Bölüm 5

141 14 28
                                    

Herkese selam, nasilsiniz? Daha fazla vakit kaybetmeden hikayeye geçsem iyi olucak sanirm. Sizi bekletmek istemem. İyi okumalar dilerim 😉

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Loki yeşil sislerin arasında, kütüphanenin içinde beliriverdi muhafızlara görünüp birde onlara bir açıklama yapmak istememişti aslında ondan korkuttukları için bu çok kolay olurdu , büyüsüyle miferini yok edince siyah saçları açığa çıkmıştı sonuçta savaşta değildi o yüzden de gerek yoktu . Oldric onu fark etmişti ama loki susmasını işaret ettiği için sesini çıkarmadı, zaten boğazına dayalı olan hancerden bu pek mümkün değildi.

 Oldric onu fark etmişti ama loki susmasını işaret ettiği için sesini çıkarmadı, zaten boğazına dayalı olan hancerden bu pek mümkün değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loki, karşısında ki sırtı ona dönük olan kıza nasıl sesleneceğini bilmiyordu. Ne demeliydi? Kızım? Hayır. Prensesim? Eee belki ama hayır. En iyisi adıyla seslenmek diye düşündü. " Wanessa!" diye seslenince kız duraksadi... Hançeri kuzenin boğazından yavaş yavaş çekti, sadece ağzından " Baba?" kelimesi çıktı... Arkasına dönerken duvara yipismis olan Oldric ' in yere kapaklanmasıni  aldırmadı bile, Loki ondan bir kaç adım uzaktaydı sadece . Loki gurur mu duysa yoksa hayret mi etse bilemedi, bu küçük kız gerçekten de ona benziyordu eğer Oldric, Thor' un oğlu olmasa öldürmesi umrunda olmazdı orası kesin ... Wanessa elindeki hançeri yeşil sisler eşliğinde yok etti ve bir kaç adım atınca genç tanrı prensesle aynı hizaya gelmek için bir dizinin üzerine çöktü.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sif, Rozmertha ' nin yanına çöktü ve ona sarıldı, saçını okşarken " Onu özlediğini biliyorum ama ... Buna bir şekilde dayanmalisin bunu benden de iyi biliyorsun Rosie..." dedi sesi catallasirken. Üzülüyordu onun bu hallerine " Hadi... Aşağı inelim." dedi Sif, Rozmertha ' dan ayrılırken, Rozmertha başını onaylarcasına salladı. Ayağa kalkması için Sif onun koluna girip kendine doğru çekti sonra da kapıya yonelecekken Rozmertha onu " Bir dakika..." diyerek durdurdu ve gidip yatağın üstünde duran eşinin miferini aldı ve ikisi aşağı inmek için merdivenlere yöneldi. Sif hızla inerken, Rozmertha ağır ağır iniyordu...

Aşağıya  inmeyeli gerçekten de epey olmuştu, en son iki ay önce Asgard ' ın ev sahipliği yaptığı barış balosu için inmisti sanki orda Loki' de varmış gibi bakım yapmıştı kendine. Kimse onun şuan ki yorgun yüzünü,  her gece ağlamaktan uykusuz kaldığı icjn morarmış göz altlarıni, yıpranmış sarı saçlarını görmemişti kim bilir görseler ne düşünürlerdi!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thor kütüphanenin kapısına geldiğinde nefes nefeseydi. Muhafızlar krallarına ve  kraliçelerine selam verdikten sonra uzun zamandır aşağı inmeyen Leydilerini gördükleri için saskindilar, onada  da selam verdiler.

Thor onları görünce gülümsedi. " Kraliçem... Leydi Rozmertha sizi tekrar görmek ne güzel!" sevinçle konuştu. Rozmertha başıyla selam verdikten sonra " Sizi görmekte çok güzel uzun zaman olmuştu . Wanessa sakinleşti mi?

Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin