Şimdi bölüme geçmeden önce..
Bazı şahıslar hala bunun bir G!P hikaye olduğunu bilmiyor. Lütfen hikayenin başlığına bakarak okumaya başlayın. İki de bir 'bu kız değil miydi?' ya da 'kızın çükü mü var' demeyin! Bu bir girl penis hikayesi yani kızın penisi var ona göre okuyun..
Neyse iyi okumlar..
Anneciğim de arkasından gelerek siktir çekmiş hemen yanıma gelerek beni kucağına almıştı. Kulağıma eğilerek minik bir öpücük bırakıp "özür dilerim bebeğim ben geleceğini tahmin etmemiştim." Dediğinde utanarak kafamı boynuna gömdüm. Kötü hissetmiştim zaten kadının bakışları da çok iticiydi ve iğrenerek bakıyor gibiydi. Anneciğimin benden utanmasını istemiyordum..
"Lisa bu kim?! Bir açıklama bekliyorum!" Bu kadını kesinlikle sevmemiştim.
Lisa'dan
Bu da nerden çıktı!? Siktir bebeğim çok fazla utanmıştı.
"Hadi Lisa?!" Sinirle konuştuğunda gözlerimi devirdim karşımdaki kadına.
"Seni ilgilendirmez Ryejin! Kendini bir şey sanmaktan vazgeç!" Ryejin'e bağırarak konuştuğumda bebeğim daha da içime sokulmuş kafasını göğsüme gömerek gözlerini sımsıkı kapatmıştı. Korkuyordu! Sikeyim!
"O zaman bu kim Lisa?"
"Sanane dedim değil mi Ryejin? He illaki öğrenmek istiyorsan o benim ailem." Dedim sırıtarak. Yalan değildi bana aile olmuştu minik çileğim.
Bebeğime döndüğümde hızlı hızlı ağzındaki emziği emiyor üzerimdeki tişörtü sıkıyordu. Şu an hiç rahat hissetmiyordu biliyordum. Onu rahatlatmak adına boynuna öpücükler bırakarak saçlarını okşamaya başladım. Kasılan bedeni gevşemeye başladığında gülümseyerek yanaklarını öptüm bu sefer.
Gözlerim Ryejin'e takıldığında bize şaşkınlıkla ve siniler baktığını görmemle gözlerimi devirdim.
"Ne söyleyeceksen söyle ve evimizden git Ryejin."
"Tanrım bir de emzik emiyor! Lisa sen bunun için beni evinden mi kovuyorsun?!" Sabır çekiyordum şuan. Yoksa kalkıp karşımdaki kadını dövecektim.
"Emzik emmesi seni ilgilendirir mi? Hadi defol seninle uğraşamam." Umursamazca bebeğime döndüğümde boncuk boncuk bakan gözlerle bana bakıyordu. Beni rezil ettiğini, küçük düşürdüğünü düşünüyordu kesin ama bilmiyordu ki ben onun için ölürdüm bile. Ona çok aşıktım ben..
"Bir şey mi oldu bebeğim?" Dediğimde kafasını iki yana sallayarak yanağıma minik bir öpücük bırakarak utançla göğsüme gömülmesi beni güldürmüştü. Sakin ol Lisa. Heyecandan bayılma sakın! Öpücüğü benim için çok önemliydi.
"Lisa inanamıyorum sana benim öpmeme izin vermiyorsun beni geç insanların seni öpmesinden nefret edersin bir de bu kıza izin mi veriyorsun?" Dediğinde gözlerimi devirerek bebeğimin alnını öperek yanaklarını okşadım.
"Anneciğim uyuyabilir miyiz?" Mırıltılarla konuştuğunda kafamı sallayarak belini okşadım.
"A-anneciğim mi? Lisa siz ne yapıyorsunuz?" Lan yeter artık!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry_Jenlisa(G!P)
FanficJennie ageplay seven minik bir bebekti ve bar sahibi Lisa Manobal'ın bebeği olmak istiyordu. "Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Yan çift: chaesoo Başlangıç:14.10.23 Bitiş:?? (+18) sahneler ve AGEPLAY bulunmaktadır. okumak is...