4.💒

2.6K 110 47
                                    




"Chae beni yarın Bayan Manobal'ın yanına götürür müsün onunla konuşmak istiyorum." Dediğimde Chae gülümseyerek saçlarımı kaşırtırdı.

"Tamam bebeğim sen nasıl istersen."



Jennie'den

Chae ile birlikte koltukta uyuyakalmıştık.  Biraz belim tutulmuş olabilir..



Chae ayağa kalkarak üzerini düzeltti.





"Üzerimizi değiştirelim sonra kahvaltı yapıp çıkarız canım tamam mı?" Dediğinde kafamla onaylayarak Ayağa kalktım ben de.






Hemen odama çıkarak üzerimi değiştirdim. Üstüme yeşil, beyaz çiçeklerle süslü, beyaz dantel yakalı elbisemi giyinerek aynadan kendime baktım. Umarım Bayan Manobal beni beğenirdi. Çok istiyordum anneciğim olmasını.





Saçlarımı salık bırakıp üstten taradım. Yüzüme hafif bir krem sürüp makyajımı yaparak kendimi son kez kontrol ettim. Tatlı olmuştum. Tatlı olmayı ve tatlı giyinmeyi severdim. Umarım Bayan Manobal da severdi.




Dün gittiğimde karın kasları çok güzel gelmişti gözüme. Özellikle giydiği sıfır kol atlet ve geniş omuzları çok ateşli görünüyordu. O an kollarında olmak onu hissetmek istedim. Kafamı geniş omuzlarına yaslamak kokusunu içime çekip kaydetmek istedim. Bu fazla mıydı? Onun olmak istiyordum. Ama önce ona kendimi kabul ettirmek istiyordum.






Elbise dolabıma ilerleyip kapağını açarak içinde pembe Barbie detaylı kutumu çıkardım.





Yatağıma geri yürüyerek kutumu açtım. İçinde pembe emziği elime alarak gülümsedim. Hep bu emziği ağzıma takacak bir annecik istiyordum ve Lisa Manobal benim kaderimdi. Belki yanlıştı ona aşık olmak ama içimde de yaşardım eğer anneciğim olacaksa.






"Seni ikna edeceğim anneciğim." Dedim kendi kendime. Daha sonra emziği kutuya koyup kapağını kapatarak dolabıma yerleştirdim.






"Jennie!! Kahvaltı hazır hadi gel!" Chae aşağıdan bağırdığında son kez kendime bakarak odamdan çıktım.



.
.
.





Lisa'dan

"Efendim babanız geldi." Mark, sikik babamın geldiğini söylediğinde kafamı koluma dayayarak içeri getirmesini işaret ettim.





En son bilmem ne zaman görüştüğüm babam içeri teşrif ettiğinde alayla ona baktım.






"Ooo Bay Manobal siz buraya gelir miydiniz?" Dedim eğlenircesine. Dibine kadar nefret ediyordum kendisinden. Annemle bir olup bana yaşattıkları yetmiyormuş gibi bir de karşıma çıkıyordu.







"Para ver bana!" Dedi sert bir şekilde. Yüzsüz piç kurusu hala para için direniyordu karşımda.






"Evine dön uğraşamam seninle!" Dedim işaret parmağımla kapıyı işaret ederek çıkmasını söyledim.






"Lisa ben senin babanım para vermek zorundasın!"





Sinirle yerimden kalkarak yakasına yapışıp sırtını duvara çarptırdım.





"Kes sesini ne babasından bahsediyorsun! Sence konuşmaya hakkın var mı senin! Beni evden kovdunuz lan! Defol burdan yok sana para mara! Bir daha da geldiğini görmeyeceğim! Duydun mu beni!?" Baba dediğim şahıs korkuyla kafasını sallarken yakasını bırakarak geri çekildim. Sinirle ellerimi saçlarımdan geçirip arkaya doğru taradım.





Strawberry_Jenlisa(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin