"Miniğim sana bir şey soracağım ve bana dürüst cevap ver." Dediğinde kafamı salladım onaylarcasına. Ne soracaktı ki?
"O adını anmak bile istemediğim piç sana dokundu mu daha önce?" Dediğinde dolan gözlerimle ona baktım.
Umarım bana inanırsın anneciğim...
Jennie'den
Korku dolu gözlerimi yere çevirdiğimde yanaklarımı elleri arasına alarak alnımı öptü.
"Korkma güzelim. Hadi söyle." Dediğinde gözyaşlarım dökülmeye başladı.
"Bir keresinde bacak arama dokunmaya çalıştı ama anneciğim yemin ederim ki kaçtım! Lütfen inan bana!" Hıçkırarak ağlamaya başladığımda beni göğsüne çekerek sırtımı ve saçlarımı okşamaya başladı usulca.
"İnanıyorum sana bebeğim sakın korkma. Peki sana ba-"
"Anneciğim başka izin vermedim gerçekten. B-ben istemedim zorla yapmaya çalıştı ama hemen kaçtım. Lütfen bende iğrenme!" Çok korkuyordum benden iğrenirse eğer. Tek anneciğimdi onu kaybetmek istemiyordum.
"Senden iğrenmedim bebeğim. O piçi öldüreceğim!" Sinirle konuştuğunda hülyalı gözlerimi yüzüne çıkardım. O.. o çok ateşli görünüyordu ve ben yine aşık oldum ona.
Ona baktığımı anladığında gözlerime baktı ardından bakışları dudaklarıma kaydı. Öpsün istiyordum beni. Bana dokunsun, onun olayım istiyordum. Ama beni sevmiyordu ki. Tamam seviyordu ama aşık değildi. Keşke aşık olsa.
Baş parmağıyla çenemi okşadığında heyecanla ellerimi göğsüne koydum.
"Anneciğim?" Dedim mırıldanarak. Onu öpsem bir şey der miydi ya da kızar mıydı?
"Efendim bebeğim." Gözleri hala dudaklarımdayken fısıltılı konuşuyordu ve asla gerçi çekmemişti bakışlarını.
"Anneciğim seni ö-öpebilir miyim?" Dediğimi duyduğu saniye beklemeden dudaklarıma yapışmıştı. Ben heyecanla ellerimi boynuna çıkartarak tamamen kucağına yerleştim. Aletini kalçamın altında hissediyordum ve bu mükemmeldi.
Elleri tamamen belimi sararken usulca tişörtümü çekip çıplak belimi okşadı. Belim elleri arasında kayboluyordu resmen.
Dilini ağzımın içine ittiğinde şapırtılı seslerle emmeye başladım. Tadı şeker gibi geliyordu bana sürekli emmek ve öpmek istiyordum.
Yavaşça geri çekileceği sırada ben bırakmak istemediğim için onu hala kendime çekiyordum. O da bunu fark edince biraz daha öpmüştü beni.
İkimiz de bu sefer geri çekildiğimizde hemen boynuna sokulmuştum utançla. Resmen vampir gibi dudaklarını bırakmamış öpmeye devam etmiştim nasıl utanmayayım?
"Bebeğim seni seviyorum." Anneciğim ani itirafta bulunduğunda şaşkınlıkla ona baktım. Ama normalde de seviyordu değil mi?
"Ben de anneciğim, bende seni çok seviyorum." Mırıldanarak tekrar boynuna sokuldum. O da boynumu koklayıp öperek beni daha da sardı uzun kollarıyla. Kolları beni çok fazla güvende hissettiriyordu.
.
.
.Ertesi gün..
Anneciğim bana ped alıp bana vermiş ardından lavaboya getirmişti beni. Hemde kucağında! Çok naif ve nazik. Ah ah çok aşık oldum ona!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry_Jenlisa(G!P)
Fiksi PenggemarJennie ageplay seven minik bir bebekti ve bar sahibi Lisa Manobal'ın bebeği olmak istiyordu. "Chae, ben Bayan Lisa'nın, anneciğim olmasını istiyorum." Yan çift: chaesoo Başlangıç:14.10.23 Bitiş:?? (+18) sahneler ve AGEPLAY bulunmaktadır. okumak is...