Ben de yemeye devam ederken Jennie dikkatlice bana bakmaya başladı. Kaşlarımı çatıp ona baktığımda dudaklarını yalayıp bana bakmaya devam etti. Bir şey mi oldu acaba? Elindeki çatalı ve tabağı bırakarak ellerini göğsüme koydu ve kucağımda yükseldi.
"Ne old-" aniden yüzüme yaklaşarak dudağımın kenarını emmesiyle cümlem yarıda kaldı. Sanırım kalpten gideceğim.
Jennie'den
Anneciğimin dudağını anlık öpüp geri çekildiğimde dudaklarımı ısırarak yüzündeki ifadeye baktım. Öylece şaşkınca duruyordu. Acaba kızdı mı ya da benden iğrendi mi? Benden iğrensin istemiyordum.
"Bebeğim?" Dediğinde utançla yüzümü kapattım ellerimle. Çok çok fazla utanıyordum.
"Hım, efendim anneciğim?" Mırıldanarak konuştuğumda yüzümü kapattığım ellerimi indirerek yüzüme bakmaya çalıyordu ama eğdiğim için göremiyordu. Elini çeneme koyarak yüzümü kaldırdığında gözlerimi kaçırdım bu sefer.
"Bana bak bebeğim." Dediği saniye ona baktım. Anneciğim çok güzeldi ve ben dayanamıyordum.
"Minik çileğim benim kızmadım sana." Dediğinde heyecanla yüzüne baktım.
"Gerçekten mi?! Kızmadın mı anneciğim?! Sadece-" dedim dudaklarımı yalayarak ardından sözlerime devam ettim.
"Sadece dudağına yemek yapışmıştı ben de temizlemek istedim." Elleriyle yanaklarımı sıkarak minik öpücükler bıraktı yüzüme.
"Dayanamıyorum sana çok tatlısın güzel bebeğim." Kıkırdayarak kafamı boynuna gömeceğim zaman elleriyle yüzümü avuçlayarak dudaklarını dudaklarımın kenarına bastırdı.
"Utanma benden miniğim." Ellerini belime indirdiğinde yerimde kıpırdandım istemsizce. Beni tamamen üzerine çektiğinde aletini uyluklarımda hissedebiliyordum. Bu.. bu mükemmel bir histi.
"Benden sakın utanma çileğim."
.
.
.1 Ay sonra..
Jennie'den
Anneciğime alışmıştım. Ve ilk geldiğim güne nazaran daha yakındık birbirimize.
Şimdi ise anneciğim beni bahçeye oturmuş önümde çikolatalı keklerimi yerken arada Barbie bebeğimle evcilik oynuyordum. Anneciğim ise mutfakta işleri olduğu için ordaydı.
"Eveeet şimdi sen otur Barbiecik ben de kek yiyeyim, sen de acıktın mı?" Dedim kucağıma oturttuğum oyuncak bebeğime.
"Hımm demek acıktın o zaman sen de yee~!" Elimdeki keki ona da yedirirken ben de bir parça alarak yemeye başladım.
"Tadı çok güzell~!" Dedim mutlulukla. O kadar rahattım ki. Önceden istediğim gibi davranamıyordum ama şimdi anneciğim sayesinde mutluydum.
"Jennie bebeğim?" Anneciğim elinde telefonla geldiğinde ona baktım dudaklarımı yalayarak.
"Efendim anneciğim."
"Tanrım yüzüne ve üzerine çikolata bulaşmış. Ne yaptın bakayım sen savaştın mı yoksa keklerle?" Anneciğim gülerek konuştuğunda ben de kıkırdayarak elimle ağzımı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry_Jenlisa(G!P)
FanficJennie ageplay seven minik bir bebekti ve bar sahibi Lisa Manobal'ın bebeği olmak istiyordu. "Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Yan çift: chaesoo Başlangıç:14.10.23 Bitiş:?? (+18) sahneler ve AGEPLAY bulunmaktadır. okumak is...