3.💒

2.6K 105 37
                                    




"Efendim şey-" gözlerimi devirdim. Söylesin artık dağı taşı sikeceğim ha!

"Efendim, Jennie'nin anneciği olur musunuz? Yani onunla ageplay oynar mısınız?"

Tamam bu kesinlikle beklemediğim bir soruydu..


Lisa'dan

"Bir dakika arkadaşından habersiz böyle konuları benimle konuşamazsın. Bu resmen onun adına karar almak!" Dedim sertçe. Tamam bebeğim olmasını isterdim ama haberi olmadan olmazdı. Onun rızası ve isteği olmadan asla böyle bir işe kalkışamazdım.

"Efendim Jennie'nin haberi var." Chae ciddiyetle gözlerime bakıp konuştuğunda kaşlarımı kaldırdım şaşkınlıkla. Tanrım kalbim atmıyor! Siktir! İstiyor muydu?

"Chae bu işin şakası olmaz!" Hala inanmıyordum ona. Jennie, imkansız bir şeydi benim için. Ben, Jennie'ye yaklaşmayacağım dedikçe gelip dibimde bitiyordu. Her ne kadar rahatsız olmasam da onun hayatı için rahatsızlık verebilirdi.

"Şaka değil gerçekten. Bakın Jennie iki yıldır kendine annecik arıyor ve ona göre birini bulamadık bu güne kadar. Ama sizi görünce işler değişti. Anneciği olmanızı istiyor." Çaresiz gibiydi Chae. Ama Jennie neden söylememişti. Ben benden nefret ediyor sanıyordum?

"Jennie neden söylemedi bana?" Benden istenilen şeye ifadesiz kalmak çok güçtü. Ama Jennie.. bilmiyorum istiyordum anneciği olmayı ama bunu ağzından duymayana kadar adım atmayacaktım.

"Jennie.. sizden çekiniyor ve biraz da korkuyor açıkçası."

"Neyden korkuyor?"

"Sizin, onu reddetmenizden." Asla reddetmezdim. Şimdi bile onun için yanıyor ve istiyorken.. ama en önemlisi ona sevgi verebilir miydim? Bugüne kadar sevgi görmemişken.. sevgisiz büyümüştüm annem ve babam arasında hiçbir zaman sevgi bağı olmamış birbirlerini severek evlenmemişlerdi. Bende doğunca tüm öfkelerini benden çıkartıyorlardı.

Bilmiyorum.. onu kırmak ve üzmek son isteyeceğim bir şeydi. Ama kabul etmeyecektim sanırım.

"Anlıyorum." Başka diyebileceğim bir şey yoktu. Çünkü konuşmaya dilim yoktu, yutmuş gibiydim.. hayır hayır onu üzerim ve üzülmesini istemiyorum..

"Kabul ediyor musunuz? Lütfen kabul edin onu sizden başka kimse çok güzel sevemez eminim." Sevgisiz büyüdüğümü bilmiyordu sanırım.

"Ya üzersem Chae? Onu üzmek istemiyorum ve beni tanıdığın kadarıyla iyi biri değilim." Dedim tek kaşımı kaldırarak. Kolumu masaya yaslayarak ona baktım.

"Efendim eğer sizi tanıyorsam sevdiğiniz insanlar için ölümü bile göze alırsınız. Bu yüzden size güveniyorum." Tebessüm ettim bu dediğine.

"Teşekkür ederim böyle düşündüğün için ama ben bu konuyu Jennie'nin ağzından duymadan adım atamam." Jennie istiyorum demeden yaklaşmayacaktım. Chae ise buna gülümseyerek kafasını salladı onaylarcasına.

"Peki efendim." Ayağa kalkıp kısa bir veda ederek odadan çıktı. Beni derin düşünceler arasında bırakarak.




.
.
.




Jennie'den

Uyuyamıyordum..

Chae'nin gelmesine yarım saat kalmıştı ve ben hala uyumamak için sağa sola dönerek kıvranıyordum.

Aşağıdan kapının açılma sesi geldiğinde hemen yatağımdan kalkarak odadan çıktım. Koridorda ilerleyip görüş açıma Chae ve elindeki poşetler girdiğinde hemen yanına giderek gülümsedim.

"Hoşgeldin Chae!" Dediğimde gülerek beni kolları arasına aldı.

"Hoşbuldum bebeğim bak sana ne aldım?!" Heyecanla konuştuğunda elindeki poşeti kaparak açıp içine baktım. Bir sürü çikolata ve pamuk şeker vardı.

"Pamuk şekeeeer~" dedim yerimde zıplayarak.

"Teşekkür ederim Chae!" Hemen ona sıkıca sarılarak geri çekilip bir tane pamuk şeker alarak yemeye başladım.

"Yemek hazır Chae istersen ısıtabilirim?" Dediğimde kafasını iki yana sallayarak reddetti beni.

"Yedim ben bebeğim aç değilim ama seninle önemli bir şey konuşmak istiyorum." Umarım kötü bir şey yoktur.

"Tabiiki ama kötü bir şey mi oldu Chae?" Dediğimde tebessümle ellerini omzuma koydu.

"Kötü bir şey değil, neyse sen salona geç ben üzerimi değiştirip geliyorum." Dudaklarını birbirine bastırarak ellerini benden çekip beklemeden odasına girdi.

Umarım kötü bir şey yoktur.




.
.
.





Chae, sonunda üzerini değiştirmiş ve yanıma gelmişti.

"Evet Chae seni dinliyorum?" Dedim ciddi bir şekilde.

"Jennie ben bir şey yaptım ama hepsi senin iyiliğin için." Tanrım korkmaya başladım. Umarım kötü bir şey yoktur.

"Ne yaptın Chae?"

"Söyleyeceğim ama şunu unutma hepsini senin iyiliğin ve seni düşündüğüm için yaptım."

"Chae korkmaya başlıyorum. Söyle artık."
Tanrım lütfen kötü bir şey olmamıştır.

"Ben Bayan Manobal ile konuştum." Dediğinde gözlerimi faltaşı gibi açtım. Lütfen aklımdaki şeyi yapmamış ol Chae.

"N-ne konuştun?" Korkuyorum.

"Senin anneciğin olmasını istedim." Dediğinde başımdan aşağı kaynar su dökülüyormuş gibi hissediyordum. Ama bunu tahmin etmiştim. Ama bu biraz utanç vericiydi sanki. Utandım..

"Ageplay hakkında ne d-düşünüyor peki?"

"Sevdiğini ve seven herkesin oynaması gerektiğini söyledi. Ve senin hakkında da-" işte beklediğim kısım. Benim hakkımda olan görüşleri önemliydi. "Tatlı ve bebek olduğunu söyledi." En azından iyi bir şeyler söylemiş?

"Peki bana, a-annecik olma konusunda n-ne dedi?" Tanrım lütfen korktuğum başıma gelmesin! Lütfen yıkılırım yoksa..

"Senin ağzından duymak istediğini ve duymayana kadar adım atmayacağını söyledi." Gidip onunla konuşmazdım ki. Çok çok çok fazla utanıyordum. Ama anneciğim olmasını çok istiyordum. O benim için annecik olabilecek tek kişiydi.

"Peki." Boğazım düğümlenmiş gibiydi. Konuşmak gelmiyordu içimden. Onunla konuşmak istiyordum ama buna cesaretim yoktu ki?

"Bak Jennie-" Chae bana yaklaşarak ellerimi avuçları arasına alarak sıkıca tutup gözlerime baktı. " ne olursa olsun ne karar verirsen ver her daim yanındayım. Tamam mı?" Dediğinde kafamı sallayarak burnumu çektim. Duygulanmıştım bile. Sulu göz olduğumu biliyorum..

"Şşt ağlama bakayım." Dedi parmak boğumlarıyla gözyaşlarımı silmeye başladı.

"Tamam." Dedim gülümseyerek. Sanırım Bayan Manobal ile konuşmam gerekiyordu. Çünkü çok istiyordum her ne kadar utansam da.

"Chae beni yarın Bayan Manobal'ın yanına götürür müsün onunla konuşmak istiyorum." Dediğimde Chae gülümseyerek saçlarımı kaşırtırdı.

"Tamam bebeğim sen nasıl istersen."









Veee üçüncü bölümmm...

Yavaş yavaş yazmaya çalışıyorum yeni bir konu ve hiç deneyimimin olmadığı bir hikaye. Güzel bir fic olması için uğraşıyorum. Lütfen siz de biraz sabredin.

Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum çiçeklerimmmmm 🌺💜

xxHee-Ranxx.                

                🍓.                    

Strawberry_Jenlisa(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin