Yazım yanlışı varsa özür dilerim.
Ormanın içindeki bu kulübe son derece otantik bir o kadar da ferahtı , küçük penceresinden gökyüzündeki yıldızlar göz kırpıyordu prens ve ailesine. Duvardaki raflarda bir düzine kitap vardı bir kismi midgard' li yazarlara ait - ki bu kitaplar Rozmertha ' nindi -, bir kısmı Asgard' a ait bin bir çeşit kitapla dolup taşıyordu adeta. Genç prens kucağındaki minik kızıyla oynuyor, onu hoplatarak eğlendiriyordu evet kulağa garip geliyor ama Loki gibi biride değişebilirdi değil mi?R : Loki hadi yemek hazır!
Diye seslendiği sırada Loki den acı dolu bir ses çıktı.
L : Ahh! Cidden niye yapıyorsun bunu bir türlü anlamıyorum?!
R : Ne oldu?
Diye sordu eşi, kzını kucağına alırken, prens de saçlarını düzeltiyordu. " Ne olcak," diye başladı söylenmeye " saçımı çekti!". Eşinin gulmemek icjn kendini zor tuttuğunu görünce kaşlarını çattı " Komik mi!?", " Hayir hayır sadece..." ve dayanamayıp kahkahayi patlatti " Yüzünün aldığı ifadeyi görmelisin ve ayrıca o daha 1, 5 yaşında Loki bu gayet normal. Hadi yemek sogacak " ve hep beraber masaya geçtiler.
Ama hiç biri kasabada konuşulanlardan habersizdi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Herkes meydandaki ateşin önüne toplanmış konuşuyordu en yaslisindan en gencine kadar. Rozmertha nin babası gözlerini ateşe dikmiş oturuyordu karşında da James adında 12 yaşlarında bir çocuk vardı herkes daire şeklinde ateşin etrafında toplanmış onlari dinliyordu.
[ Rozmertha ' nin babası = R. B.
Rozmerta' nin annesi = R. A. ]
R. B : Emin misin James?
James : Evet efendim. Kendi gözlerimle gördüm, gerçekten de çok korkunçtu Bay Loki masmavi olmuştu gözleride yeşil değil kıpkırmızıydi!
" Peki ya küçük Wanessa?"
Diye sordu endişeli görünen Rozmertha ' nin annesi.James : Evet efendim o da maviydi ama daha açık bir maviydi, gözleri kirmiziydi ve bana bakıyordu gerçekten ürkmüstum. Bay Loki nin kucağındaydi ve yüzü bana dönüktü uyuklicakti sanırım ve Bay Loki tam bana dönecekken son anda saklandim ve ağaçların arasindan kasabaya döndüm ama telastan sepeti almayı unuttum. Özür dilerim efendim...
Halk bir süre sessizce ateşe baktı. Sessizliği ilk bölen Rozmertha ' nın annesiydi " Ne yapmayı planlıyorsun Arthur?"diye sordu endişeyle. Arthur yani Rozmertha' nın babası beş dakika daha ateşe baktıktan sonra artık emindi, biliyordu ve kararı kesindi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yemekler yenmiş , küçük Wanessa uyutulmuştu geriye sadece sofranın toparlanması kalmisti. İkisi birlikte sofrayı toparlayacakti ki pencereden hizla bir sey Loki nin kafasinin bir kaç santim sağına tahtaya duvara saplanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fesatlıklar Tanrısı ' nın Dönüşü | Loki kurgu
Fanfic" Seni temin ederim kardeşim güneş tekrar üstümüzde parlayacak"