blythe.ania // maryla_cuthbert
blythe.ania: Tak Marylo?
maryla_cuthbert: Słuchaj Aniu w jakim najbliżym terminie mogłabyś przyjechać do Avonlea?
blythe.ania: Mam teraz zawalony tydzień, a wiesz, że z Toronto do Avonlea jest dość długa droga, więc nie wiem.
blythe.ania: A coś się stało
maryla_cuthbert: Nie kochanie nie chcę ci zawracać głowy.
blythe.ania: Co z Mateuszem?
maryla_cuthbert: No właśnie to, że jest chory.
blythe.ania: Czy to poważna choroba, bo mogę przełożyć różne sprawy i przyjechać jeśli to pilne.
maryla_cuthbert: Naprawdę nie trzeba Aniu.
blythe.ania: Ah dobrze.
blythe.ania // stodołaandmateusz
blythe.ania: Witaj Mateuszu co za piękny dzień, u mnie pełen niespodzianek. Jak tam samopoczucie? Dobrze zdrówko? Pamiętaj zawsze możesz na mnie liczyć, przyjdę w każdym momencie. Gilbert skończył medycynę i niedługo zostanie wspaniałym lekarzem, więc pamiętaj, że jeżeli coś się dzieje to mamy tu wspaniałego lekarza.
stodołaandmateusz: Witam kochana Aniu, a u ciebie jak zdrowie? Tęsknie za tobą. Doczekam się wreszcie wnuczków, czy raczej myślisz, że nie dożyje. Jestem chory, ah tak, niestety. Noi wiesz co lekarz by się przydał, bo jak sądzisz, że Gilbert jest wspaniałym, to macie okazje by przyjechać. Mam tylko grypę, lecz lekarze mówią, że zaniedługo może to się zmienić w zapalenie płóc myślisz, że tak będzie?
blythe.ania: Oh Mateuszu! Ja także tęsknię, poprostu zjada mnie tęsknota do ciebie, zaniedługo przyjedziemy! Na szczęście to grypa, jak mi Gilbert wytłumaczał nie jest ona tak bardzo grozna, jak się uda to w przyszłym tygodniu przyjedziemy. Zdrowie u nas to panuje choć szkoda, że także nie u ciebie. Co do tych wnuczków to na pewno dożyjesz musisz!
CZYTASZ
Anne with an e instagram
HumorWspółczesny Instagram serialu Anne with an e ! Numer 1 #diana Numer 1 #annewithane