Bölüm 6 / Hatıralar Part 3 : Görülmeyen Yaralar

141 13 87
                                    

" Merhaba Midgard ' lılar ben Loki! Asgard' dan! Bu tuhaf cihazı nasıl ele geçirdim hiç sormayın ama

" Merhaba Midgard ' lılar ben Loki! Asgard' dan! Bu tuhaf cihazı nasıl ele geçirdim hiç sormayın ama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

eğer ona bir şey derseniz sonunuz iyi olmaz! Her neyse... Bölümü okudum fena değil. Benden daha fazla bölüm hakkında iltifat beklemeyin ben Thor değilim ve bu arada yeni bölüme de göz attım hançerlerimi parlatırken. Ne?! Bir tanrı asla kirli savaş aleti kullanmaz! Bir sonra ki yeni bölüm sizin için çok heyecanlanlı benim içinse tam bir sinir kaynağı. Her neyse iyi okumalar...

Unutmayın Midgard' lılar kötü olan gerçekten kötü değildir iyi olan gerçekten iyi değildir ( Leydi Rozmertha hariç o gerçekten iyi bir Midgard ' lı ve zeki... ). "

Rozmertha, Loki ' yi bulduğunda durumu çok kötüydü. El bilekliklerinde ve göğsünde dehşet verici yaralar vardı, daha kim olduğunu bilmeden onu ağabeyinin yardımıyla kasabaya kadar taşımışlardı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~Flashback ~~~

Kamp ateşi etrafında kasabanın büyükleri, çeşitli efsaneler ve öyküler anlatırdı, gençlerse ormana meyve ve yenilebilir olan mantarları toplamak için gruplar oluşturur ve bulabildiklerini toplarlardı.

Akşam üzeri bütün gençler ellerine sepet olmuş ikili gruplar halinde ormana dağıldı... Güneş neredeyse batıyordu ağbey - kardeş kampa dönüyorlardı iki genç.

Rozmerta : Umarım bu akşam hikayeyi babam anlatmaz.

Edward : Neden öyle dedin Rosie, sen onun hikayelerini çok seversin?

Rozmerta : Evet. Anlattığı hikayeler gerçekten çok heyecanlanlı oluyor. Ne zaman anlatsa ilk kez dinlemişim gibi hissediyorum fakat hiç bir zaman sorumu yanıtlayamıyor annem gibi, hatta sende bilmiyorsun cevabı. Kimse bilmiyor!

Edward : Yine mi şu Buz Devi efsanesi? Cevabı dediğin gibi bilmiyorum ama merak da etmiyorum çünkü onlar kötüler ve kötüler her zaman kötüdür.

Yürürken sarışın kız ağbeyine baktı kahverengi gözlerinde ' Buz Devi' cümlesini duyunca öfke ve nefret beliriyordu... Rozmertha ' ya göre herkes kötü değildi, bazılarının kötü olmak yada öyle gözükmek için sebepleri olduğunu düşünüyordu hep.

" Hâlâ onların iyi olabileceğini mi düşüyorsun kardeşim? Onlar kalpsiz, iğrenç, pis buz devleri. Eğer gerçek olsalardı hiç acımadan öldürürdüm onları!" dedi sarışın genç, kız kardeşi onun fikrinin değişmediğini anlamıştı hala çocukluğunda ki Edward Stanford ' dı.

Ormandan çıkacakları sırada tartıştıkları için yanlış yola saptılar ve ay ışığı altındaki kanlar içinde yatan siyah saçlı ve takım elbiseli, solgun tenli adamı gördüler.

~~~Flashback Son ~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Şifacı onları kulübesinde karşıladı, şifacı genç adamın yaralarını tedavi ederken iki kardeşde meraklı gözlerle başında bekliyordu.

Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin