[ Herkese iyi okumalar 😊 umarım mantık hatası veya yazım yanlışı yoktur.]~~~ Hatıralatma ~~~
İki kardeş sarayın koridorunda yan yana yürüyordu.
T :Sence ne isteyecek?
M : Bilmiyorum...Şuan planın ilk aşaması yavaş yavaş işliyordu. Tüm sarayda en ihtişamlı olan kapının önünde durdular Muhafızlara tam açıklama yapıcakları sırada saf altın işlemeli büyük kapı içerden açıldı ve Kraliçe Frigga belirdi " Gelin kızlar..." diyerek onları içeri aldı. Kraliçenin odası baştan aşağı her tarafı altındandı. Frigga, masasından kitaplarını alıp kızların önüne geldi en az on - on beş kitap vardı kucağında... Kitapları kızlara doğru uzattığında Taira hiç bir şey anlamamıştı, sırf kitap taşımak için mi gelmişti!!?
Mendalyn tebessüm ederek kitapların bir kısmını aldı geri kalanını da Taira alınca Kraliçenin eli boşalmış oldu. " Kütüphaneye kızlar..." dedi ve üçü de kütüphanenin olduğu kata doğru çıkan merdivenlere yöneldi. Taira kütüphaneyi görünce derin bir nefes alıp ' Sonunda!' diye geçirdi içinden... Kapıyı Mendalyn açacağı sırada Frigga buna izin vermeden kendi açtı bu durum Mendalyn ' ı mahçup ederken, Taira' yı hoşnut hissettirip, hayrete düşürmüştü. Asgard Kraliçesi Frigga hizmetçilere kapı açıyor!
İçeri girdiklerinde kitapları ahşap masaya bıraktılar ve kraliçelerine döndüler ama Taira nın gözü kendi taşıdığı kitapların en üsteki kahverengi dışlı, altın işlemeli yazıları olan kitaba takıldı " Bu kitap Prens Loki ' nin değil mi?!" sordu şaşkınca. Kitabı görmeyeli çok olmuştu, en son Loki sürgün edilmeden bir kaç hafta önce onu okurken görmüştü...
F : Evet canım. Mendalyn uyanınca ona götürür müsün?
M : Elbette kraliçem...
T : Bir dakika Prens Loki döndü mü!? Hem neden o götürüyor?!Taira böyle diyince bir sessizlik oldu ve Taira ne dediğinin farkına varınca " Af edersiniz Kraliçem, yani demek istediğim Prens Loki ' nin nedimesi benim biliyorsunuz..." dedi mahçup bir şekilde başını öne eğerek. Sesini sakin tutmaya çalışsada kardeşini, hatta bütün kızları Loki' nin dibinde görmekten büyük rahatsızlık duyuyordu. Ona göre Loki sadece onundu, Taira gerçekten de Loki ' ye takıntılı derecede aşıktı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rozmertha, kızını uyutmaya çalışıyordu ama kızı babasının hissettiği acıyla uyuyamıyordu, gece boyu durmadan acıyla inlemiş hem kendisi hem de annesi uykusuz geçirmişti geceyi, gerçi Loki bu haldeyken Rozmertha ' nın gözüne tek bir uyku bile girmiyordu ki...' Keşke hiç olmasaydı bu güç bağı... ' diye geçirdi içinden. Belki o zaman ikisinin de canı yanmazdı, diğeri acı çekerken öteki hissetmezdi...
Biraz sonra odanın kapısının çaldığını duydu genç kız, miniğinin etrafına bir kaç tane yastık koyup kapıya yöneldi. Yavaşça açıp aralıktan başını uzattı, hiç tanımadığı, hiç görmediği bu kişilerevgüvenebilirdi değil mi? Sonuçta hepsi Loki ' nin ona anlattığı kişilerdi. Frigga' yı görünce kapıyı tamamen açtı " Günaydın kızım, uyandırmamışızdır umarım?" dedi kraliçe mahçup bir şekilde.
Rozmertha : Hayır. Zaten uyanıktık, içeri gelsenize...
Kraliçe, kızın kendisini içeri davet edince gülümsedi ' Ne kadar da kibar...' diye düşündü. Frigga, içeri girince ardından iki hizmetçi de girdi. Birinin elinde ölçü almak için mezura, diğerinin de parşomen ve tüğ kalem vardı. Bir kaç dakika sonra Mendalyn
Dedi torununun yanına giderken. Onu kucağına alırken " Merhaba tatlım, evinize hoşgeldiniz..." dedi bir yandan da sırtını sıvazlıyordu " Üzülme baban güçlüdür iyileşecek... Acıyor mu? Kıyamam ben sana merak etme büyükanne hepsini geçirecek..." fısıltıyla konuşmuştu küçük kızla, sonra küçük kızın annesine döndü. Endişeyle ikisine bakıyordu genç kız, Frigga bunu fark edince onu sakinleştirmek için biraz sohbet etmeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu
Fanfic" Seni temin ederim kardeşim güneş tekrar üstümüzde parlayacak"