KG-6. BÖLÜM-

547 21 0
                                    

Sabah uyandığımda saat 6.30 du. Elimi yüzümü yıkayıp banyodaki rutin işlerimi halledip okul formasını giydim sacımı tarayıp ördükten sonra ağabeylerimi uyandırdım onlar sırayla duşa girene kadar bende sofrayı kurdum.

Beraber kahvaltı yaptıktan sonra mutfağı temizledik. Evden çıkınca önce beni okula bıraktılar ardından ise onlarda şirkete gittiler.

Sınıfa çıkıp kitaplarımı masamın üzerine hazırladım ve çok severek izlediğim Harry Potter serisini bir daha izlemeye başladım. Her ne kadar çoğu sahneyi ezbere bilsemde seviyor olmam her şeyin önüne geçer. Filmi bir yarı saat falan izledikten sonra zil çaldı.

Sınıftan sabah sabah edebiyat dersi işlenmez ama diye isyan ederlerken Zehra öğretmen sınıfa girdi. Onun girmesiyle herkes ayağa kalkmış ona saygısını belirtiyordu. Tüm okul olarak Zehra öğretmeni çok seviyorduk. Yani tabiki sevmeyenler vardır ama çoğunluk olarak seviliyordu. Yoklama aldıktan sonra Zehra öğretmen,

"Arkadaşlar biliyorum dersiniz matematik değil. Edebiyat hocanız Ahmet hoca rahatsızlandığı için bu günkü edebiyat ve seçmeli drama dersinize ben gireceğim. Ama merak etmeyin ders işlemicem serbestsiniz. Tabiki fazla ses çıkarmamak kaidesiyle."

Sınıftan yükselen sevinç nidalarına karşılık yüzümü burulturdum. Hiç sevmiyordum ders boş diye sevinen insanları. İki hafta sonra sınavlar var ve benim çalışmam gerektiği için bir A4'e konu özetlerimi yazamaya başladım. Bir zaman sonra yanımda hissettiğim dolulukla o tarafa döndüm Zehra hoca yanıma oturmuş beni izliyordu.

"Dün ağabeyim adına özür dilerim."

"Neden?"

"Sen evlenmek istemediğini söylemiştin ama o seninle evlenmek istediğinden dolayı senin fikrini sormadı."

"Aslında fikrimi sordu. Ben ona şimdinin  erken olduğunu söyledim ama o büyük ihtimalle Awzer hanımın söylediklerinden sonra öyle bir karar aldı."

"Ne yani evlenmek istemiyorsun o zaman?"

"Çoğu insan evlenmek ister ama şimdi değil hala erken olduğunu düşünüyorum."

"Ağabeyimi sevmiyorsun ama teklifini hiç tereddütsüz kabul ettin. Niye?"

"Çünkü Agir ağaya güveniyorum."

"Neden işte güzelim sen bu zamana kadar bize bile zor güvenmişken ağabeyime olan bu güvenin nereden geliyor?"

"Sadece Agir ağa değil ki. Bawer ağayada güveniyorum Jiyan ağayada güveniyorum. Yani kısacası ben Beritan ailesine güveniyorum hocam. Çünkü ben gördüm o ortamın nasıl bir yer olduğunu."

"Ya oyun oynuyorsak sana. Öyle bir ihtimalde var?"

"Evet hocam öyle bir ihtimalde var bunun aksini iddaa etmiyorum zaten. Ve ben oyun oynamadığınıza inanıyorum tıpkı size inandığın gibi..koşulsuz şartsız. Çünkü eğer oyun oynuyor olsaydınız anlardım bende,ağabeylerimde. Çünkü öyle bir ortamdan geldim. Fakat çok iyi bir oyuncuysanız diyecek bir şeyim olmaz."

"Anladım ben. Neyse senide çok tuttum dersini çalış sen."

"Sağolun hocam." Diyip özet çıkatmaya devam ettim sınavlarıma iki hafta kaldı ama benim çok eksiğim vardı bu söz meselesini Agir ağayla konuşup ertelemek istiyorum en azından sınavlardan sonra iyi olur.

•••

Çıkış saatine 45 dakika vardı. Dersimiz drama olduğu için yine boştu ve blok dersti. Zehra hoca arabasıyla gelmişti ve bunun için Agir ağa onu almaya gelmeyecekti. Zehra hocanın yanına gidip,

Küçük gelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin