19.💒

1.3K 98 88
                                    





"A-anneciğim." Dedim utançla. Yanaklarım iyice kızarıyordu. Rezilin önde gideniyim.

"Efendim güzelim." Dedi boğuk bir sesle. Umarım söyleyeceklerim yüzünden ve anımızı bozduğum için benden soğumazsın anneciğim.

"Ç-çişim geldi."


Jennie'den

"Şimdi sırası mıydı güzelim?" Anneciğim bıkkınca nefes alıp konuştuğunda üzgün gözlerle ona baktım. Ama benim suçum değildi ki?

"Yani şey anneciğim ben regldim ya hani. Ondan şey ettim." Regl olduğumu hatırlattığımda anlık şaşkın gözleri bana döndü. Sanırım unutmuştu. Acaba az önce nasıl anlamadı? Neyse hatırlayıp da kızarmayayım.

"Özür dilerim bebeğim bir an unutmuşum." Diyerek üzerimden kalktığında hüzünlü gözlerle ona baktım. Bana dokunmasını ben de istiyordum ama bazen mani olan durumlar oluyordu.

Bana bakmadan masasına geçip oturdu. Neden beni kucağına almadı? Sevmiyor mu beni artık?

Anneciğim masada kağıtları incelerken odağı ben olmak istiyordum. Sanırım gidip kucağına oturmalıydım.

Ayağa kalkıp minik adımlarla yanına yürüdüm. Masada duran elini alıp masadan çekerek dikkatini çekmeye çalıştım.

Bakışları bana döndüğünde dudaklarımı büzerek yüzüne baktım.

"Bebeğim bir şey mi oldu?" Dediğinde kafamı iki yana sallayarak onu reddettim.

"O zaman ne oldu? Karnın mu ağrıyor yoksa?" Dediğinde yine onu reddederek dudaklarımı konuşmak için araladım.

"Şey ben kucağına oturabilir miyim anneciğim?" Dedim dolu gözlerle. Beni kucağına alsın hiç indirmesin istiyordum. Hep onun sıcağında kalayım kafam boynundan çıkmasın kokusunu istediğim kadar içime çekeyim istiyordum.

"Gel bakalım minik çileğim." Hitabını duyduğum an yüzümde kocaman bir gülümseme oluşmuştu. Beni hemen kucağına alıp yerleştirdiğinde kollarını beklemeden boynuna dolamıştım.

"Anneciğim seni çok seviyorum." Diyerek yanağını öpüp boynuna saklandım.

"Bak bakayım bana utangaç bebek. Yok öyle öpüp kaçmak." Deyip ellerini çeneme koyarak yüzümü boynundan kaldırdı.

"Ama anneciğim ben utangaç değilim ki~" dudaklarımı büze büze konuştuğumda dişlerin sıkarak sertçe dudaklarıma yapıştı. Bana dayanamadığını biliyordum elbette ehe.

Dilini ağzımın içine iterek içimi keşfetmeye başladı. Tanrım regldim ama çok azgın hissediyorum kendimi! Neden böyle hissediyordum?

Dudaklarımı biraz daha emerek geri çekildiğinde nefes nefese ona baktım. Dudaklarını yalayarak beni inceliyordu.

"Neden bu kadar güzelsin?" Aniden iltifat ettiğinde utanarak kafamı eğdim. Yüzüm kesinlikle kıpkırmızı olmuştu emindim. Anneciğimin yanında çok çok fazla utangaç oluyordum.

"Utanma çileğim doğruları söylüyorum. Hadi yüzüme bak." Dediğinde onun sözünü dinleyerek yüzüne baktım.

"Anneciğim!" Dedim aniden..kalbim çok hızlanıyor.

"Efendim güzelim?"

"Kalbişim çok hızlı atıyor!" Sözlerimi duyduğunda gülerek beni göğsüne çekti.

"Kalbişini yerim senin!" Saçlarımı okşayarak ben sakinleştirmeye çalıştığında ben birazcık da olsa kokusunu içime çekmekle uğraşıyordum.

Strawberry_Jenlisa(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin