"Ne oldu güzelim rahatsız mı oldun?" Rahatsız değildim. Ama daha fazlasını istiyordum. Onun hayaliyle uyuyup uyanmak artık zorluyordu beni. Tanrım daha bu sabah onu rüyamda görmüş kan ter içerisinde kalmıştım.
"I-ıh, değilim anneciğim." Dedim mırıldanarak. Çok çok utanıyordum..
Anneciğim yüzüme gelen pembe saçlarımı elleriyle tarayarak geriye doğru itti daha sonra üzerime eğilip dudaklarını kulağımın altına bastırarak sulu bir öpücük bıraktı.
"Benimle ilgili ıslak rüyalar görüyor musun bebeğim?"
Jennie'den
Sorduğu soruyla ne yapacağımı şaşırmıştım. Evet mi demeliydim? Tanrı aşkına kalın uylukları, karın kasları, en önemlisi geldiğimden beri kalçama dayadığı aleti.. bunlar tabiiki de ıslanmama yol açıyordu. Günlerdir, hatta aylardır hayaliyle kıvranıyordum ama bunları söylemek için çok utangaçtım, yüzüm yoktu..
"Ş-şey ben-" dedim ve durdum. Dilim sanki bağlanmış, konuşmamam için çözülmüyor gibiydi..
"Sen ne bebeğim? Utanma benden." Dedi gözlerime bakarak. Bir eli belimde beklerken diğer elini yanağıma yasaklayarak dudaklarını alnıma bastırdı bu sefer.
"A-anneciğim."
"Efendim minik çileğim?" Dediğinde heyecanla dudaklarımı dişleyerek ellerimi omuzlarına çıkarttım ve tırnaklarımı geçirdim. Tanrım aklım gidiyor! Ne yapacağım?!
Saçlarımdaki ellerini belime indirerek beni daha çok kendine çekti. Anında başım göğsüne düşerken ona daha çok sokuldum.
"Şşt sakin ol güzelim, bir şey yok, şimdilik söylemesen de olur." Dudaklarını boynuma bastırarak minik öpücükler bıraktı sakinleştirmek istercesine.
Dudakları baskısını devam ettirdiğinde kucağında iyice mayışıyordum. Belimde duran tek eliyle çıplak kalçamın üzerini örten tişörtümü hafifçe kaldırarak ellerini oraya koydu. Elleri ateş gibi yakıyordu tenimi. Daha çok dokunsun daha çok yaksın beni istiyordum.
Nefes seslerim hızlandığında dudaklarımı göğsünden çekip boynuna sürükleyerek ıslak bir öpücük bıraktım.
Dokun lütfen bana!"İyi misin?" Dediğinde kafamı boynundan çıkartarak iki yana salladım 'hayır' dercesine. İyi değildim. Ama bu rahatsız olduğumda değildi anneciğimin bana dokunduğunu görmemle oluşan heyecanım yüzündendi.
"O zaman ne oldu çileğim?"
"A-anneciğim-" diyerek kalçamı eline ittiğimde dolan gözlerimle ona baktım tekrardan.
"D-dokun lütfen." Mırıldanarak tekrardan boynuna sokulduğumda ellerini anında hareket ettirerek istediğim gibi sertçe kalçalarımı okşamaya başladı. Çok çok iyi hissediyordum ama bu deliğinde oluşan kaşıntımı geçirememişti.
Nasıl kendimi açıklayabilirdim utanmadan? Utanmak istemiyordum ama bunlar benim için ilkti ve her şeyi batırmaktan korkuyordum. Onu tatmin edememekten.. belki geçmişte birlikte olduğu kızlar kadar iyi olamayabilirdim..
"Miniğim kendini zorlama, zorunda hissetme sakın." Kalçalarımı okşamaya devam ettiğinde kendimi aletine ittim anlık. O kadar zor durumdaydım ki kendimi tutmak istemiyor, deli gibi ona sürtünmek istiyordum.
Elimi elinin üzerine koyarak parmaklarını deliğime doğru sürükledim.
"Dokunmamı istiyor musun miniğim?" Dediğinde kafamı onaylarcasına sallayarak boynuna sokuldum. Parmaklarını yavaşça deliğime getirerek baskı yaptığında boynuna doğru minik bir inleme bırakarak omuzlarını sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry_Jenlisa(G!P)
FanficJennie ageplay seven minik bir bebekti ve bar sahibi Lisa Manobal'ın bebeği olmak istiyordu. "Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Yan çift: chaesoo Başlangıç:14.10.23 Bitiş:?? (+18) sahneler ve AGEPLAY bulunmaktadır. okumak is...