Bu bölümde minik bir yakınlaşma var ama smut değil isterseniz akşam okuyun :)
Bölümü akşam atmak istemiyorum..
"Biliyor musun küçük bebek o sadece bana dokunuyordu. Bir gecede kaç defa seviştiğimizi hatırlamıyorum bile." Gözyaşlarım akmaya başladığında Ryejin kıkırdayarak geri çekildi ki kapı açıldı.
"Ryejin ne işin var burda!?" Anneciğim sinirle konuştuğunda Ryejin sırıtarak bana baktı.
"Ah Lisa sevgilim, minik bebeğine sadece özel anlarımızı anlatıyordum."
Jennie'den
Karmakarışık bir durumun içindeydim. Anneciğimin o kadınla geçmişi olmasına kızmıyordum çünkü neden kızayım ki onunla aramızda bir şey yoktu sonuçta. Ama yine de çok kıskanıyordum. Sanırım ona çok fazla aşıktım.
Anneciğim kadının dedikleriyle şaşkınca ona bakmış ardında yüzü sinirli bir hal almıştı. Neden sinirlendi ki şimdi?
"Sen!" Dedim işaret parmağıyla onu göstererek.
"Sen ne hakla benim bebeğime bunları anlatırsın!?" Dişlerini sıkarak konuştuğunda gözyaşlarım daha da akmaya devam etmişti. Kalbim acıyordu.
"Hadi ama Lisa bunlar gerçekler. Sevgilimdin ve biz günlerce seviştik."
"Bir dakika bir dakika sen böyle mi söyedin?" Ryejin kıkırdayarak kafasını salladığında anneciğim sinirle onu kolundan tutup odadan dışarı fırlattı.
Kapıyı kapatıp gittiklerinde ben olduğum yere -koltuğa- çökmüştüm. Anneciğimin bana aşık olması için kendimi mi değiştirmeliydim? Bebeksi tavırlarım belki hoşuna gitmiyordur? Ya da bana acıdığı için mi katlanıyordu? Belki saçma gelebilir ama bugün bu söylenenler beni böyle düşünmeye itiyordu.
Ne yapacaktım ben? Tanrım lütfen yardım et bana!
.
.
.Lisa'dan
"Sen ne hakla sevdiğim kadına olmamış şeyleri olmuş gibi konuşursun!" Ryejin'in yüzüne sert bir tokat geçirdiğimde kafası yana düşmüştü.
"Seni istiyorum Lisa. Bir kere.." derin nefes alarak "bir kere de beni sev istedim." Dedi bana baktı dolu gözlerle.
"Saçma saçma konuşma Ryejin sana ne dedim seni sevmiyorum ve sevmediğim bir insana seviyormuş gibi yapamam dedim! Bunu artık o kalın kafana sok!" Sinirle konuşmam onu ürkütmüşe benziyordu.
Haklıydım onu sevmiyordum hiçbir zaman da sevmedim. Tanrı aşkına Jennie'ye olmamış şeyleri anlatmıştı. Kim bilir ne kadar üzülmüştür minik bebeğim?
"Ama yine de bebeğime bunları söylemen bana iftira atman seni haklı yapmıyor Ryejin! Şimdi defol git burdan bir daha görmek istemiyorum seni! Eğer gitmezsen yeminim olsun ki öldürürüm seni!" Arkamı dönerek bardan içeri girdim. Umrumda değildi. Sadece arkadaşımdı o benim ama bu hakkını da kaybetmişti.
Neyse sıra minik çileğimin gönlünü almaktaydı..
.
.
.Jennie'den
Ağlamaktan kızarmış gözlerimle kafamı eğmiş usulca ağlamaya devam ediyordum. Çok fazla kalbim ağrıyordu. Ben bunları hak ediyor muydum? Ama sadece çok sevmiştim anneciğimi, aşık olmuştum ona. Şimdi nasıl dayanacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry_Jenlisa(G!P)
FanficJennie ageplay seven minik bir bebekti ve bar sahibi Lisa Manobal'ın bebeği olmak istiyordu. "Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Yan çift: chaesoo Başlangıç:14.10.23 Bitiş:?? (+18) sahneler ve AGEPLAY bulunmaktadır. okumak is...