Zor Gün

38 2 3
                                    

Ve bazıları yokken bile vardır. Fazlasıyla..

Okul kapısın önünde durmuş insanların konuştuklarını dinliyordum. Herkes benim hakkımda konuşuyordu. Nasıl vampire dönüştürdüğümü, kimin dönüştürdüğü. Karşıma biri geçti, dikkatimi dağıtmıştı. Bakışlarımı Alain'e çevirdi.

"Onları dinlememeyi öğreteceğim sana. Biliyorum şu an sesler çok fazla, dayanılmayacak raddeye bile gelebilirsin. Sadece tek bir yere odaklanmaya çalış."

Diğerleri çoktan sınıfa çıkmıştı bile. Alain'i başımla onayladım. 1 haftadır okulda değildim, ister istemez insan geriliyordu.

Allesia sen insan değilsin artık!

Okula giriş yaptım. Birazda olsa derslerime odaklanmam gerekiyordu. Matematik dersini çok seviyordum tek anladığım derste oydu.

Sınıfa girince fısıltılar kesildi. Eski yerime geri oturdum. Bütün bakışlar bendeydi sanki, bütün herkesi parçalamak istiyordum.

Sinirden masanın kenarını ezdim. "Allesia kendine gel. Seni anlıyorum çok sinirlisin enerjini atmak, kan içmek istiyorsun. Eğer öğlene kadar uslu durursan sana söz veriyorum bir torba insan kanı içmene izin vereceğim."

Sevinçten çığlık atabilirdim. Kan lafını duyunca karnım guruldamıştı. Sadece bir kaç saat uslu duracaksın Allesia!

Hoca sınıfa giriş yaptı; "Evet çocuklar bugünkü konumuz insan kanı ve lezzetleri."

Bu ders bana inat mı yapılmıştı?

Hoca derse giriş yaptın en lezzetli kanın A pozitif olduğunu öğrendim. En kötü tat ise B negatifmiş. Ders kötü değildi. Şimdi sıra dayanıklılık kısmında. Hocanın dediğini anlamamıştım. Birden çantasındaki kabın kapağını açtı. Bu olamazdı! Hayır!

"Eğer kaybedesiniz 0 alacaksınız."

Hiç iyi değildim. Masayı sürekli sıkıyordum.

"Alain dayanamıyorum." Ağlamaya başlamıştım.

Alain sıradan kalkarak hocanın elindeki kabı alıp camdan fırlattı.

"Sen ne yapıyorsun hoca! Bu sınıfta daha yeni dönüşüm geçirmiş biri var. Nasıl kan torbası çıkarırsın!"

Hoca sinirle Alain'e diklendi.

"Alain senin karşında hoca var, istediğimi yaparım bu benim dersim. Şimdi çık dışarı."

Alain hocayı döşemesine çok az kalmıştı.

"Sınıftan çıkmıyorum dediğim gibi daha yeni dönüşmüş birisi var burada! üstünüze atlamasını istemeyiz dimi?"

Hoca yutkunarak bana baktı. Alain geri yanıma oturdu .

"İyi misin?"

Şefkatle bana bakıyordu. Daha deminki halinden eser yoktu.

"İyiyim."

Ders bitmişti. Alain sıradan kalktı. "Allesia bak lavaboya gideceğim sakın sınıftan çıkma."

Alain'i başımla onayladım. Zaten bir yere gidesim yoktu. Alain gidince yandaki kızların konuşmasını dinledim.

"Maya sence hoca beğenir mi bunu? Çok güçlü vampirleri bile etkileyebilecek bir ilaç yaptık sonuçtan."

İşte şimdi bu dikkatimi çekmişti. Kızlar odadan çıkınca hemen masadaki kutudan bir ilaç aldım. Sınıfta kimse yoktu. İlacı hiç düşünmeden ağzıma atıp yuttum.

Alain sınıfa girmişti.

"Hayırdır Allesia yüzünde güller açıyor."

Mutlu olduğumu farkında değildim. Laura sevecen bir şekilde yanımıza geldi.

"Ee nasıl gidiyor prenses."

"İyi gidiyor diyelim çok zorlandığımı saymazsak."

"Emin ol zamanla iyi olacaksın. Biraz daha düzel seninle alemlere akacağız."

Laura'nın dediklerini bir an önce gelmesini diliyordum.
Hoca sınıfa gelince kafamı sıraya koydum çok pis uykum gelmişti. Gözlerimi kapattığım anda uyuya kaldım.
————————————————————
"Allesia uyan artık yoksa sana dokunmak zorunda kalacağım."

Alain'in sesiyle başımı sıradan kaldırdım, sınıf bomboştu.

"Herkes nerede."

Alain o kadar sinirliydik eline aldığı sırayı tahtaya fırlattı. Korkudan yerimden sıçradım.

"O ilacı sen içtin dimi?"






Evet yeni bölüm geldi.

Yazarken çok eğlendim peki siz.

Yeni bölümde görüşmek üzere.

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin