21.💒'

1.3K 94 70
                                    





vücuduma baktı. Aletine baktığımda hala şişkin görünüyordu.

"İyi misin bebeğim?" Dediğinde kafamı başka tarafa çevirdim gülümseyerek. Çok iyi hissediyordum ama anneciğimi de rahatlatmak istiyordum. Hem zaten deliğim de hala kaşınıyordu.

"İ-iyiyim ama-" dedim kararsızlıkla. Utanmadan söyleyecektim.

"Ama?"

"Ama deliğim hala kaşınıyor, anneciğim i-içime girsen olmaz mı?"



Lisa'dan

Bana ihtiyaçla bakan bebeğimin istediğini vermek istiyordum. Sikeyim altımda böyle cezbedici görünürken içine girmemek hem ona hem de bana haksızlık olurdu.

Dolu dolu olan gözlerini gözlerime dikerek bacaklarını araladı benim için. İçimden siktir çekerek onu hangi pozisyonlarda becereceğimi düşünmeye başladım. Ama en güzel şey uzun ve esmer bacaklarının omzuma çok güzel yakışacağıydı.

"İstiyorsun değil mi bebeğim?" Emin olmak için sorduğum soruya hevesle kafasını salladı onaylarcasına.

"İstiyorum anneciğim çok istiyorum." Dediğinde gülümseyerek işaret ve orta parmağımı dudaklarına dayadım.

"Aç ağzını güzelim." Hemen dediğimi yapıp parmaklarımı ağzına alarak emmeye başladı.

"Güzelce em bebeğim, em ki deliğine girdiğimde canın acımasın." Rahat olmasını istiyordum. Canının acımasını asla istemezdim.

Güzelce emerek ıslattığında, parmaklarımı ağzından çekerek deliğine dayadım.

Boncuk gözlerle hevesli bir şekilde bana bakıyordu. Tanrım! Çok tatlıydı bu haliyle. Pembe saçları terden yüzüne ve alnına yapışmış ona daha ateşli bir hava katmıştı. Resmen onu becermem için mükemmel bir sebepti. Delirtiyordu beni güzelliğiyle.

Gözlerine baka baka işaret parmağımı dar deliğine ettiğimde anında gözleri dolmuş, derin nefesler almaya başlamıştı. Arada da minik iniltilerini bana sunuyordu.

"Şşt sakin ol güzelim, biraz acıyacak sadece." Uzanıp alnına minik bir öpücük bırakarak orta parmağımı da içine ittim. Deliğini parmaklayarak güzelce genişlettim. İyice genişlemiş olduğuna kanaat getirerek parmaklarımı içinden çıkarttım.

Yanaklarına birkaç öpücük bırakıp elimi aletime attım, bebeğim ise beni izliyordu merakla. İlki olacağım bariz belliydi ki bu benim içm büyük bir şeydi. Bebeğimin her anlamda ilki olmak mükemmeldi. Ama yine de sormak istiyordum.

Aletimi birkaç kez çekiştirerek ellerimi başının iki yanına koyup üzerine eğildim.  Bu sırada aletimi de deliğine konumlandırmıştım.

"Bu ilk seferin değil mi güzelim?" Dediğinde burnunu çekerek kafasını salladı onaylarcasına. Utanıyordu..

"Şşt sakın utanma benden. Bundan sonra tamamen benimsin."


Jennie'den

Anneciğim benim ilkimdi her anlamda. İlk onunla öpüştüm, bedenime ilk o dokunuyordu şimdi ise tamamen sahip olacaktı bana. Bana benimsin demişti!

Aletinin başını deliğimde hissettiğimde ellerim istemsizce omuzlarına çıkmıştı.

"Canın acıdığında ya da zevk almaya başladığında omuzlarımı ve sırtımı çizmekten çekinme bebeğim. Tamam mı?" Dediğinde kafamı sallayarak onayladım onu. Kendini yavaşça içime ittiğinde anlık acıyla inledim. Çok acıyordu.

Strawberry_Jenlisa(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin