Bölüm 7 / Hatıralar Part 4 : Asgard, Taira Ve Mendalyn

97 11 46
                                    

Bu bölüm ' Hatıralar Part 2 : O Canavar Değil!' adlı bölümün devamıdır. İyi okumalar... 😊

Not : odin in adı bilerek küçük yazılmıştır, Taira da da bilerek fazla noktalama işaret konulmamıştır onun dışında yazım hatası varsa özür dilerim...

~~~~~~~ Hatırlatma ~~~~~~~~~~

E : Rosie bak o bir buz devi, fesatlıklar tanrısı . Hepimizi kandırmış, anlattığı onca şey yalanmış.

R : Hayır! Ben... Ben en başındandan beri biliyordum.
A ve E : NE?!
Rozmertha gözyaşlarına daha fazla hakim olamadı " O - Ona en başından be - beri ... Böyle yapacağınızı biliyordum!" dedi. Arthur ayağını Loki nin bileğinden çekti.

A : O BİR CANAVAR!
R : HAYIR DEĞİL!
L : O haklı Rozmertha... Ben bir canava -

Rozmertha hızla Loki nin yanina gitti, dizlerinin üstüne çöktü, bıçağı hiç umursamadan bir tarafa fırlattı ve kızının üstündeki battaniye rüzgar yüzden uçup gitti o yakalayamadan, yeşil tulumiyla çok sevimli görünüyordu minik kız. Babasının yanında olduğu için ağlamıyordu. Rozmertha, Loki njn başını dizlerinin üzerine koydu " Hayır sen bir canavar değilsin" dedi yatistiran sesiyle, bir yandanda eliyle eşinin saçlarını okşuyordu, gözlerinden akan yaşları Loki fark edince elini zorlula kaldirirak da olsa leydisinin gözyaşlarıni sildi.

L : Ağlamak sana yakışmıyor leydim ...

Ve gözleri kapanmak üzereydi kısılmış gözlerle bakıyordu onlara, Wanessa minik elini babasının yanağına koyduğu an Loki sanki rahatlamışçasina gözlerini kapattı.

R : Loki? Loki gözlerini aç!

Ağlayan kız hiç bir şey yapamıyordu, eşinin nabzi iyice zayiflamisti. Arthur yerdeki bıçağı Rozmertha görmeden aldı ve gözünü karartmis bir şekilde onlara yöneldiği an beyaz bir ışık hüzmesi onları alıp götürdü...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rozmertha, gözlerini kamaştıran ışık kaybolunca açtı, Loki hala dizlerindeydi, bir koluyla kızını kavramıştı genç kız diğer eliylede eşinin saçlarını okşuyordu... Sonra bir ses duydu " İyi misiniz?" dedi ona, başını kaldırarak baktığında bir çift sarı göz gördü. Kimdi o? Elinde ki kılıcı sapladığı yerden çıkardı " Korkmayın. Ben Heimidall, Asgard ' ın bekçisiyim."

Islak gözlerle Heimidall' a baktı sarışın kız, kızını sıkı sıkı tutuyordu korurcasına...

H : Korkmana gerek yok. Burda güvendesin...

Rozmertha bakışlarını tekrar eşine çevirdi. Karşında duran sarı gözlü ve adının Heimidall olduğunu söyleyen adama güvenme konusunda tereddütlüydü. Göz yaşları ondan habersiz akıyordu yanaklarından... Bir kaç dakika sonra başka birinin sesini duydu genç kız. " Heimidall, ne oluyor köprünün çalıştığını gördük?"

H : Onlar tehlikedeydi Thor...

" Köprüyü boş verin, lütfen ona yardım edin... O iyi değil!" dedi genç kız yalvaran sesiyle ve göz yaşlarını silerek. Minik Wanessa annesinin ıslanmış yanaklarına minik ellerini koydu ve ona bir şeyler mırıldandı.

Thor, ona umutla bakan mavi gözlerin sahibine, kucağındaki minik kıza ve genç kızın dizlerinde yatan kardeşine baktı ; göğsünde nerdeyse kalbine yakın bir yerde bıçak yarası vardı ve Loki ' nin bir eli o yaranın üstündeydi bu yüzden eli biraz kan olmuştu , diğeri ise serbest bir şekilde yanında duruyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saraya geldilerinde onları Kraliçe Frigga karşıladı, Frigga oğlunu yaralı görmeyi beklemiyordu onu öyle görünce dehşete düştü. Cevap arayan gözlerle kardeşini taşıyan sarışın oğluna ve kucağında minik kızını taşıyan genç kadına baktı, annesinin bakışlarını fark eden Thor onu yanıtladı " Her şeyi anlatıcağım anne ama önce Loki ' yi şifa kanadına götürelim.",annesi başıyla onayladı ve şifa kanadına doğru gittiler...

Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin