlenmişti. Jisung bunu fark etmişti.
"Bence tam şu an bitti Jake! Jisung'a bulaştığını görmeyeceğim!"
Jake gülünce gözlerini devirdi.
"O zaman bende Jisung'un Sophia'ya yürüdüğünü görmeyeceğim."
Jisung Minho'nun kolunu bıraktı. Jake bağırdı.
"Yeter! Ben S-Sophiaya yürümüyorum! Anladın mı? Ben kızlardan bile hoşlanmıyoru-"
Jisung ağzından kaçırdıgını şey için pişmandı.
"Ooo Jisung?" Jake gülerek yaklaştı Jisung'a.
"Pis bir gay olduğunu niye söylemedin hahahaha?"
Minho bu saçmalığa daha fazla dayanmak istemiyordu.
"Gidelim Jisung"
"Ben çözdüm sizi ya kjkjlfkjgl." Jake gülerek Minho'nun yanına geldi.
"Sende öyle misin yoksa? Söyle bakalım erkek sikmek nasıl bir his lklhkfşkşf?"
Jake yediği yumrukla yere serildi. Minho üzerine çıktı,bir tane daha yumruk attı."Neden bahsediyorsun sen ha?! Pis herif!"
Minho böyle yumruklamaya devam ederse öldürürdü Jake'i.
"Hyung bırak, öldüreceksin çocuğu"
Minho ayağa kalktı. Son olarak bi tekme attı karnına. Alacağı cezaların farkındaydı.
"Pis herif! Görürdün sen sikmeyi! Anlamadan bilmeden Jisung'a vuruyor ya!"
Jisung koşarak Minho'nun yanına geldi. Sarıldı ona.
"Hyung..."
"Tamam Sungie... Geçti."
Jisung'un yüzüne baktı. Patlayan dudağı, morarmis yanağı, ağlamaktan kızarmış gözleri...
"Revire gidelim mi Jisung?"
"Yok biraz daha böyle kalalım." sarılmaya devam ettiler.Jake'i götürmeleri için sınıf arkadaşlarını çağırdı Minho.
"Jisung revire gidelim işte. Her yerin kan içinde."
"Hyung iyim, birazdan gideriz işte." Jisung yere, çimenlerin üzerine oturdu. Bir süre gökyüzüne baktı.
Minho da onun yanında oturdu. Kan izleri olan gözlüklerini çıkardı. Elindeki iki sütten birini Jisung'a uzattı."Teşekkür ederim Minmin hyung"
"Rica ederım" gülümseyerek birbirlerine baktılar. Jisung'un gözleri parlıyordu. Minho'nun da öyle. Sütlerini içmeye devam ettiler.
"Hyung?"
"Hm?"
"Ceza alır miyiz?"
"Ben alırım büyük ihtimal"
"Benim yüzümden..."
Minho Jisung'un saçlarını sevdi.
"Öyle düşünme Jisung. Önemli değil. Senin için değer"Jisung gülümsedi ve Minho'ya sarıldı. Ağrıları sanki uçup gitmişti.
Uzun bir sarılmadan sonra Minho konuştu
"Hadi kal Jisung! Revire gidelim!"
Jisung oflayarak kafasını kaldırdı
"Of hyung ya!"Flashback bitti-
Jisung aklına gelen anıyla gülümsedi. Saçlarını düzeltti.
"Tamam Jisung çok güzelsin. Çekil artık aynanın karşısından." Jisung kıkırdamistı.
"Güzelim tabi" Jisung Minho'nun yanına gitti.
"Hadi inelim aşağıya. Annem yok zaten"
"Tamam inelim Jisungie"...
Okuduğunuz için teşekkür ederim
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin ♡
Hayalet okuyucu olmayın✰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't forget me...|minsung|
Fanfic"Unutma beni Sungie..." "Sende beni bekleyeceğine söz ver Minmin... " "Söz" başlangıç tarihi-29.07.2023 bitiş tarihi-...