chapter 7

42 3 0
                                    

2023, Seul

Jisoo sessizce gözyaşlarını akıtırken Jennie'nin mezar taşına baktı. Jin onun koluna girip destek olurken hafif hafif yağmur yağmaya başladı. Korumalar şemsiyelerini açarlarken Jisoo hıçkırdı ve elindeki gülü mezara bıraktı. "Bir ay oldu Jennie."dedi titreyen sesiyle. "Sen gideli bir ay oldu ve ben hiç alışamadım."

Arkasındaki arkadaşları başlarını eğip sessizce gözyaşları döktüler. Hiç kimse böyle bir şeyin olduğuna, üstüne bir ay geçtiğine inanamıyordu. Taehyung gözlerini sildi ve gökyüzüne baktı. Yoongi neredeydi? Kendi isteğiyle gitseydi eğer bugün buraya gelirdi. Jennie'yi yalnız bırakmazdı. Anma töreni sürerken telefonu titredi. Cebinden çıkarıp gelen mesaja baktı.

*Tzuyu
-Jennie'nin ve Yoongi'nin bilgisayarlarını araştırmayı bitirdim. Jennie rüya gördüğü sıra geçmiş hayatı araştırmış. Büyü kitabı gibi bir şey bulmuş.
-Yoongi'nin bilgisayarından bir şey çıkmadı.

Taehyung arkadaşlarına göz ucuyla bakıp ona cevap yazdı.

*Taehyung
-Nasıl büyü kitabı bulmuş?

*Tzuyu
-Kanıt olarak aldım. Karakola gelirsen birlikte inceleyebiliriz.

*Taehyung
-Tamam.

Telefonunu cebine koyduktan sonra Jungkook'un yanına yaklaştı ve kulağına eğildi. "Tanıdığın bir şaman var mı?" Jungkook kaşlarını çatıp gözlerini ona çevirdi. "Ne? Niye böyle bir şey soruyorsun?"

"Gerekiyor. İnanmayacaksın biliyorum ama bana şaman lazım."

"Ne için lazım?"

"Yoongi hyungu bulacağım." Jungkook ona saçmalama der gibi baktı ve gözlerini çevirdi. Taehyung gözlerini devirdi. "Hadi ama Jungkook."

"Nereden bileyim ben şaman falan? Jin hyung'a sor. Böyle şeyleri bilen birini tanıyordur."

"Aptal kafam... Hoşlandığım kadın bir dedektif, istese bana şaman bulur zaten. Ne diye sana soruyorsam?" Jungkook sırıtmadan edemedi. Bunca olayın arasında Taehyung'un birine karşı duygularının olması güzeldi. En azından hayatta güzel şeyler olmaya devam ediyordu.

Anma töreni bittiğinde Taehyung onlarla vedalaşıp arabasına bindi ve karakola geldi. Aceleyle Tzuyu'nin odasına çıktı. Onu gören Tzuyu heyecanla gülümsedi. "Selam." Taehyung da aynı heyecanla gülümsedi ve "Selam." dedi.

"Tören nasıldı?"

"Gözyaşlarıyla doluydu. Jisoo çok üzgün. Aslında herkes çok üzgün." Taehyung kabanını çıkarıp koltuğa bıraktı ve Tzuyu'nin gözlerine baktı. Bir an nefesi düzensizleşti ve kalbi tekledi. "Bir şaman bulmanı istesem bulabilir misin?" Tzuyu güldü. "Şamanı ne yapacaksın?"

"Geçmiş hayatla alakalı konuşan sendin. Şüphelendiğimiz şey gerçek mi onu öğreneceğiz." Tzuyu elindeki kağıtları masaya bırakıp bilgisayarına baktı. Birkaç işlemden sonra bu civardaki bir şamanın kayıtlarına ulaşmıştı. "Achasan Dağı'nda bir tane şaman var."

"Güzel, hadi gidelim." Aceleyle onunla birlikte arabaya binip dağa doğru yola çıktılar. Tzuyu derin bir nefes alıp verdi. "Gerçekten araştırdığım en garip vaka bu." Taehyung sırıttı. "Çıktığım en garip kadın da sensin." Tzuyu sahte bir kızgınlıkla baktı ona. "Ya, kaç kadınla çıktın sen?"

"Bilmem." dedi Taehyung onu sinir etmek için. Tzuyu omzuna vurduğunda sahte bir acıyla inledi. "Ah! Şimdiden şiddet ha?"

"Gıcık."

"Sadece iki kişi."

"İkincisi benim yani. İlki kimdi peki? Ünlü müydü? İdol müydü? Oyuncu muydu?"

for us || yoonnie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin