Bölüm 14

85 9 20
                                    

~ Hatıralatma ~

Slyvie : Nerde bu?

Etrafına bakındı ekipten bir kaç kişi vardı ama yeşil gözlü, siyah saçlı tanrı yoktu. Savaş bitmişti kaybetmişlerdi şimdi ise Kang tehtidini anlatmak için gruplar halinde dağılmışlardı, herkes üçerli gruplar halinde farklı zaman kapılarından geçiyordu ama Loki ayrı bir kapıdan geçmek istemişti Slyvie nin bulunduğu kapıdan kesinlikle geçmek istemiyordu o yüzden Mobius timepad ' i ayarlamış ve onu Loki' ye vermişti ve böylece onu gidecekleri zamana yollamıştı ama bilmedikleri şey o zamanın yanlış zaman olması ve timepad ' inde şarjının bitmek üzere olmasıydı, hatta çoktan bitmişti Loki 616 evreninde günümüze geldikten kısa bir süre sonra Thor' la saraya gittikleri zaman bitmişti...

Slyvie : Zamanı doğru ayarladığına emin misin?

Dedi Mobius ' a ters ters. Mobius " Eminim... Yani sanırım." endişeli bir şekilde demişti bunu... " Onu artık önemsediğini sanıyordum?" dedi kaşlarıni çatıp slyvie nin düşüncelerini okumak istermiş gibi gözlerine baktı. " Önemsemiyorum zaten!" diyip bir kaç adım uzaklaştı " Gelmezse gelmesin kimin umurunda?! " sinirli sinirli ilerleken söyleniyordu, aslinda daha çok endişelenmişti Loki ' yi göremeyince fakat bunu belli etmemeye çalışıyordu ve bunu başardığı pek söylenemezdi. Alayla sırıttı Mobius " Eminim öyledir..." dedi kendi kendine..." Slyvie! Beni bekle! " diye seslendi adam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[ Not : Bu normal bölüm yani günümüzde geçen bölümün devami. Tam olarak ne olduğunu hatırlayan yoktur diye son paragrafi koydum ama isteyen Bölüm 10 ' u tekrar okuyup ardından bu bölüme geri dönebilir :)]

Kral ve Kraliçe, Mendalyn gidince merdivenlere yöneldi. Şifa kanadına gidiyorlardı, oğulları Oldric ne durumdaydi ikisi de merak ediyordu. Kısa bir süre sonra basamaklar ve bir kaç koridor bitince Asgard dilinde ( yani Norveç ' ce) Şifa kanadı yazısını görünce kapıyı açıp içeri girdi. Bir şifacı tezgahta bitkilerden karışımlar yapıyor, tek tek kavanozlara koyuyordu. Birinin geldiğini duyunca arkasına dönmüştü. Kral ve Kraliçe' nin geldiğini görünce etek selamı verip " Hoşgeldiniz yüce Kralım Kraliçem..." dedi. Çift, oğullarının durumunu sordu sonra da başlarini odada bulunan yatağa - veya sedye hangisi denilirse - çevirdi. Sarışın çocuk uyuyordu, boğazında net bir şekilde görünen kızarıklık ikisini de endişeylendirmisti. Aslinda bu Oldric ' in boğazına dayatılan ilk hançer değildi, daha önceden de bir çok kez kuzeniyle tartışmış veya kuzeni bilerek onu yaralıyordu sirf eğlence olsun diye.

Sif : Thor artık bu konu hakkında gerçekten bir şeyler yapman lazım. Oğlumuza bjr sey olucak diye çok korkuyorum...

Eşinin endişeli gözlerini gören kral, onun yanağını sevdi " Biliyorum... Bu sefer maalesef Wanessa çok ileri gitmiş olabilir." sıkıntıyla iç çekerken bakışları kendisi gibi sarışın, uyuyan oğluna kaymıştı. Şifacıya dönüp " Ne zaman uyanır?" diye sordu.

- Hâlâ baygın ama ilaç verdim bu yüzden birazdan uyanıncaktır kralım...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~ Bir kaç saat sonra ~

İki kardeş de, görkemli sarayın balkonlarından birine geçmiş batan güneş eşliğinde sohbet ediyordu.

Loki : Asgard yok oldu sanıyordum?

Thor : Evet. Ranrook yüzünden evimiz yok oldu fakat burda, Midgard ' da yeni bir Asgard inşaa ettik.

Burukca gülümsedikten sonra özlemle iç çekti " Yine de o büyüdüğümüz asıl şehri özlüyorum kardeşim..."

Loki : Bende... Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum... Burda kalırsam belki Rozmertha ve Wanessa' ya iyi gelirim ama gerçeği nasıl söyliyecegimi bilmiyorum. Asıl kafamı karıştıran şey ise ; benim zaman çizelgemde annemiz... O hâlâ hayatta... Gidersem ona kavuşucam, beni gerçekten seven tek kişiye...

Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin