Bölüm 10

104 13 13
                                    

Wanessa, Mendalyn ' la birlikte saraya dönerlerken küçük kız mutluluktan uçuyordu annesi uyanmıştı ama daha da güzeli babası artık yanlarındaydı, şimdiden birlikte yapıcakları şeyleri belirlemeye başlamıştı küçük kız ; önce birlikte amcasına şakalar yapıcaklardı gerçi daha çok uğraşacaklardı ki bu düşünceyle sinsi sinsi sırıttı Wanessa, sonra kuzeni vardı tabii onunla bu sefer uğraşmayacaktı. Bu sefer sadece baba - kız zaman geçireceklerdi, anterman yapıcaklardı, Wanessa kendisini ne kadar geliştirdiğini gösterecekti babasına tıpkı söz verdiği gibi geliştiriyordu kendini çünkü.

Koridorda yeşil sisler içinde belirdi siyah saçlı kız ama şuan odaya girmeye tereddüt ediyordu. Öylece çıkmıştı odadan ' acaba babası buna üzülmüş müydü? Yok canım neden üzülsün ki sadece apar topar çıkınca şaşırdı ' diye düşündü. Odanın önüne geldiğinde yeşil, altın işlemeli elbisesiyle gergin gergin oynamaya başladı içeri girip ne diyebilirdi? Aradan altı yıl geçmişti koskoca altı yıl! Aralarında ki güç bağı da yok olmuş gibiydi yani Wanessa öyle düşünüyordu ama tek bilmediği ki bunu Rozmertha ' da bilmiyordu onun kendi Loki' leri olmadığı gerçeği vardı. Thor, Sif ' le konuşup her şeyi anlattı. Loki' nin geçmişte ki Loki olduğunu, farklı bir zaman çizgisinden geldiğini vb. şeyler anlattı ama Slyvie ' den bahsetmedi ondan bahsetmek doğru gelmiyordu bunu belki de Loki anlatmalı diye düşünmüştü Asgard kralı. Sif, onun anlattıklarını büyük bir şaşkınlıkla dinlemişti ve boş yere Loki' ye tokat attığı için kendini kötü hissetmişti...

Sif : Yani o zaman bu Loki bizim Loki değilse... Kendi zamanında da Rozmertha ile tanışmadı mı demek oluyor bu?

Thor : Sanmıyorum... Rozmertha ve Wanessa ' dan haberi bile yoktu. Ona anlattığımda güldü. Neyse bak Wanessa gelmiş.

Dedi küçük kızı fark edince yanına gitmeden önce Sif' e şunu da dedi " Onlar bir süre bunu bilmese iyi olur yoksa Leydi Rozmertha bunu kaldıramaz, yeğenim nasıl tepki verir onu hiç kestiremiyorum...". Sif " Merak etme bir şey demicem." sesi gerçekten samimi ve sıcaktı ama sonradan acımaya dönüştü o sesi ve bakışları " O kadın gerçekten çok zor şeyler yaşadı, kızı da oyle o yüzden daha fazla üzülmelerini istemiyorum hayatım. " diye ekledi eşinin yanında yürüyordu şimdi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wanessa sonunda cesaretini toplamıştı neden korkuyordu ki? Sonuçta o onun babasıydı ve ona destek olurdu... Aralık olan kapının kulunu tuttu yavaşça açtı kapıyı, Loki ' nin annesine yemek yedirdiğini görünce gülümsedi. Rozmertha kızını fark edince gülümsedi, Loki ise kimin geldiğine bakmak için başını çevirdiğinde küçük kızı gördü ona buruk bir şekilde gülümsedi hala kendisini öz babası sanıyordu bunu bir şekilde söylemeliydi ve bunu kesinlikle onu kırmadan söyleme - kimi kandırıyordu söyleyince zaten kırılacaktı, çok üzülecekti belki de... Bunları düşünürken tepsiyi komidinin üzerine koydu ve küçük kıza döndü " Merhaba..." dedi.

Wanessa bir kaç çekingen adım attıktan sonra Loki ' ye koşup sarıldı, Loki' nin kolları anın şokuyla havada kalmıştı tıpkı Rozmertha ona sarıldığında olduğu gibi... Loki ne tepki  vereceğini bilmeyerek kızın saçlarını okşadı ardından yavaşça kıza doladı kollarını bir yandan da saçlarını okşuyordu.

Thor ve Sif kapının önüne geldiğinde Mendalyn ' ı gördüler kız altı yıl geçmesine rağmen hala genç görünüyordu kumral saçları her zaman ki gibi beline kadar uzanıyordu, üstündeki beyaz elbisenin beline yeşil bir kuşak bağlamıştı aslında bu kuşak ablasıyla görev değişimi yaptığı günden beri vardı...

~~~ Flashback ~~~

Mendalyn tebessüm ederek kitapların bir kısmını aldı geri kalanını da Taira alınca Kraliçenin eli boşalmış oldu. " Kütüphaneye kızlar..." dedi ve üçü de kütüphanenin olduğu kata doğru çıkan merdivenlere yöneldi. Taira kütüphaneyi görünce derin bir nefes alıp ' Sonunda!' diye geçirdi içinden... Kapıyı Mendalyn açacağı sırada Frigga buna izin vermeden kendi açtı bu durum Mendalyn ' ı mahçup ederken, Taira' yı hoşnut hissettirip, hayrete düşürmüştü. Asgard Kraliçesi Frigga hizmetçilere kapı açıyor!

İçeri girdiklerinde kitapları ahşap masaya bıraktılar ve kraliçelerine döndüler ama Taira nın gözü kendi taşıdığı kitapların en üsteki kahverengi dışlı, altın işlemeli yazıları olan kitaba takıldı " Bu kitap Prens Loki ' nin değil mi?!" sordu şaşkınca. Kitabı görmeyeli çok olmuştu, en son Loki sürgün edilmeden bir kaç hafta önce onu okurken görmüştü...

F : Evet canım. Mendalyn uyanınca ona götürür müsün?

M : Elbette kraliçem...
T : Bir dakika Prens Loki döndü mü!? Hem neden o götürüyor?!

Taira böyle diyince bir sessizlik oldu ve Taira ne dediğinin farkına varınca " Af edersiniz Kraliçem, yani demek istediğim Prens Loki ' nin nedimesi benim biliyorsunuz..." dedi mahçup bir şekilde başını öne eğerek.

~~~ Flashback Son ~~~

Mendalyn, kral ve kraliçesini görünce eğilerek etek selamı verdi, onlarda başarıyla selam verdi kıza.

Thor : Wanessa' yı nerde buldun Mendalyn?

Mendalyn : Her zaman ki yerindeydi efendim, babasının heykelinin ordaydı... Prens Loki, Prenses Wanessa ' yı çağırmamı istemişti zaten bende bunu kendisine ilettim.

Thor : Anladım... Teşekkürler Mendalyn, şimdi gidebilirsin...

Mendalyn tekrar eğilip selam verdikten sonra ordan uzaklaştı. Taira' nın o gün ölmesine üzülmüştü ama bir yandan da rahattı çünkü o gün ablası yaptıklarının cezasını çekmişti ve bunu hayatıyla ödemişti... Gerçekten düşünüyordu da nasıl böyle bir şey yapabilmiş, nasıl bu kadar cani olabilirdi anlamıyordu! Fakat hepsi geçmişte kalmıştı dokuz yıl öncesinde kalmıştı...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Slyvie : Nerde bu?

Etrafına bakındı ekipten bir kaç kişi vardı ama yeşil gözlü siyah saçlı tanrı yoktu. Savaş bitmişti kaybetmişlerdi şimdi ise Kang tehtidini anlatmak için gruplar halinde dağılmışlardı, herkes üçerli gruplar halinde farklı zaman kapılarından geçiyordu ama Loki ayrı bir kapıdan geçmek istemişti Slyvie nin bulunduğu kapıdan kesinlikle geçmek istemiyordu o yüzden Mobius timepad ' i ayarlamış ve onu Loki' ye vermişti ve böylece onu gidecekleri zamana yollamıştı ama bilmedikleri şey o zamanın yanlış zaman olması ve timepad ' inde şarjının bitmek üzere olmasıydı, hatta çoktan bitmişti Loki 616 evreninde günümüze geldikten kısa bir süre sonra Thor' la saraya gittiklerken bitmişti...

Slyvie : Zamanı doğru ayarladığına emin misin?

Dedi Mobius ' a ters ters. Mobius " Eminim... Yani sanırım." endişeli bir şekilde demişti bunu... " Onu artık önemsemediğini sanıyordum?" dedi kaşlarını çatıp Slyvie' nin düşüncelerini okumak istermiş gibi gözlerine baktı. " Önemsemiyorum zaten!" diyip bir kaç adım uzaklaştı " Gelmezse gelmesin kimin umurunda?! " sinirli sinirli ilerleken söyleniyordu, aslinda daha çok endişelenmişti Loki ' yi göremeyince fakat bunu belli etmemeye çalışıyordu ve bunu başardığı pek söylenemezdi. Alayla sırıttı Mobius " Eminim öyledir..." dedi kendi kendine..." Slyvie! Beni bekle! " diye seslendi adam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Biliyorum bu bölüm kısa oldu ama daha fazla sizi bekletmek istemedim 🤗

Bu son iki bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir mantık hatası olmaması için elimden geleni yapıyorum inşallah yoktur...

Bir sonra ki bölüm Hatıralar bölümünden devam edicek, iyi akşamlar ve

Bol Loki ' li günler...

Ponçik Loki 😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ponçik Loki 😍

Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin