blythe.gilbert
Dlaczego niby każdy nas chcę rozłączyć? Co wam nie pasuje w naszym związku? Zadaje sobie tę pytania sam sobie, każdy nagle gdy się oświadczyłem Ani ją pokochał. Rozumiem jest śliczna i mądra, ale ma narzeczonego, nie wiem czy ona napewno mnie kocha z całego serca, ale ja wiem że to właśnie ja ją tak kocham. Jest moim całym światem, biegałem za nią przez całą podstawówkę, a teraz jestem z nią, mam ją zawsze przy sobie, tą piękną rudowłosa dziewczynę z pięknymi piegami na swojej przepięknej twarzy gdzie znajdują się jeszcze piękniejsze błękitne oczy, na które mógłbym się patrzeć bez końca. Przeżywaliśmy kłótnie i sprzeczki, ale nadal jesteśmy razem i za nic nie chcę ją zostawiać. Nawet na najpiękniejszą kobietę na planecie, ale poczekajcie, przecież ona nią jest, jest moim ideałem i wzorem do naśladowania, a przede wszystkim moją narzeczoną. Nie zostawiła mnie kiedy to ja umierałem w szpitalu, nie zostawiła mnie...a ja ją. Aniu, moja marcheweczko kocham cię nie ważne kiedy, nie ważne czy masz zielone włosy czy rude, zawsze cię będę kochał. Oczywiście bardziej ci do twarzy w rudych i to nigdy nic nie zmieni.
👤@cordelia_asc
❤️1m 💬957146k
diana_1qeen1: Czemu ją płacze?😭
cordelia_asc: Nie umiałam sobie nawet wyobrazić takiego męża, czy ją na ciebie zasługuje?
blythe.gilbert: ↑Chyba odwrotnie.
Xyz: Wielka paplanina.
_stacy_: I jeszcze ja to słuchałam każdej lekcji.
maryla_cuthbert: Masz ogromne szczęście Aniu, nawet to ja ulałam jedną łzę.
blythe.gilbert: ↑To ja proszę panią posiadam tą wyjątkową.
mateuszandstodoła: Przepraszam Jerry, ale to jest już lepsze niż twoje o Dianie.
jerry_566: ↑Panie Cuthbert mam się teraz obrazić?!😉
jospye:Przepraszam cię Aniu:(
Spotkamy się dziś pod naszą ulubioną kawiarnią?
cordelia_asc: ↑Oczywiście Josie.
jane_ig5: Okej jeszcze jakoś żyje.
artist_cole: ↑ Jak?!
artist_cole: Wdech, wydech.
sweet_ruby121: Może kiedyś polubisz blondynki:(
cordelia_asc: ↑Przepraszam Ruby, ale muszę to napisać,spierd# szma#!
blythe.gilbert: ↑Nawet na to nie licz Ruby.
_____
Jutro postaram się napisać opisówke z spotkania, będzie się działo! Nie zapomnijcie o gwiazdce to mnie motywuję!
CZYTASZ
Anne with an e instagram
HumorWspółczesny Instagram serialu Anne with an e ! Numer 1 #diana Numer 1 #annewithane