"Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Dediğimde gülümseyerek kafasını salladı anladım dercesine.
"Ve ben onun bebeği olmak istiyorum beni anlıyorsun değil mi Chae?"
Jennie'den
Chae bana tebessümle bakarken ben de gülümsedim. İlk defa birinin yanında kendimi güvende hissetmiştim.
"Anlıyorum seni meleğim. Senin için Bayan Manobal ile konuşabilirim, hım?" Dediğinde kararsızlıkla ona baktım. Bayan Manobal'a söylerse rezil olur muydum? Eğer reddedilirsem yıkılacağımı da biliyordum. Peki bunu göze alabilir miydim?
"Bilmiyorum Chae ama şimdi olmaz." Dedim dudaklarımı birbirine bastırarak.
"Peki sen bilirsin canım aldığın her kararda yanındayım bunu biliyorsun." Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım onaylarcasına. Ve hemen elimdeki kek kutusunu uzattım.
"Al bak sana yaptım. Üzümlü kek!" Dediğimde gözlerini kıcaman açarak elimdeki kaseyi çekip aldı. Hemen içinden bir kek çıkartarak ısırıp gözlerini yumdu ve çiğnemeye başladı.
"Tanrım tadı mükemmel!" Dediğinde onun bu şapşal haline kıkırdadım.
"Şapşal seni, dökme üzerine!" Dedim uyararak.
.
.
.Lisa'dan
Düşünüyordum sadece.. bebek gibiydi ve Tanrım onu lise veledi sandım! Bu utanç vericiydi.
Jennie.. onu daha önceden görmüştüm, buraya bir kez daha gelmişti aslında ama içeri girmemiş dışarda beklemeyi tercih etmişti. Chae ile çok yakın gibiydiler. Yani bana öyle geliyordu.
Bana göre çok minikti. Onunla tanışma fırsatım yeni olmuştu ama onunla yakınlık kuramazdım. Nedeni temiz biri değildim. Normal.. hiç değildim.
Temiz biri derken yanlış anlamayın sakın hem ne demişti Jennie barları sevmem. Benim hayatım barlarda içki taşımakla geçmişti. Şimdi ise işimi kurmuş patrondum. Ama yineden onu bu kötü dünyaya çekemezdim. Ben kötüydüm ve serttim onun gibi narin ve meleksi birini kendi iğrenç hayatıma dahil edip onun hayatını mahvedemezdim. Bu yüzden uzak durmayı tercih ediyordum.
Ben lezbiyendim.. lisede birine aşık olmam ve onunla birliktelik yaşamamla tüm dünyam başıma yıkılmış ailem her şeyi öğrenmiş bu yüzden ailemin beni evden atmasıyla her şey başlamıştı. Sevdiğim kişi mi beni terk etmişti. Gözünü kırpmadan hem de.. neyse hepsi geçip gitmişti değil mi?
Daha sonra tırnaklarımı kazıyarak ve kazandığım parayı biriktirerek gelmiştim buralara. Hayatımdan memundum. İçkiyi, barları ve en çok da.. sanırım en çok da Jennie'nin narinliğini seviyordum. Bebek gibiydi.. mecaz değil gerçekten bebekti.
Elimdeki bardakta kalan son yudumu da tek seferde içerek bardağı sertçe masaya bıraktım.
"Patron gerginsin bugün?" Dae elindeki bezle bardakları silerken sormuştu.
"İşine bak Dae!" Dedim yerimden kalkıp odama yürüyerek. Gitmişler miydi?
Odamın kapısını açtığımda Jennie minik parmaklarıyla oynuyor Chae ise onun getirdiği kekleri mideye indirmekle meşguldü. Keşke Jennie ile farklı şartlar altında tanışsaydık.
"Bayan Manobal özür dileriz hemen gidiyoruz!" Chae ağzı dolu bir şekilde ayağa kalkıp konuştuğunda ellerimi otur dercesine sallayıp içeri girdim. Jennie ise gerginlikle ayağa kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry_Jenlisa(G!P)
FanfictionJennie ageplay seven minik bir bebekti ve bar sahibi Lisa Manobal'ın bebeği olmak istiyordu. "Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Yan çift: chaesoo Başlangıç:14.10.23 Bitiş:?? (+18) sahneler ve AGEPLAY bulunmaktadır. okumak is...