Előszó

662 58 3
                                    

Üdvözöllek téged! 😊

Már hosszú ideje, hogy néhány novellát leszámítva nem rukkoltam elő semmilyen újdonsággal, most viszont örömmel jelentem be, hogy közel egy év munkája után elkészült a harmadik regényem, A Balatonon is túl.

Ha már olvastad a Viharforgatagot, akkor ebben a művemben is valószínűleg felfedezel majd bizonyos motívumokat, amik jellemzőek a stílusomra, ugyanakkor a romantikus zsánert leszámítva mégis egy egészen más jellegű regényt hozok most neked, melyben a lélektani vonal is jelentős szerepet kap. A Viharforgatag Hannájával és Márkjával ellentétben ebben a történetben Luca és Balázs már maga mögött hagyta az ifjúkorát, harmincévesként pedig olyan problémákkal kell szembenézniük, mint a kapunyitási pánik, a létbizonytalanság, a társas magány és az alkoholfüggőség kialakulásának veszélye. A másfél évtized után ismét fellobbanó szerelem azonban változást hoz az életükben, ami által nemcsak fizikailag vállalkoznak hosszú utazásra akár vonattal, akár autóval, hanem lelkileg is azzal a céllal, hogy elfeledjék a gondjaikat, és megpróbálják beteljesíteni a szívük mélyén szunnyadó vágyaikat. De hogy pontosan mit is tartogat ez a múltidézős álmokkal átszőtt, sokszor igencsak döcögős és viszontagságos utazás? Tarts Lucával és Balázzsal ebben a lélektani romantikus regényben!

Jó olvasást kívánok! 😊


Figyelmeztetés: csak 18 éven felülieknek! A történet néhol mérsékelt erotikát, trágár beszédet és egyesek számára felkavaró eseménysorokat tartalmaz.

A regényben bizonyos helyszínek, jellemzően a települések, utak és vasútvonalak valóságosak, mások ugyanakkor a fantázia szüleményei, mint például a Pákosztos Macska kisvendéglő vagy a fonyódi diákszálló. A szereplők is csak kitalált alakok, a valósággal bárminemű egyezés csupán a véletlen műve.


Kerekhegyi Márton, 2023. október

© Minden jog fenntartva

A Balatonon is túlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin